abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141819555
2 jaar geleden ontmoette ik op vakantie een leuke chick. Echt helemaal niets mis mee : 1,80 lang, mooie lange bruine benen, licht getint, brunette, slank, slim (master fiscaal recht afgerond net), en eigenlijk een van de weinige chicks waarmee ik zonder er moeite voor te hoeven doen langer dan 10 minuten gespreksstof had.

Passief als ik ben natuurlijk bij thuiskomst er verder niets mee gedaan, tot ik een week later als vriend werd uitgenodigd op Facebook, en na acceptatie meteen een privebericht had waarin ze mijn nummer vroeg. Sinds toen een eeuwigheid gewhatsappt, alleen liet ze het wel aan mij om daadwerkelijk eens concreet te worden.

Dit gebeurde niet, maar op een gegeven moment stond ze 's avonds opeens met een vriendin aan mijn deur.. Wat te drinken aangeboden, zij wilde mijn kamer zien. Staan we samen op mijn kamer, dacht ik''fuck, echt nu geen zin in'', zeg ik: ''Zullen we maar weer naar beneden gaan'' :')

Dat was ruim een jaar geleden en ik zat toen nog niet echt te wachten op een vriendin. Daarna is het contact logischerwijs een beetje doodgebloed. Tot zij 3 weken terug weer opnieuw via FB contact op nam. Maar weer ging het gesprek 3 dagen lang alleen maar over koetjes en kalfjes.

Ik had haar gewoon concreet uit moeten nodigen om weer eens in haar eentje langs te komen, dan had ik nu een chick gehad waarmee ik naar buiten kon en waar ik mijn pener in kon steken. In plaats daarvan zit ik nu met 30 graden te fok!en op mijn kamer en jaloers naar iedereen aan de overkant van de straat te kijken die daar op een terras zit :'(

Klacht : ik ben een faal met vrouwen die geen initiatief durft te nemen, zelfs niet wanneer het er driedubbel bovenop wordt gelegd
  woensdag 2 juli 2014 @ 16:30:04 #2
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_141819671
Terechte klacht heb ik ook last van. En met jou en mij duizend anderen.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  woensdag 2 juli 2014 @ 16:30:26 #3
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_141819684
als ik nou zulke kansen had zou ik platneuken.

Jij speelt de homo.
Echte Hollander.

Ga Andre van Duin pijpen ofzo :r

[ Bericht 6% gewijzigd door Frank_Drebin op 02-07-2014 16:37:17 ]
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_141819709
:')

Je denkt teveel na. Soms moet je gewoon doen en niet teveel nadenken.
pi_141819818
Zie je de hints niet of durf je er niets mee te doen?
  woensdag 2 juli 2014 @ 16:36:37 #6
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_141819870
TS is van de andere kant, duidelijk.
pi_141819917
Het is niet zozeer dat je slecht bent met vrouwen, je kunt met ze praten, ze willen zelfs met je naar je slaapkamer, dus dat is het probleem allemaal niet.

Je bent gewoon een enorme sukkel, dat is het probleem.
pi_141820092
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 16:34 schreef Tja..1986 het volgende:
Zie je de hints niet of durf je er niets mee te doen?
Ik zie de hints opzich wel, maar altijd als het moment daar is dan denk ik ''fuck it, nu geen zin in al dat gedoe, komt later wel'' :')

Merk het ook als ik in de kroeg sta ofzo, en als ik in gesprek raak met een meisje. De meeste van mijn vrienden doen dan alles om haar in te palmen om haar mee naar bed te nemen, maar ik heb juist vaak zoiets dat het me al te veel moeite is als ik vooruitdenk aan dat ze dan ook de hele nacht naast me ligt, dat sommige chicks de volgende ochtend heel lang blijven en dat het misschien ook awkward kan worden.

Al die potentiele factoren zijn voor mij dan een reden om maar gewoon lekker niet te moeilijk te doen en gewoon in mijn eentje in mijn nest te gaan liggen :'(

Dat is ook zo met dit meisje : Ik weet 99,5 % zeker als ik haar straks aanspreek op Facebook om komend weekend wat te drinken dat ze dit leuk vindt, en dat ze wel wil blijven slapen zodat ik voor het eerst sinds een eeuwigheid weer eens kan neuken... Maar alleen al het idee 'straks wordt het een heel ongemakkelijke date' doet alle zin in een date verdwijnen :{
pi_141820102
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 16:38 schreef zovty het volgende:
Het is niet zozeer dat je slecht bent met vrouwen, je kunt met ze praten, ze willen zelfs met je naar je slaapkamer, dus dat is het probleem allemaal niet.

Je bent gewoon een enorme sukkel, dat is het probleem.
:P
pi_141820149
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 16:43 schreef TommyVercetti het volgende:

[..]

Ik zie de hints opzich wel, maar altijd als het moment daar is dan denk ik ''fuck it, nu geen zin in al dat gedoe, komt later wel'' :')

Merk het ook als ik in de kroeg sta ofzo, en als ik in gesprek raak met een meisje. De meeste van mijn vrienden doen dan alles om haar in te palmen om haar mee naar bed te nemen, maar ik heb juist vaak zoiets dat het me al te veel moeite is als ik vooruitdenk aan dat ze dan ook de hele nacht naast me ligt, dat sommige chicks de volgende ochtend heel lang blijven en dat het misschien ook awkward kan worden.

Al die potentiele factoren zijn voor mij dan een reden om maar gewoon lekker niet te moeilijk te doen en gewoon in mijn eentje in mijn nest te gaan liggen :'(

Dat is ook zo met dit meisje : Ik weet 99,5 % zeker als ik haar straks aanspreek op Facebook om komend weekend wat te drinken dat ze dit leuk vindt, en dat ze wel wil blijven slapen zodat ik voor het eerst sinds een eeuwigheid weer eens kan neuken... Maar alleen al het idee 'straks wordt het een heel ongemakkelijke date' doet alle zin in een date verdwijnen :{
Blijkbaar heb je dan alles tegen elkaar afgewogen en er geen behoefte aan. Geen punt toch?
pi_141820186
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 16:45 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Blijkbaar heb je dan alles tegen elkaar afgewogen en er geen behoefte aan. Geen punt toch?
Ergens niet, maar de meeste gasten van mijn leeftijd steken hun schwanz bij gebrek aan seks nog het liefst in een ezel, mij boeit het helemaal niet zo veel, vind ik raar (ben ook geen homo)
  woensdag 2 juli 2014 @ 16:47:26 #12
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_141820213
30 graden??
pi_141820227
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 16:46 schreef TommyVercetti het volgende:

[..]

Ergens niet, maar de meeste gasten van mijn leeftijd steken hun schwanz bij gebrek aan seks nog het liefst in een ezel, mij boeit het helemaal niet zo veel, vind ik raar (ben ook geen homo)
Nee, als je homo was probeerde je hem wel in een man te steken. Blijkbaar vind je het niet belangrijk genoeg om te doen wat volgens jou 'gedoe' is. Ik vind dat 'gedoe' juist wel leuk. Soms nog leuker dan de daad, iets met jacht en prooi enzo.
pi_141820308
Je bent gewoon ontzettend slecht in het benutten van kansen. Zelfs als je ze voor het inkoppen hebt.

Je mist kansen voor open doel, kaolo boeler. Verman jezelf en ga die, volgens jou, zeer aantrekkelijke dame neuken.
Copthorne 2.0
pi_141820322
Dit is wel heel slecht ja, zulke 'hints' zijn niet bepaald onzichtbaar.
  woensdag 2 juli 2014 @ 16:51:42 #16
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_141820351
Pak dan nu door, zeg dat het je spijt dat je er toen niet op in ging... Een ezel stoot zich toch niet twee keer aan dezelfde steen.. Of jij wel?
pi_141820377
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2014 16:47 schreef Brummetje2.0 het volgende:
30 graden??
Gevoelstemperatuur in mijn kamer :'(
pi_141820548
Je bent slecht in het benutten van kansen, misschien toch maar door gaan voor het Nederlands elftal?
pi_141820639
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 16:30 schreef Spongeboss het volgende:
Terechte klacht heb ik ook last van. En met jou en mij duizend anderen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_141820707
Kom op mensen, zo moeilijk is het toch niet?

Als een dame met haar lichaamstaal zegt "godverdomme, neuk me helemaal de tyfus in, trek me uit elkaar, slap mijn tieten, spank me tot mijn kontje blauw ziet, eet mijn pussy" en je doet niks, dan moet je niet achteraf komen zeuren.
Copthorne 2.0
  woensdag 2 juli 2014 @ 17:04:08 #21
351676 Groby
Dank Memer
pi_141820828

niet
It’s coming home
pi_141820946
1,80 meter :')
Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
pi_141821064
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 16:25 schreef TommyVercetti het volgende:
Staan we samen op mijn kamer, dacht ik''fuck, echt nu geen zin in'', zeg ik: ''Zullen we maar weer naar beneden gaan''
:')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
pi_141822513
Het probleem is gewoon dat jij gay bent, maar nog als hetero door het leven probeert te gaan. :')
  woensdag 2 juli 2014 @ 17:58:41 #25
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_141822577
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 17:56 schreef Chai het volgende:
Het probleem is gewoon dat jij gay bent, maar nog als hetero door het leven probeert te gaan. :')
QFT
Ajax Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')