Ik zie de hints opzich wel, maar altijd als het moment daar is dan denk ik ''fuck it, nu geen zin in al dat gedoe, komt later wel''quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:34 schreef Tja..1986 het volgende:
Zie je de hints niet of durf je er niets mee te doen?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:38 schreef zovty het volgende:
Het is niet zozeer dat je slecht bent met vrouwen, je kunt met ze praten, ze willen zelfs met je naar je slaapkamer, dus dat is het probleem allemaal niet.
Je bent gewoon een enorme sukkel, dat is het probleem.
Blijkbaar heb je dan alles tegen elkaar afgewogen en er geen behoefte aan. Geen punt toch?quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:43 schreef TommyVercetti het volgende:
[..]
Ik zie de hints opzich wel, maar altijd als het moment daar is dan denk ik ''fuck it, nu geen zin in al dat gedoe, komt later wel''![]()
Merk het ook als ik in de kroeg sta ofzo, en als ik in gesprek raak met een meisje. De meeste van mijn vrienden doen dan alles om haar in te palmen om haar mee naar bed te nemen, maar ik heb juist vaak zoiets dat het me al te veel moeite is als ik vooruitdenk aan dat ze dan ook de hele nacht naast me ligt, dat sommige chicks de volgende ochtend heel lang blijven en dat het misschien ook awkward kan worden.
Al die potentiele factoren zijn voor mij dan een reden om maar gewoon lekker niet te moeilijk te doen en gewoon in mijn eentje in mijn nest te gaan liggen![]()
Dat is ook zo met dit meisje : Ik weet 99,5 % zeker als ik haar straks aanspreek op Facebook om komend weekend wat te drinken dat ze dit leuk vindt, en dat ze wel wil blijven slapen zodat ik voor het eerst sinds een eeuwigheid weer eens kan neuken... Maar alleen al het idee 'straks wordt het een heel ongemakkelijke date' doet alle zin in een date verdwijnen
Ergens niet, maar de meeste gasten van mijn leeftijd steken hun schwanz bij gebrek aan seks nog het liefst in een ezel, mij boeit het helemaal niet zo veel, vind ik raar (ben ook geen homo)quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:45 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je dan alles tegen elkaar afgewogen en er geen behoefte aan. Geen punt toch?
Nee, als je homo was probeerde je hem wel in een man te steken. Blijkbaar vind je het niet belangrijk genoeg om te doen wat volgens jou 'gedoe' is. Ik vind dat 'gedoe' juist wel leuk. Soms nog leuker dan de daad, iets met jacht en prooi enzo.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:46 schreef TommyVercetti het volgende:
[..]
Ergens niet, maar de meeste gasten van mijn leeftijd steken hun schwanz bij gebrek aan seks nog het liefst in een ezel, mij boeit het helemaal niet zo veel, vind ik raar (ben ook geen homo)
quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:30 schreef Spongeboss het volgende:
Terechte klacht heb ik ook last van. En met jou en mij duizend anderen.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:25 schreef TommyVercetti het volgende:
Staan we samen op mijn kamer, dacht ik''fuck, echt nu geen zin in'', zeg ik: ''Zullen we maar weer naar beneden gaan''
QFTquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:56 schreef Chai het volgende:
Het probleem is gewoon dat jij gay bent, maar nog als hetero door het leven probeert te gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |