je bent noord afrikaan, je eet sowieso elke dag zoetquote:
He kale vlegel, met je Bershka hempie, doe jij aan de ramadan ?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je bent noord afrikaan, je eet sowieso elke dag zoet
ik heb kinder chocolade en yoghurt gegeten als avondetenquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
grapje ik heb wok gehaald, geen tijd om te koken door al die tentamendruk
Nu heb je spijt he? Vind je jezelf dik? Voel je je een nul?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik heb kinder chocolade en yoghurt gegeten als avondeten
gewoon orderen tochquote:
Nee familie wel. Die koekjes bij de koffie, niet normaal zoet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je bent noord afrikaan, je eet sowieso elke dag zoet
Niet echt neequote:Op woensdag 2 juli 2014 20:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nu heb je spijt he? Vind je jezelf dik? Voel je je een nul?
Ja, over 2 uurtjes weer eten. Denk dat ik zo'n taart ga maken met suikerfeest, toepasselijk wel hehequote:
Vast je de gehele ramadan mee?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja, over 2 uurtjes weer eten. Denk dat ik zo'n taart ga maken met suikerfeest, toepasselijk wel hehe
Ik eet nu een dik bord met rijst, kipfilet en groenten. dus neequote:Op woensdag 2 juli 2014 20:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
He kale vlegel, met je Bershka hempie, doe jij aan de ramadan ?
haha met je ramadan stinkmondquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee familie wel. Die koekjes bij de koffie, niet normaal zoet.
Yes, probeer het wel. Vorig jaar heel de ramadan gevast voor eerste keer, maar had toen in Tunesië gedaan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vast je de gehele ramadan mee?
Gewoon tanden poetsen hoor weeniequote:Op woensdag 2 juli 2014 20:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik eet nu een dik bord met rijst, kipfilet en groenten. dus nee
[..]
haha met je ramadan stinkmond
Moet ze dad tegen hem zeggenquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Best wel awkward tijdens Kerst ja
helpt niet hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |