Hoe zal zij over haar eerste kind spreken?quote:
Jij moet trots zijn op jouw roomblanke kadettenquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:00 schreef minthy het volgende:
Alleen in een boerkini of regenpak in een verlaten zwembad.
Tettenquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:00 schreef minthy het volgende:
Alleen in een boerkini of regenpak in een verlaten zwembad.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:18 schreef Pino112 het volgende:
Take me to church
Een heel aantal mensen zijn het met me eens.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:13 schreef Pandaplint het volgende:
Mint, gewoon een wit tshirt aantrekken tegen de zon
Hij komt zoquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:28 schreef DeLuna het volgende:
Jezus SC, ik moest nog lachen ook omdat je zo overdreven doet.![]()
Standaard post als ze worden gedraaid.quote:
Godverquote:
ik snap hem nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij komt zo![]()
![]()
HOIHIHIHIHAHAHAHAHAHOHOHOHO
![]()
![]()
![]()
ROFL!@!!!!11!!!
Pino niet snappenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Pino niet snappenHet blijft een rare vogelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
zijn veer staat altijd overeind als jullie bij elkaar zijn zeker hihahoquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Welnee, gewoon weten hoe je zijn veren moet aaien.
Uiteraard, dat is vogel-eigen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zijn veer staat altijd overeind als jullie bij elkaar zijn zeker hihaho
niet in de hoek gaan liggen hequote:Op woensdag 2 juli 2014 18:14 schreef Pandaplint het volgende:
BAM! Nieuw 5Km record. Eindelijk onder de 25min![]()
/liefdagboek
Goed bezig!quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:14 schreef Pandaplint het volgende:
/liefdagboek
Vogel-ei-gen... Dat is het gen dat ze nodig hebben om eieren te leggen?quote:
Nice, bij mij wilde het vanochtend totaal niet, 6,8 in 41 nogwat, ik was van plan om verder te gaan, maar na 5k wilde het al niet meerquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:14 schreef Pandaplint het volgende:
/liefdagboek
Wel voor het zingen de kerk verlaten he?quote:
Haha ken het maar al te goed. Zo vaak ambities om 10km te lopen. Maar dan al vaak afhaken na 5Kmquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:45 schreef alors het volgende:
[..]
Nice, bij mij wilde het vanochtend totaal niet, 6,8 in 41 nogwat, ik was van plan om verder te gaan, maar na 5k wilde het al niet meer
Ja herkenbaar, mijn laatste 10k dateert ook alweer van een maand terug. Ik vind dat best nog een pleuriseindquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Haha ken het maar al te goed. Zo vaak ambities om 10km te lopen. Maar dan al vaak afhaken na 5Km
zijn mokkeltje.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:58 schreef Holenmens het volgende:
Kan het ook nog ergens anders over gaan over met Domien dan zijn snor, baard en alcohol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:23 schreef Zaktabak het volgende:
Tamaraatje gooit het over een andere boeg: zo veel mogelijk make-upTamara!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Lekker bezigquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:14 schreef Pandaplint het volgende:
/liefdagboek
Tamaraatje gooit het over een andere boeg: zo veel mogelijk make-up....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan vinden/zeggen wat je wil, maar ze doet het maar wel!quote:
Tamaraatje gooit het over een andere boeg: zo veel mogelijk make-upVerdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
negatief x negatief is toch positief???quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:29 schreef SilentChaos het volgende:
Avicii
Coldplay![]()
Avicii + Coldplay =![]()
![]()
[..]
Tamaragodin.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Je kan vinden/zeggen wat je wil, maar ze doet het maar wel!
#teamtamara
Dit is plusquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
negatief x negatief is toch positief???
owja, nuja, wiskunde was nooit mn sterkste punt. alleen kansrekenen lag me welquote:
mee eens, lekker nummer wel. artiest en titel had ik niet geweten, maar het nummer ken ik welquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:58 schreef ddx het volgende:
It's Magic
Alleen jammer dat Michiel hem zo laat instart dat reclame erdoorheen komt.
quote:##Magic uit 1974, dat hier in de hitparade belandt, maar enorme successen kent in het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten, respectievelijk nrs 11 en 5 in de plaatselijke lijsten;
##January uit 1975, ook hier in de hitparade, maar nr. 1 in Engeland.
Daarna volgen nog wel hitjes in het buitenland, maar die bereiken Nederland niet meer.
eigenlijk niet dus.....net als bijv 4 Non Blondes 2 hits had, en nog een tipparadehitje....quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:01 schreef ddx het volgende:
Alleen was dit wel een one hit wonder ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pilot_(band)
[..]
ik was laatst in Italië, ging ik op het eiland Caprisonne.quote:
Verdomme.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik was laatst in Italië, ging ik op het eiland Caprisonne.
ja, het is al laat, dan ben ik niet meer zo scherp....quote:
3 weken in de Top 40 met 32 als hoogste positie is geen hit. Dat is (vrij matig) meeliften op het succes van de vorige single (wiens naam mij gemakshalve even ontschoten is).quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eigenlijk niet dus.....net als bijv 4 Non Blondes 2 hits had, en nog een tipparadehitje....
Ik kom uit die tijd en voorzover ik weet is het daarna nooit meer wat geworden met die band.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:01 schreef ddx het volgende:
Alleen was dit wel een one hit wonder ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pilot_(band)
ja, heb je ook wel weer gelijk in ja.....quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
3 weken in de Top 40 met 32 als hoogste positie is geen hit. Dat is (vrij matig) meeliften op het succes van de vorige single (wiens naam mij gemakshalve even ontschoten is).
Zelfde geldt voor Pilot, January stond er 3 weken in met 28 als hoogste positie. Da's nadruppelen. Niemand kent die plaat. De term eendagsvlieg is m.i. dik verdiend.
Eens.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
3 weken in de Top 40 met 32 als hoogste positie is geen hit. Dat is (vrij matig) meeliften op het succes van de vorige single (wiens naam mij gemakshalve even ontschoten is).
Zelfde geldt voor Pilot, January stond er 3 weken in met 28 als hoogste positie. Da's nadruppelen. Niemand kent die plaat. De term eendagsvlieg is m.i. dik verdiend.
Over vier weken hoop je dat ze de oude draaienquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
BASTILLE!!!! Ze hebben een nieuw nummer uit, maar natuurlijk draaien we graag de oude.
En een lekker wijf erbijquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:35 schreef Sersjee het volgende:
Plaat voor een zwoele zomeravond, zo met een wit wijntje op het balkon.
over 3 maanden ookquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over vier weken hoop je dat ze de oude draaien
Dat.quote:
Dat.quote:
En dat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:44 schreef alors het volgende:
Dus nu moet ik het handmatig heel hard zetten
California Dreamin
Wen er maar aan. Als je geen superman bent dan ben je al gauw te min voor de meest simpele functies in deze tijdenquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:52 schreef 3rdRock het volgende:
zo, de eerste afwijzing is binnen. CV prima in orde, maar ik zou niet in het team passen. het is een fucking klantenservice/callcenter en ik pas gvd in ieder team waar men niet al te hoog van de toren blaast of niet te tokkie is.
volgende solli ook maar vast de deur uit. hoor ik binnen 2 werkdagen van. hoop dat dat em wordt, verdient nog veel beter ook nog...
Ook aan het solliciteren?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:02 schreef alors het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Als je geen superman bent dan ben je al gauw te min voor de meest simpele functies in deze tijden
Ik ben inderdaad onderweg maar Zoetermeerquote:
Ja maar ik ben meer op zoek naar iets op niveau, daarvoor bied ik me zelfs gratis aanquote:
tja, blijkbaar is 9 jaar callcenterervaring in een soortgelijke functie niet meer voldoendequote:Op donderdag 3 juli 2014 11:02 schreef alors het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Als je geen superman bent dan ben je al gauw te min voor de meest simpele functies in deze tijden
Iets op niveau? Dakdekker dus?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar ik ben meer op zoek naar iets op niveau, daarvoor bied ik me zelfs gratis aanJunior functies zijn er toch niet, ja of ze noemen het een junior functie en vragen ondertussen gewoon 10 jaar werkervaring
Ff erachteraan bellen..quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:18 schreef 3rdRock het volgende:
ah, en de 2e afwijzing is via een geautomatiseerd systeem binnen. niet geschikt, maar op welke onderdelen staat er dan weer niet bij.....handig.
ja, moet ik eigenlijk wel doen ja....maar daar ben ik dan weer wat te bescheten voor. ik denk dat ik vanmiddag maar eens naar de vestiging van het uitzendbureau loop. dat lijkt me een beter idee.quote:
Welk vakgebied?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar ik ben meer op zoek naar iets op niveau, daarvoor bied ik me zelfs gratis aanJunior functies zijn er toch niet, ja of ze noemen het een junior functie en vragen ondertussen gewoon 10 jaar werkervaring
http://perezhilton.com/20(...)icable#ixzz36OdSb5sEquote:After 6 years of marriage, Jewel and her husband, Ty Murray have decided to get a divorce.
The two have been together for a total of 16 years!
The Intuition singer broke the news to her fans on her blog today. Jewel and Ty have a two-year-old son together.
She wrote in her blog post:
"My husband, friend and partner of 16 years and I have decided to get a divorce.
We both value growth. And growth became tragically and undeniably stifled as a couple, and we believe we can find it again in setting each other free. We truly believe we can find greater happiness apart than together, and this is why we are taking the enormous and heartbreaking step of divorce.
Our dedication to our son is unwavering and we are both committed to being the best partners in raising our son. Due to the spirit in which we have gone about this separation, we trust we can remain dear friends who hold each other in high esteem, which is so important to us as parents—as we wish only what is best for our son."
From the sound of it, the couple is committed to remaining amicable for the sake of their son, Kase.
It's sad to hear Jewel and Ty can't stay together forever, but staying friends after their divorce is the next best thing!
We hope everything is smooth sailing from here on out for the soon-to-be ex-couple.
Jeuj!quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:37 schreef alors het volgende:
Goed nieuws voor Roel
[..]
http://perezhilton.com/20(...)icable#ixzz36OdSb5sE
lullig voor kleine keesquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:37 schreef alors het volgende:
Goed nieuws voor Roel
[..]
http://perezhilton.com/20(...)icable#ixzz36OdSb5sE
onder mijn bureau moet nog even gezogen worden, eventueel.quote:
Gewoon bellen, geeft je al een flinke voorsprong op de mensen die dat niet doen...quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, moet ik eigenlijk wel doen ja....maar daar ben ik dan weer wat te bescheten voor. ik denk dat ik vanmiddag maar eens naar de vestiging van het uitzendbureau loop. dat lijkt me een beter idee.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
Kensington in LB zetten
Sowieso LB2 dus
Jay-Z
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:24 schreef JDude het volgende:
Mensen. Welke plaat won de praatjeplaat dinges gisteren? Zelf niet gehoord. Maar een collega zoekt 'm. Thanks.
Je hebt zojuist iemand blij gemaakt.quote:
quote:
Vertel!quote:
Eind augustus afstudeerverdedigingquote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Eind augustus afstudeerverdediging
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Een soort trefbal in de collegezaal is het.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik heb alleen geen idee wat dat precies inhoudt "afstudeerverdediging"
Moet je dan aanvallen blocken ofzo?
Juichen!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hey Henk, gefeliciteerd met je afstuderen hequote:Op donderdag 3 juli 2014 13:33 schreef GlennQuagmire het volgende:
Dit nummer is binnen 2 weken megahit, want bastille
Een of ander Nederlands bandje. Kan nog wel eens wat gaan worden, gok ik zo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:32 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hoor dit nummer echt nooit, wie zijn dit?
Klinkt heel erg internationaalquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Een of ander Nederlands bandje. Kan nog wel eens wat gaan worden, gok ik zo.
Geen idee of het voor alle opleidingen zo werkt, maar bij mij hield het in dat je na je afstudeeronderzoek een aantal stellingen moest uitwerken en deze moest je verdedigen tegenover een commissie die je het vuur aan de schenen legt qua vragen en tegengas geven.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Dat hoefde ik niet te doen. Wel bij het bedrijf een presentatie moeten houden met een samenvatting van mijn bevindingen en bij mijn begeleider van de opleiding hoefde ik alleen maar een eindgesprek.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee of het voor alle opleidingen zo werkt, maar bij mij hield het in dat je na je afstudeeronderzoek een aantal stellingen moest uitwerken en deze moest je verdedigen tegenover een commissie die je het vuur aan de schenen legt qua vragen en tegengas geven.
Oh ja, die presentatie had ik al uit m'n herinnering gegooidquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat hoefde ik niet te doen. Wel bij het bedrijf een presentatie moeten houden met een samenvatting van mijn bevindingen en bij mijn begeleider van de opleiding hoefde ik alleen maar een eindgesprek.
Maar ik had toch ook een supertoffe begeleider vanuit de opleiding en ze wist ook van al het gezeik wat ik met mijn bedrijf had![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, die presentatie had ik al uit m'n herinnering gegooid![]()
Blij dat het klaar is, kan soms nog dromen dat er van alles af, gemaild en ingeleverd moet worden. Zwetend wakker worden
quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Een soort trefbal in de collegezaal is het.
We hebben weer een onderwerp voor 18.55 uur.twitter:Domien twitterde op donderdag 03-07-2014 om 12:45:35Verloren van de trimmer. @coenensander reageer retweet
Verdomme, wat ben jij toch gefixeerd op Domien.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:54 schreef Holenmens het volgende:
We hebben weer een onderwerp voor 18.55 uur.twitter:Domien twitterde op donderdag 03-07-2014 om 12:45:35Verloren van de trimmer. @coenensander reageer retweet
Inderdaad. Gewoon een presentatie van mijn project voor afstudeerbegeleiders van universiteit en stagebedrijf. Daarnaast mag iedereen aanschuiven wie dat wil. Studiegenoten, vrienden, familie enz.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:52 schreef alors het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik moest het gewoon presenteren met een paar docenten en wat studenten erbij. Het onderzoek van degene die voor mij moest werd door één van die docenten helemaal gekraakt, dus ik vreesde zijn vragen. Maar hij was louter positief
Nodig ons uit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:57 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon een presentatie van mijn project voor afstudeerbegeleiders van universiteit en stagebedrijf. Daarnaast mag iedereen aanschuiven wie dat wil. Studiegenoten, vrienden, familie enz.
Ik heb nog wat met z'n nichtje gehadquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:57 schreef alors het volgende:
Ruud Feltkamp >>>>>>>>>>>>>> Domien overigens
Ik denk dat ik nog niet verwerkt heb dat ik afgestudeerd ben vorig jaar. Zat middenin een burnout en het ging langs me heen. Kan er ook niet blij mee zijnquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik was enorm opgelucht toen alles klaar en ingeleverd moest worden. Een last viel van mijn schouders. En ik heb een dansje gedaan omdat ik nooit meer naar dat ***-bedrijf hoefde
Nichtje van Domien?quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb nog wat met z'n nichtje gehad
Van Feltkampquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:09 schreef alors het volgende:
[..]
Het was eigenlijk zijn neefje, maar daar kwam hij later pas achter.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:09 schreef alors het volgende:
[..]
Het was eigenlijk zijn neefje, maar daar kwam hij later pas achter.
ik wil ook komen!quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:57 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon een presentatie van mijn project voor afstudeerbegeleiders van universiteit en stagebedrijf. Daarnaast mag iedereen aanschuiven wie dat wil. Studiegenoten, vrienden, familie enz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wil ook komen!Je mag erbij zijn als je je date mee neemtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
die heb ik altijd bij me. je bent bekend met R. Ech ter Hand?quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je mag erbij zijn als je je date mee neemt
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je mag erbij zijn als je je date mee neemt
Een beetje nat en sappig? Of zo droog als de Sahara?quote:
Korn in die tijdquote:
Ik vind Who's Gonna Find Me of hoe dat nummer heet wel genot.quote:
Hun bekendste is dit:quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Who's Gonna Find Me of hoe dat nummer heet wel genot.
Rest ken ik niet
Comic Sans en Claudia, wat eeen dag..quote:
Zo blij dat ze geen radio gaat maken tussen 12:00 en 14:00?quote:
Daar zou de hele natie blij mee zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo blij dat ze geen radio gaat maken tussen 12:00 en 14:00?
Geweldige bandquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
De nieuwe Kensington? Klinkt precies hetzelfde als de oude![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geweldige band
Maar echtNieuwe MH is bij dezen ook bekend. Bal is ronder dan rond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had zo'n horloge vroeger, met metalen band weliswaarquote:
Vind je 15 minuten douchen lang ja?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Vandaag spelen we het spelletje: Wie heeft mijn koekjestrommel gejat.
En wat doen mensen in hemelsnaam 15 min lang onder de douche? (inb4 jezelf verwennen grappen)
Je bent een paar dagen weg en gelijk loopt alles in de honderd.
ik douche soms wel een half uur zonder ook maar een keer de hand aan mezelf te slaan hoor...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Vandaag spelen we het spelletje: Wie heeft mijn koekjestrommel gejat.
En wat doen mensen in hemelsnaam 15 min lang onder de douche? (inb4 jezelf verwennen grappen)
Je bent een paar dagen weg en gelijk loopt alles in de honderd.
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik douche soms wel een half uur zonder ook maar een keer de hand aan mezelf te slaan hoor...
Ik zit altijd m'n leven te overdenken, nummers te schrijven e.d. onder de doucherustmomentje altijd
Je lange haar scheren?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben in 7 min klaar en dan kan ik mijn lange haar wassen en in de conditioner zetten en scheren. Dus dan snap ik niet dat mensen met minder werk langer onder de douche staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |