Hoe zal zij over haar eerste kind spreken?quote:
Jij moet trots zijn op jouw roomblanke kadettenquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:00 schreef minthy het volgende:
Alleen in een boerkini of regenpak in een verlaten zwembad.
Tettenquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:00 schreef minthy het volgende:
Alleen in een boerkini of regenpak in een verlaten zwembad.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:18 schreef Pino112 het volgende:
Take me to church
Een heel aantal mensen zijn het met me eens.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:13 schreef Pandaplint het volgende:
Mint, gewoon een wit tshirt aantrekken tegen de zon
Hij komt zoquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:28 schreef DeLuna het volgende:
Jezus SC, ik moest nog lachen ook omdat je zo overdreven doet.![]()
Standaard post als ze worden gedraaid.quote:
Godverquote:
ik snap hem nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij komt zo![]()
![]()
HOIHIHIHIHAHAHAHAHAHOHOHOHO
![]()
![]()
![]()
ROFL!@!!!!11!!!
Pino niet snappenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Pino niet snappenHet blijft een rare vogelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
zijn veer staat altijd overeind als jullie bij elkaar zijn zeker hihahoquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Welnee, gewoon weten hoe je zijn veren moet aaien.
Uiteraard, dat is vogel-eigen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zijn veer staat altijd overeind als jullie bij elkaar zijn zeker hihaho
niet in de hoek gaan liggen hequote:Op woensdag 2 juli 2014 18:14 schreef Pandaplint het volgende:
BAM! Nieuw 5Km record. Eindelijk onder de 25min![]()
/liefdagboek
Goed bezig!quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:14 schreef Pandaplint het volgende:
/liefdagboek
Vogel-ei-gen... Dat is het gen dat ze nodig hebben om eieren te leggen?quote:
Nice, bij mij wilde het vanochtend totaal niet, 6,8 in 41 nogwat, ik was van plan om verder te gaan, maar na 5k wilde het al niet meerquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:14 schreef Pandaplint het volgende:
/liefdagboek
Wel voor het zingen de kerk verlaten he?quote:
Haha ken het maar al te goed. Zo vaak ambities om 10km te lopen. Maar dan al vaak afhaken na 5Kmquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:45 schreef alors het volgende:
[..]
Nice, bij mij wilde het vanochtend totaal niet, 6,8 in 41 nogwat, ik was van plan om verder te gaan, maar na 5k wilde het al niet meer
Ja herkenbaar, mijn laatste 10k dateert ook alweer van een maand terug. Ik vind dat best nog een pleuriseindquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Haha ken het maar al te goed. Zo vaak ambities om 10km te lopen. Maar dan al vaak afhaken na 5Km
zijn mokkeltje.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:58 schreef Holenmens het volgende:
Kan het ook nog ergens anders over gaan over met Domien dan zijn snor, baard en alcohol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:23 schreef Zaktabak het volgende:
Tamaraatje gooit het over een andere boeg: zo veel mogelijk make-upTamara!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Lekker bezigquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:14 schreef Pandaplint het volgende:
/liefdagboek
Tamaraatje gooit het over een andere boeg: zo veel mogelijk make-up....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan vinden/zeggen wat je wil, maar ze doet het maar wel!quote:
Tamaraatje gooit het over een andere boeg: zo veel mogelijk make-upVerdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
negatief x negatief is toch positief???quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:29 schreef SilentChaos het volgende:
Avicii
Coldplay![]()
Avicii + Coldplay =![]()
![]()
[..]
Tamaragodin.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Je kan vinden/zeggen wat je wil, maar ze doet het maar wel!
#teamtamara
Dit is plusquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
negatief x negatief is toch positief???
owja, nuja, wiskunde was nooit mn sterkste punt. alleen kansrekenen lag me welquote:
mee eens, lekker nummer wel. artiest en titel had ik niet geweten, maar het nummer ken ik welquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:58 schreef ddx het volgende:
It's Magic
Alleen jammer dat Michiel hem zo laat instart dat reclame erdoorheen komt.
quote:##Magic uit 1974, dat hier in de hitparade belandt, maar enorme successen kent in het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten, respectievelijk nrs 11 en 5 in de plaatselijke lijsten;
##January uit 1975, ook hier in de hitparade, maar nr. 1 in Engeland.
Daarna volgen nog wel hitjes in het buitenland, maar die bereiken Nederland niet meer.
eigenlijk niet dus.....net als bijv 4 Non Blondes 2 hits had, en nog een tipparadehitje....quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:01 schreef ddx het volgende:
Alleen was dit wel een one hit wonder ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pilot_(band)
[..]
ik was laatst in Italië, ging ik op het eiland Caprisonne.quote:
Verdomme.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik was laatst in Italië, ging ik op het eiland Caprisonne.
ja, het is al laat, dan ben ik niet meer zo scherp....quote:
3 weken in de Top 40 met 32 als hoogste positie is geen hit. Dat is (vrij matig) meeliften op het succes van de vorige single (wiens naam mij gemakshalve even ontschoten is).quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eigenlijk niet dus.....net als bijv 4 Non Blondes 2 hits had, en nog een tipparadehitje....
Ik kom uit die tijd en voorzover ik weet is het daarna nooit meer wat geworden met die band.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:01 schreef ddx het volgende:
Alleen was dit wel een one hit wonder ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pilot_(band)
ja, heb je ook wel weer gelijk in ja.....quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
3 weken in de Top 40 met 32 als hoogste positie is geen hit. Dat is (vrij matig) meeliften op het succes van de vorige single (wiens naam mij gemakshalve even ontschoten is).
Zelfde geldt voor Pilot, January stond er 3 weken in met 28 als hoogste positie. Da's nadruppelen. Niemand kent die plaat. De term eendagsvlieg is m.i. dik verdiend.
Eens.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
3 weken in de Top 40 met 32 als hoogste positie is geen hit. Dat is (vrij matig) meeliften op het succes van de vorige single (wiens naam mij gemakshalve even ontschoten is).
Zelfde geldt voor Pilot, January stond er 3 weken in met 28 als hoogste positie. Da's nadruppelen. Niemand kent die plaat. De term eendagsvlieg is m.i. dik verdiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |