niets mis met goed opgevoede kinderen in een restaurant.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Restaurants en hotels kunnen wmb niet kind onvriendelijk genoeg zijn
In Amsterdam zit ook zo´n tent, waar je erg lekker kan eten: Moedersquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:47 schreef Iwanius het volgende:
Moet die steak wel lekker 'bloody' zijn mijn beste.
In Rotterdam had je jaren geleden in Delfshaven zo een wat ik "moeders keuken noemde.
Ben er al zeker 10 jaar niet geweest maar heerlijk,"moeders eten" zonder poespas.
Edit: Gevonden! Eethuisje!![]()
Net zoals er niets mis is met een goed bereide kalfsschnitzel, maar je treft ze zelden aan in restaurantsquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:06 schreef loecje het volgende:
[..]
niets mis met goed opgevoede kinderen in een restaurant.
Vaak? Heb dat nog nooit gezien eigenlijkquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Vaak kun je voor kinderen uit het hele menu kiezen en dan halve porties.
Nee staat er ook niet maar als je t vraagt wordt het gedaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vaak? Heb dat nog nooit gezien eigenlijk
ah, zoquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee staat er ook niet maar als je t vraagt wordt het gedaan
Mijn ervaringen hiermee zijn bedroevend: 1 keer botweg weigeren, 1 keer 'vergeten' (er kwam een heel portie) en 1 keer duurde het zo verrot lang dat mijn uk over zijn honger heen was. En dus klierig werd...dus zeer vlug gegeten, betaald en vertrokken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee staat er ook niet maar als je t vraagt wordt het gedaan
Dat ruik je al, dat hoef je niet eens meer te proeven.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
dat heet, kurk heeft, een wijn heeft kurk
Kom bij mij in de buurt eens eten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ah, zo
Dan begrijp ik het
Geen ervaring mee, ga nooit met kinderen eten, en eet meestal laat, dan zijn de mensen met kinderen al weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |