SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascination
Lekker wijf staat daar achter de barquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, met twee FOK!kers.
In De Pintelier.
Nee Nederland 3quote:
Zeker. Je kent mij misschien niet, maar ik weet alles over jou.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zeker. Je kent mij misschien niet, maar ik weet alles over jou.
Psalm 139:1
Ik heb inmiddels ook m'n tv-debuut mogen maken. Welteverstaan als klapvolk bij RTL4.
Ja man ziek corrupt daar, net zo corrupt als in sovjet tijd daar terwijl andere landen bijvoorbeeld Polen wel stuk beter is geworden wat dat betreft. In Rusland gewoon het zelfde elitesysteem nog. Elite van communististische tijd zijn nu de Putins en Abramovic enzo dus in feite weinig veranderd daarquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Rusland komt wel weer terug jammer dat er zoveel corruptie is. Potentie is er wel.
Fascisme is kapitalisme in verval.
Dat zie je ook met Wilders en andere extreem rechtse politieke stromingen ze zoeken dan een dader voor hun crisis terwijl het systeem zelf van binnenuit verrot is.
Soort goedkope versie van Spanga's man laatst werd er eentje ongesteld liep ze met bloedvlekken door de klas, wtfquote:
Inderdaadquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Soort goedkope versie van Spanga's man laatst werd er eentje ongesteld liep ze met bloedvlekken door de klas, wtf
Ja hahahquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Soort goedkope versie van Spanga's man laatst werd er eentje ongesteld liep ze met bloedvlekken door de klas, wtf
u wot m8quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
xDquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon en ik zijn twee handen op een buik.
Ook een slecht geacteerde serie, soort Spanga`s 2.0quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |