Dan loop ik achter... nooit geweten dat je een gps tracker kon bellen om uit te luisteren...quote:
quote:Pros: It's a good enviroment spy. When you call it, you sure can listen to everything. Good price for this litte one. It's a good gadget for spying purporses or checking. Good battery, you charge and the thing lasts for good 3 to 4 days. It's really easy to operate. Even the manual it's mess up, you can dig and find the ways to do it. Nice going.
Moeders?quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het begint met de M en eindigt op een s
Prutserquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:49 schreef Baltazar69 het volgende:
Sorry hoor, verkeerd gelezen. GSM tracker, tja zo adverteren ze niet. Het werd geadverteerd als GPS tracker, maar oke eerlijk is eerlijk. Zal de volgende keer de tekst beter lezen!!!
Maar er staat overal GSM bij...quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:49 schreef Baltazar69 het volgende:
Sorry hoor, verkeerd gelezen. GSM tracker, tja zo adverteren ze niet. Het werd geadverteerd als GPS tracker, maar oke eerlijk is eerlijk. Zal de volgende keer de tekst beter lezen!!!
Lac coordinaten bestaan niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:51 schreef Baltazar69 het volgende:
Weet iemand in ieder geval waar ik die lac coordinaten kan invullen? Kan dus niet bij google maps. Is er een speciaal programma om te kijken of die coordinaten wel kloppen anders kan ik alsnog dispuut invullen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |