Je bouwt hem natuurlijk in. Ja tuurlijk, kun je altijd verwijderen als je weet waar ie zit. De gemiddelde dief is niet zo slim, vooral niet als je er op tijd bij bent.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:48 schreef FrankUnderwood het volgende:
Zo'n ding halen ze er toch gewoon af en pleuren 'm weg?![]()
Beveiliging
Ja, zo kwam ik op het idee.quote:
Hoe duur was 'ie?quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:51 schreef Baltazar69 het volgende:
[..]
Ja, zo kwam ik op het idee.
Heeft iemand nog een tip om dit ding werkzaam te krijgen of is het gewoon rommel?
Wat krijg je dan wel?quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:45 schreef Baltazar69 het volgende:
Ik bedoel, hij werkt wel maar ik krijg geen specifieke coordinaten. Iemand hier ervaring mee?
Misschien dit in de goede subforum posten i.p.v KLB, je nog verbazen over de reacties ook nog.quote:
Een sms met rare codes, maar google map pakt deze codes van de gps tracker niet.Heel raar,net alsof het neppe codes zijn.quote:
Miley Cyrus?quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het begint met de M en eindigt op een s
TS heeft een dummy GPS tracker die standaard de coordinaten van de Chinese fabriek verstuurt in een onleesbaar Chinese coderingquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:58 schreef Baltazar69 het volgende:
[..]
Een sms met rare codes, maar google map pakt deze codes van de gps tracker niet.Heel raar,net alsof het neppe codes zijn.
Mama's?quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:00 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
TS heeft een dummy GPS tracker die standaard de coordinaten van de Chinese fabriek verstuurt in een onleesbaar Chinese codering
Echt? ¼¤¤½¤ dan trek ik me betaling terug via paypal.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:00 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
TS heeft een dummy GPS tracker die standaard de coordinaten van de Chinese fabriek verstuurt in een onleesbaar Chinese codering
In het Chinees / Chinglishquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:04 schreef 44rdbei het volgende:
Sowieso zou ik de handleiding eerst eens lezen.
Handig, 230v en aparte oplader om een scooter te trackenquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:08 schreef Toto69 het volgende:
http://www.dx.com/p/porta(...)g-22599#.U7Pnt5R_v0E
Tja wat verwacht TS voor ¤27.50quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:09 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Handig, 230v en aparte oplader om een scooter te tracken
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:12 schreef Toto69 het volgende:
http://www.dx.com/p/mini-(...)tracker-black-175937
deze is het
Wat een faal TSquote:It says "GMS tracker", not "GPS tracker". So it tracks using GSM base-station recognition, not GPS. It says nowhere that this unit supports GPS anyway.
Als je gewoon de reacties had gelezen had je al kunnen weten dat dat ding niet werkt buiten China.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:14 schreef Baltazar69 het volgende:
Ja, ik ben benieuwd wat DX erover te zeggen heeft. Als dit echt rotzooi is, hoe durven ze het dan te verkopen? En ja het ding kost 14 euro, maar zeker het proberen waard als je op NL se sites 200 euro betaald voor een gps tracker.
Dan loop ik achter... nooit geweten dat je een gps tracker kon bellen om uit te luisteren...quote:
quote:Pros: It's a good enviroment spy. When you call it, you sure can listen to everything. Good price for this litte one. It's a good gadget for spying purporses or checking. Good battery, you charge and the thing lasts for good 3 to 4 days. It's really easy to operate. Even the manual it's mess up, you can dig and find the ways to do it. Nice going.
Moeders?quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Prutserquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:49 schreef Baltazar69 het volgende:
Sorry hoor, verkeerd gelezen. GSM tracker, tja zo adverteren ze niet. Het werd geadverteerd als GPS tracker, maar oke eerlijk is eerlijk. Zal de volgende keer de tekst beter lezen!!!
Maar er staat overal GSM bij...quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:49 schreef Baltazar69 het volgende:
Sorry hoor, verkeerd gelezen. GSM tracker, tja zo adverteren ze niet. Het werd geadverteerd als GPS tracker, maar oke eerlijk is eerlijk. Zal de volgende keer de tekst beter lezen!!!
Lac coordinaten bestaan niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:51 schreef Baltazar69 het volgende:
Weet iemand in ieder geval waar ik die lac coordinaten kan invullen? Kan dus niet bij google maps. Is er een speciaal programma om te kijken of die coordinaten wel kloppen anders kan ik alsnog dispuut invullen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |