Ja mooi was die tijd idd. Herfstvakanties 9 dagen op rij beulen bij de friettent in de Efteling. EN als ik dan een dag vrij had stak ik mn bedrijfspak in mn rugzak en fietste ik 10 km daarheem in de hoop dat ze me nodig hadden (wat dan vaak ook echt zo wasquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hehehe. Ik heb jaren geleden bij de Jumbo gewerkt. 3 dagen non stop gewerkt met af en toe een uurtje of 3 slaap in de kantine. Kerst, het was echt geweldig. Beuken en rammen als een idioot.
Mocht allemaal niet, maar de vrachtwagens waren enorm vertraagd omdat het toen had gesneeuwd. Leven op red bull en nicotine. Rammen rammen rammen.
Ja snap ik dat dat balen was. Maar daar zou ik in de zomer niet zenuwachtig van worden, wel voor Atlanta trouwens. Dat is groter dan Amsterdam man met eigen metro en alles. Maar Minneapolis is bij binnenkomst vervelend omdat er ook veel vluchten uit Azië aankomen tegelijkertijd en het screenen van die mensen duurt zo lang.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:34 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik had daar een keer een overstap van 55 minuten (Seattle -> Minneapolis -> Amsterdam), maar die heb ik toch mooi gemist omdat het in Seattle begon te ijzelen. "Ladies and gentlemen, this is your captain speaking. We have to return to the gate to get the wings de-iced." Uiteindelijk met +65 vertrokken.
Nog voordat we in Minneapolis waren te horen gekregen dat de vluchten naar Amsterdam en Londen al weg waren, "kom morgen maar terug. U kunt vouchers voor eten en een motel krijgen bij de infobalie."
Ik baalde wel, nu kan ik er best om lachen.
De laatste keer dat ik in Atlanta was was de nieuwe terminal voor internationale reizigers nog in aanbouw, ik vond het toen maar een vervelend vliegveld. Ik dacht "Ik ben een gezonde Hollander, ik loop wel van mijn aankomstvleugel naar de hal" maar toen ik na ruim een kwartier lopen nog niet op 1/3e was heb ik toch maar die peoplemover gebruikt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:38 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja snap ik dat dat balen was. Maar daar zou ik in de zomer niet zenuwachtig van worden, wel voor Atlanta trouwens. Dat is groter dan Amsterdam man met eigen metro en alles. Maar Minneapolis is bij binnenkomst vervelend omdat er ook veel vluchten uit Azië aankomen tegelijkertijd en het screenen van die mensen duurt zo lang.
Nadeel van vliegen is natuurlijk dat je allemaal door alle rompslomp heen moet, dan wacht je niet gauw. Dat is toch met treinen (beetje ontopicquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:34 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik had daar een keer een overstap van 55 minuten (Seattle -> Minneapolis -> Amsterdam), maar die heb ik toch mooi gemist omdat het in Seattle begon te ijzelen. "Ladies and gentlemen, this is your captain speaking. We have to return to the gate to get the wings de-iced." Uiteindelijk met +65 vertrokken.
Nog voordat we in Minneapolis waren te horen gekregen dat de vluchten naar Amsterdam en Londen al weg waren, "kom morgen maar terug. U kunt vouchers voor eten en een motel krijgen bij de infobalie."
Ik baalde wel, nu kan ik er best om lachen.
Wij hebben nooit last van bevroren wisselsquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nadeel van vliegen is natuurlijk dat je allemaal door alle rompslomp heen moet, dan wacht je niet gauw. Dat is toch met treinen (beetje ontopic) wat handiger
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaarkaarten bij Darkwing voor de prijs van een biertje
Ja maar dat is eigenlijk al vanaf 12 Juli. Want 12e is Zaterdag, 13e zondag, en 14 stokbroodfeestdagquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:04 schreef James1988 het volgende:
Hey Darkwing, je kunt weer gaan rondreizen:twitter:SNCF_infopresse twitterde op woensdag 02-07-2014 om 14:03:34Le forfait #Navigo est dézoné entre le 15 juillet et le 15 août en @iledefrancefr http://t.co/XcJFkM2oMX #Transilien http://t.co/vT5dCa0O20 reageer retweet
Kan ik iets voor je betekenen door het bellen van de Klantenservicelijn?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:58 schreef James1988 het volgende:
Ik heb van SNCF een kortingscode gekregen "voor uw volgende reis". Er zit een shitload aan voorwaarden bij (strikt persoonlijk, niet overdraagbaar, niet geldig voor Prem's, niet geldig voor OUIGO, enzovoorts), maar er staat nergens in de mail hoeveel korting ik nou krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heb ik het gevonden. Als ik in de mail op het plaatje klik krijg ik een hippe animatie te zien die zegt dat ik 30% korting krijg.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:54 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Kan ik iets voor je betekenen door het bellen van de Klantenservicelijn?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
He?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Mes chèrs amis,
Je vous en prie. S'il vous plaît, ne plus écrivez des messages en français, mème si les annonces sont dupliés des sources francophones. Car ici, on ne parle pas français. Traduisez, ou taisez-vous.
KOPPEDICHTMAFFE!!quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:57 schreef MPG het volgende:
[..]
He?
Waat zaesse?
Ik verstaon dr gen kloète van.
Ok dus als ik het goed begrijp kan ik mijn HAFAS CFL app gewoon op mn dinges laten staan en heeft de app met NS jasje dus geen enkele toegevoegde waarde?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:02 schreef James1988 het volgende:
Oh, er blijkt zelfs een echte NSI-app te zijn: https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.nshispeed
edit: Net geïnstalleerd, en hoewel de app er niet als HAFAS uit ziet gedraagt hij zich wel zo. Inclusief hoofdsteden geschreven in hoofdletters ("WIEN") en het gebruik van een H in een cirkel om een station aan te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is toch ergens een post geweest met allemaal screenshots van die Hafas apps die allemaal zo op elkaar leken?
Sommige HAFAS-varianten hebben functies die eigen zijn aan de vervoerder van wie de app is. Zo kreeg ik ooit een pushmessage van SBB-HAFAS om me erop te wijzen dat de dienstregeling ging veranderen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:00 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ok dus als ik het goed begrijp kan ik mijn HAFAS CFL app gewoon op mn dinges laten staan en heeft de app met NS jasje dus geen enkele toegevoegde waarde?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat geloof ik best, er zijn er vrij veel.quote:Er is toch ergens een post geweest met allemaal screenshots van die Hafas apps die allemaal zo op elkaar leken?![]()
Volgensmij was jij dat!quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:02 schreef James1988 het volgende:
Dat geloof ik best, er zijn er vrij veel.
Het legendarische rondje Amsterdam - Parijs - Frankfurt - Amsterdamquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja boys denk vast even na over de komende nieuwjaarsronde
Dat is zeker een mogelijkheid ja. Gaat alleen al een financieel filter leggen tegen "niet zo serieuze" deelnemersquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:24 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het legendarische rondje Amsterdam - Parijs - Frankfurt - Amsterdam
Daar heb je langer plezier van dan een HSL-rondje lijkt mequote:Op woensdag 2 juli 2014 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar een 5landentoernee met een overnachting in bijvoorbeeld de jeugdherberg in Aachen is wat mij betreft ook prima bespreekbaar
een sluit ander niet uit natuurlijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:32 schreef dennistd het volgende:
[..]
Daar heb je langer plezier van dan een HSL-rondje lijkt me
In mijn geval kan ik daar wel wat voor regelen, als ik ze een fles drank geef knijpen ze altijd wel een oogje dichtquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een sluit ander niet uit natuurlijk![]()
Maar goed voor sommige mensen is een overnachting natuurlijkk wel een groot probleem ivm meldingsplicht reclassering en zo, die kunnen dus niet mee dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |