Ik ben geen ramptoerist.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een dagje Amsterdam of Rotterdam doen.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik span altijd een zeiltje over m'n bed en spreek enkel Frans tegen m'n kat, dan is het net alsof je echt weg bent.
quote:
Heb je een studiegerelateerde baan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:20 schreef ntm het volgende:
[..]
Same story hier, al heb ik vanaf eind mei vakantie. Veel gewerkt wel.
Toch denk ik dat die mensen daar best gelukkig zijn...quote:
Ik ken maar één Rotterdammer en die is altijd iets wat betreurd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch denk ik dat die mensen daar best gelukkig zijn...
Gelukkiger dan jij met je average FOK!chickquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch denk ik dat die mensen daar best gelukkig zijn...
Nee, ik had gesolliciteerd voor een studiegerelateerde baan maar ze waren al voorzien...vrijwilligerswerk zat ik nog wel aan te denken. Exodus bijvoorbeeld. Jij wel? Ken rechtenstudenten die advies geven in rechtenwinkels ofzo, maar lastig hoor om bijbaantje te vinden die bij je studie past. Tegenwoordig heb je voor alles netwerk nodigquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Heb je een studiegerelateerde baan?
Oja rechtswinkels heten die dingen.quote:
Zou geld eisen om ze niet te snitchen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Oja rechtswinkels heten die dingen.Soms krijg ik ook vragen van illies, omdat ik criminologie studeer. 'Ja heb een taxi genomen en niet betaald, kan ik gearresteerd worden?'
Dat sowieso.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gelukkiger dan jij met je average FOK!chick.
Echt hequote:Op woensdag 2 juli 2014 15:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou geld eisen om ze niet te snitchen.
Maar hoe kom je in contact met die illies dan?
Zou een frikandel met extra mayo bij je bestellenquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:47 schreef ntm het volgende:
[..]
Echt heUit de buurt hier en m'n oude werk. Ik werkte in snackbar waar veel van dat soort lui komen.
Nee, ik heb lang niet gewerkt. Ga nu wel solliciteren voor een studiegerelateerde baan, want op een CV zonder enige relevante werkervaring zit volgens mij niemand te wachtenquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee, ik had gesolliciteerd voor een studiegerelateerde baan maar ze waren al voorzien...vrijwilligerswerk zat ik nog wel aan te denken. Exodus bijvoorbeeld. Jij wel? Ken rechtenstudenten die advies geven in rechtenwinkels ofzo, maar lastig hoor om bijbaantje te vinden die bij je studie past. Tegenwoordig heb je voor alles netwerk nodig
Verhoren uittypen of zo?quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:59 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik hoor vaak over criminologiestudenten die een bijbaantje bij de politie hebben, maar dat zou ook wel een cliché kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:32 schreef Zaktabak het volgende:
Uitschieten tijdens het scheren van je ballen is een behoorlijke klacht, maar nou net geen topic waard.Dat kan je ook beter harsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
De laatste sprietjes (die van slechts paar mm) worden op een gegeven moment kapot naar stijf en prikken in je onderbroek teggen je lul aanquote:
Wel eens aan een kleine tondeuse gedacht?quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
De laatste sprietjes (die van slechts paar mm) worden op een gegeven moment kapot naar stijf en prikken in je onderbroek teggen je lul aan![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |