En dan selfies nemen zeker.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:18 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik wil alles achterlaten en espresso drinken in een bar in een steegje in Rome
Dat denk je maar, diep van binnen ben je scarred for life.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:22 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik ben eigenlijk best een vrolijk mens, dus hjb
Sorry :Squote:Op woensdag 2 juli 2014 14:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Graag niet op fok zetten
heb geen toestemming gegeven
quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:22 schreef housesoftheholy het volgende:
Wat is een vro lijk?quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:22 schreef housesoftheholy het volgende:
Veel te crèmerig, ik word daar altijd een beetje misselijk van.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik neem altijd melk met koffie. Kinderkoffie
Espresso in Italië.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:18 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik wil alles achterlaten en espresso drinken in een bar in een steegje in Rome
Misselijk? Softyquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Veel te crèmerig, ik word daar altijd een beetje misselijk van.
[..]
Espresso in Italië. [ afbeelding ]
Ok rustigquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:22 schreef housesoftheholy het volgende:
Vreselijk vind ik dat, maar ik krijg ook altijd gruwelijke uitslag van scheren met een mes.quote:
Gewoon niet scherenquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vreselijk vind ik dat, maar ik krijg ook altijd gruwelijke uitslag van scheren met een mes.
Je bent zelf een wandelende lijstquote:
Kinderkoffiequote:Op woensdag 2 juli 2014 14:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, heb een hekel aan melk in koffie.
Andere koffie dan zwarte koffie is geen koffie.
Nooit meer kans op ub date voor onsquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:06 schreef housesoftheholy het volgende:
ik verveel me nu ik geen tentamens meer heb
Van die goedkope truc website?quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nooit meer kans op ub date voor ons
Ik heb m'n twee dozen wijn binnen
Same story hier, al heb ik vanaf eind mei vakantie. Veel gewerkt wel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:06 schreef housesoftheholy het volgende:
ik verveel me nu ik geen tentamens meer heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |