quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zou ze gedumpt zijn door een alfa man?Grap met een baard, snapde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:18 schreef Stimorol- het volgende:
Jezus Chai. Jij bent vast de roddeltante in jouw dorp.
Jij laat jezelf wel weer snel kennen hoor.quote:
Je post dat toch zeker voor een reactie?quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jij laat jezelf wel weer snel kennen hoor.
Ga roken dan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:06 schreef housesoftheholy het volgende:
ik verveel me nu ik geen tentamens meer heb
wil je mijn kamer schoonmaken en mijn afwas doen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:06 schreef housesoftheholy het volgende:
ik verveel me nu ik geen tentamens meer heb
Zover had ik nog niet vooruitgedacht.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je post dat toch zeker voor een reactie?
IJzer moet je verhitten alvorens het staal wordt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee ik ben van plan de komende 2 maanden een lichaam van staal te kweken
Heeft je moeder het te druk?quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wil je mijn kamer schoonmaken en mijn afwas doen?
Zwarte koffie?quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zit net koffie te knoeien in mijn baard.
In je nek of wat?quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zit net koffie te knoeien in mijn baard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |