Kut leerlingen op mijn school zullen mij vast wel het water induwen, of water naar mij gooien.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Je hoeft het water ook niet in. Sterker nog, als dat gebeurt, doe je het fout.
Ik woon in Gelderland...quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:56 schreef Tassendief het volgende:
Dan ga je toch fietsen stelen op de dam
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:57 schreef Scuidward het volgende:
Hartstikke lekker weer man joh om te gaan kanoën ja toch niet dan zeker wel.
Dat is dan mooi kut, drijf je ook niet als ze je in het water gooien.quote:
Arnhem dan.quote:
kanquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:00 schreef tweelo_1997 het volgende:
Als ik jou was zou ik lekker aan de kant gaan zitten en die allochtoontjes uit je klas lekker uitlachen
Er heet serieus iemand Mohammed in mijn klas.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:03 schreef Tassendief het volgende:
Je kan ook je been of arm laten breken door Mohammed en Youssef.
Zo vreemd is dat nou ook weer niet tegenwoordig.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er heet serieus iemand Mohammed in mijn klas.
Verrassend.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zit ook in je klas jongequote:Op woensdag 2 juli 2014 01:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan ben je echt een gigantische nicht.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je kon eventjes op mijn profiel klikken, maar ik ben een jongen.
Een gigantische nicht met OCD dus?quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dan ben je echt een gigantische nicht.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:08 schreef Pizzalucht het volgende:
De struggles van het speciaal onderwijs.
quote:
Geen idee.. Maar zoveel leuks loopt er toch niet rond in 3T.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:20 schreef Tassendief het volgende:
Hoeveel meiden deden er mee met hockey.
En bij hockey kon je toch gaan keepen?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:15 schreef Fylax het volgende:
Update:
Ik moest dus toch het water op van de leraren, anders moest ik gaan hockeyen (wat ik niet kan)
Ik mocht dan bij de leraren in het bootje en ik hoefde zelf niet te peddelen.
Dus uiteindelijk toch soort van goed gekomen, ondanks dat ik heel bang was voor het water.
ja hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2014 12:27:31 ]
Oeps, ik bedoelde lerares* en ze is niet verkeerd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:28 schreef n00b13 het volgende:
Bij de leraren in het bootje, god man.
Ik was liever 100x omgeslagen en verzopen dan bij een leraar in een boot te stappen.
In dat geval: nice!quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oeps, ik bedoelde lerares* en ze is niet verkeerd.
Dus zo erg was het niet.
Zeg dat dan eerder.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oeps, ik bedoelde lerares* en ze is niet verkeerd.
Dus zo erg was het niet.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weet niet hoe ze heet dus kan haar niet opzoeken op FB.
Zoeken via je andere docenten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Eventjes...quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je wel je hand even in haar broekje laten glijden?
geen pics op schoolsite?quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
De lerarenboot zou als eerste om moeten gaan, zo ging dat vroeger althans.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:15 schreef Fylax het volgende:
Update:
Ik moest dus toch het water op van de leraren, anders moest ik gaan hockeyen (wat ik niet kan)
Ik mocht dan bij de leraren in het bootje en ik hoefde zelf niet te peddelen.
Dus uiteindelijk toch soort van goed gekomen, ondanks dat ik heel bang was voor het water.
Maar dit zijn andere tijden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
De lerarenboot zou als eerste om moeten gaan, zo ging dat vroeger althans.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |