Slaap lekker.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:32 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga lekker mijn bedje opzoeken
Slaap lekker allemaal
Trustenquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:32 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga lekker mijn bedje opzoeken
Slaap lekker allemaal
* Huppelmuts kruipt op schootquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
* admiraal_anaal schuift wat meer op naar Huppelmuts
* Huppelmuts draait nog even zodat ze echt goed zitquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
* admiraal_anaal is blij dat ie geen strakke broek aan heeft
Hallo, op de andere bank is nog wel plekquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:41 schreef AMangold het volgende:
* AMangold komt even gluren in dit knusse topic
Ik heb bierquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:42 schreef Cobra4 het volgende:
* C4 laat die twee maar even met rust en loopt naar de koffie automaat
Deceptie vooralquote:
Ga het dan eens uitwerken joh!!quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Misschien helpt het dat ik meerdere persoonlijkheden heb, is ook een soort groepje
Zeg dat dan gewoon. Jij was toch duidelijk zei je.quote:
Goed zoquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:03 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja indien ze allebei de kwartfinales halen, dat snap ik
Gewoon beiden buurlandjes van het veld aftrappen dus (y)quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]die wij winnen en daarna in finale komen we Duitsland tegen die we oprollen
![]()
![]()
quote:
Mogguh.quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:33 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Vrij, maar veel te doen. Eigenlijk wil ik gewoon slapen
.
Mja, ik wil morgen op zich wel eten, zeg maarquote:Op woensdag 2 juli 2014 08:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh.
Heerlijk dat ik zo kan gaan slapen.
Eten is wel nodig ja. De kapper ook weer?quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik wil morgen op zich wel eten, zeg maar. En ik wil ook naar de kapper, eigenlijk.
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst ben geweestquote:Op woensdag 2 juli 2014 08:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eten is wel nodig ja. De kapper ook weer?
Ai.quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst ben geweest.
Niet per se, mijn haar is altijd awesome. Maar ik wil wel weer eens een leuk modelletjequote:
Laat je de kapper beslissen hoe of wat?quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet per se, mijn haar is altijd awesome. Maar ik wil wel weer eens een leuk modelletje.
Neequote:Op woensdag 2 juli 2014 08:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat je de kapper beslissen hoe of wat?
Je hebt die bolle toch al?quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik wil weer een pony, dus dat gaat er komen, haha.
quote:
* Huppelmuts gaat Jules trainen!quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:08 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenaresse is schatrijk geworden door één foto en een hype![]()
Joh ik post hier net.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:08 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenaresse is schatrijk geworden door één foto en een hype![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |