SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:'Heel veel mooie jaren bij Ajax'
Siem de Jong (25) zet zijn carrière voort bij Newcastle United in de Premier League. De voormalig aanvoerder van Ajax verlaat de club met pijn in zijn hart, maar is toe aan een nieuwe stap. ,,Ik heb met veel plezier bij Ajax gespeeld.”
Hoe kijk je terug op je jaren in Amsterdam?
,,Het doet eerlijk gezegd wel een beetje pijn om weg te gaan. Ik heb heel veel mooie jaren bij Ajax meegemaakt. Met name de afgelopen vier seizoenen waren onvergetelijk met de vier landstitels op een rij. Het was ook eervol om de aanvoerdersband te mogen dragen. Ik heb met veel plezier bij Ajax gespeeld. Toch vind ik het nu een mooi moment voor een volgende stap in mijn carrière. In de Premier League hoop ik een nieuwe prikkel te vinden.”
Wat zal je het meest bijblijven van je tijd bij Ajax?
,,Alles rondom de derde ster zal ik nooit vergeten. Mede dankzij de supporters is die kampioenswedstrijd tegen FC Twente in 2011 onvergetelijk geworden. Ik ben benieuwd of ik ooit nog zo’n bijzonder moment zal meemaken. Het is een moeilijk te evenaren moment waar ik met veel trots en voldoening op terugkijk. Dat geldt trouwens ook voor de samenwerking met trainer van Frank de Boer. Ik heb de afgelopen jaren goed met hem samengewerkt.”
Bij Newcastle United kom je een oude bekende tegen. Heb je Vurnon Anita al gesproken over je overgang?
,,Ik had Vurnon al eens eerder eens gesproken over Newcastle United. Ook de afgelopen dagen heb ik contact met hem gehad. Daarnaast kent mijn broer Luuk de club natuurlijk ook goed. Hij heeft me verteld dat het een heel mooie club is met een prachtige sfeer tijdens de thuiswedstrijden. Tim Krul kwam met eenzelfde verhaal.”
Je was maandag nog in Oostenrijk. Heb je op een goede manier afscheid kunnen nemen van je teamgenoten en de technische staf?
,,Het was uiteraard lastig om zo ineens weg te gaan uit Oostenrijk. Omdat het op dat moment nog niet officieel was, kon ik nog niet zoveel zeggen. Ik kom binnenkort zeker nog even terug om afscheid te nemen van mijn medespelers en de trainers. Op een later moment hoop ik ook op een goede manier afscheid te kunnen nemen van de Ajax-supporters. Ik heb de afgelopen jaren menig afscheid in de ArenA meegemaakt. Dat waren altijd bijzondere momenten. Het is iets om naar uit te kijken.”![]()
Ik hoop dat het hem lukt maar ik denk dat hij te langzaam is voor zo'n competitie. We gaan het zien..
Hopelijk gaat Van Gaal wat NL'ers aantrekken bij ManU dan is BPL extra leuk om te volgen.![]()
Iemand enig idee hoeveel monies Ajax hiervoor vangt? Miljoentje of 8?So confused when you're lost in the groove![]()
8,7 miljoen geloof ikquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:14 schreef The_Groove het volgende:
Iemand enig idee hoeveel monies Ajax hiervoor vangt? Miljoentje of 8?Ik ben inmiddels overleden![]()
Ga je toch eens om nuttige zaken druk maken manquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:45 schreef De_Pel het volgende:
Siem een schoolvoorbeeld noemen
[ afbeelding ]. Jouw hele leven bestaat uit de ajaxobsessie die je hebt.
![]()
8,7 miljoen is het dus uiteindelijk geworden
mooi bedragje voor een speler die een seizoen geblesseerd was![]()
![]()
Ik kan me vergissen maar volgens mij is Rob Jansen zijn zaakwaarnemer....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:johnvanzweden twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 21:34:13De eerste nieuwe aankoop van #ADODENHAAG word #stekelenburg !!! Je hoort het hier eerst !!! #JOL #minoraiola reageer retweet
![]()
Hoe komen jullie bij dat bedrag? Op twitter lees ik alleen maar tussen de 5 en 6 miljoen pond. Dat is omgerekend geen 8,7 miljoen euro...? Ik zie het ook niet op de site van Ajax of Newcastle staan.quote:
Edit: op twitter staat zelfs dat ze minder dan 5 miljoen pond hebben betaald.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 02-07-2014 om 01:00:02Vandaag in De #Telegraaf: @sererothulani verlengt contract bij #Ajax reageer retweet
![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:03 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 02-07-2014 om 01:00:02Vandaag in De #Telegraaf: @sererothulani verlengt contract bij #Ajax reageer retweet
![]()
![]()
![]()
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Stront uit je ogen halen, Dirk-Kuijt. Je zou het internet onderhand nou wel eens onder de knie mogen krijgen hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hoe komen jullie bij dat bedrag? Op twitter lees ik alleen maar tussen de 5 en 6 miljoen pond. Dat is omgerekend geen 8,7 miljoen euro...? Ik zie het ook niet op de site van Ajax of Newcastle staan.
Edit: op twitter staat zelfs dat ze minder dan 5 miljoen pond hebben betaald.![]()
Dus als ik nu op internet zet dat Fischer voor 25 miljoen naar Barca gaat is het waar? Ja toch, want het staat op internet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Stront uit je ogen halen, Dirk-Kuijt. Je zou het internet onderhand nou wel eens onder de knie mogen krijgen hoor.
Wat een dom gelul![]()
![]()
Gelukkig is jouw Twitter bron geen internetquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dus als ik nu op internet zet dat Fischer voor 25 miljoen naar Barca gaat is het waar? Ja toch, want het staat op internet.![]()
![]()
Dus daarom mijn vraag. Waar is de bron van die transfersom? Die is gewoon uit de lucht gegrepen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig is jouw Twitter bron geen internet![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:10 schreef Smoofie het volgende:
8.7 miljoen, kijken of ze het gaan herinvesteren.twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 02-07-2014 om 00:10:08Vandaag in De #Telegraaf: #Ajax haalt GEEN vervanger voor @siemdejong reageer retweet
![]()
![]()
Ja, die hebben ze toch al gehaald, maar misschien andere posities versterken of een deel afschrijven voor verlenging van Moisander.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 02-07-2014 om 00:10:08Vandaag in De #Telegraaf: #Ajax haalt GEEN vervanger voor @siemdejong reageer retweet
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Alleen maar goed nieuws voor Ajax vandaagquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:03 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
![]()
Oh.![]()
Ja waarom zouden ze nu ergens anders een waardeloze speler gaan kopen als je er net van eentje af bentquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 02-07-2014 om 00:10:08Vandaag in De #Telegraaf: #Ajax haalt GEEN vervanger voor @siemdejong reageer retweet
.
Oh.![]()
Jij gaat er automatisch van uit dat Ajax alleen waardeloze spelers koopt. (klopt bijna)quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja waarom zouden ze nu ergens anders een waardeloze speler gaan kopen als je er net van eentje af bent.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Nee dat doe ik niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij gaat er automatisch van uit dat Ajax alleen waardeloze spelers koopt. (klopt bijna)
Maar dat geldt dus als ze een 1-op-1 vervanger halen voor de Jong
Oh.![]()
Konden ze er geen package deal met Sigthorsson van maken trouwens? Die moeten we nog kwijt zien te raken. Dan zitten er bijna geen dissonanten meer in onze selectie.Oh.![]()
Siggy weg en verder alle basisspelers van vorig seizoen behouden. Wat zou dat een geweldige transferzomer zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Konden ze er geen package deal met Sigthorsson van maken trouwens? Die moeten we nog kwijt zien te raken. Dan zitten er bijna geen dissonanten meer in onze selectie.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Muric die er dan zeker bijkomt en wat jeugd erbij die doorstroomt, dan heb ik er weer zin an hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Siggy weg en verder alle basisspelers van vorig seizoen behouden. Wat zou dat een geweldige transferzomer zijn.
Alhoewel, eerst nog genieten van een heerlijk WK
Oh.![]()
Het wordt steeds betertwitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 02-07-2014 om 01:00:02Vandaag in De #Telegraaf: @sererothulani verlengt contract bij #Ajax reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:03 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
Wie weet komt dat nog.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:36 schreef Kopsterk het volgende:
Wat vindt iedereen zo goed aan Serero? Vrij rendementsloze speler.![]()
Dan kom ik spontaan klaarquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Siggy weg en verder alle basisspelers van vorig seizoen behouden. Wat zou dat een geweldige transferzomer zijn.![]()
Morgen komt Mike Verweij met een tweet: Vandaag in de telegraaf: nieuw vierjarig contract voor Sigthorsson![]()
Schijnt nu dat Suárez een clausule heeft voor 100 miljoen euro? Als dat waar is en we hebben een goed doorverkooppercentage..![]()
![]()
De borden bij de ingang van de Arena zijn aangepakt.. ipv lelijk geel nu rode randen. Zag er strak uit.![]()
Ipv dat lelijke golfplatengebouw mogen ze wel eens een glazen wand maken .AFCA
Leuk voor Siem beter voor Ajax. Alleen nu nog,
Lukoki - Verkopen
De Sa - Verhuren
Sana - Verkopen / Verhuren
Klasse moet echt blijven als die weer zo'n top seizoen als vorig seizoen speelt.
![]()
![]()
Een 10 keer betere voetballer dan de nieuwste aanwinst van Nieuwkasteel Vereniging.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:36 schreef Kopsterk het volgende:
Wat vindt iedereen zo goed aan Serero? Vrij rendementsloze speler.Oh.![]()
Nou nee. Op het laatste seizoen na (o.a. door blessures) was Siem één van de sterkhouders bij Ajax, dat is Serero zeker nog niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een 10 keer betere voetballer dan de nieuwste aanwinst van Nieuwkasteel Vereniging.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ehm Sigthorsson, Duarte, Dijks, Ligeon, Vermeer?quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:49 schreef bjanaan het volgende:
Leuk voor Siem beter voor Ajax. Alleen nu nog,
Lukoki - Verkopen
De Sa - Verhuren
Sana - Verkopen / Verhuren
Klasse moet echt blijven als die weer zo'n top seizoen als vorig seizoen speelt.
Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
En dat zal hij ook nooit wordenquote:Op woensdag 2 juli 2014 05:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nou nee. Op het laatste seizoen na (o.a. door blessures) was Siem één van de sterkhouders bij Ajax, dat is Serero zeker nog niet.![]()
Jij snapt het dus niet. Ligeon, Duarte en Dijks zijn momenteel de back-ups. Het is je bijvoorbeeld vast niet ontgaan dat onze lieve herder Frank het achteraf kut vond dat Dijks bij Heerenveen balde.quote:Op woensdag 2 juli 2014 07:22 schreef Planga het volgende:
[..]
Ehm Sigthorsson, Duarte, Dijks, Ligeon, Vermeer?![]()
http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/38852quote:Cambuur hoopt Lukoki opnieuw te huren van Ajax
De Jong verwacht dat laatste versterking nog even op zich laten wachten
SC Cambuur wenst in elk geval nog twee middenvelders een een buitenspeler aan te trekken. Voor die laatste positie denken de Leeuwarders aan een oude bekende. De geel-blauwen willen Jody Lukoki, die vorig seizoen op huurbasis het geel-blauwe shirt droeg, opnieuw huren van de landskampioen. In Voetbal International loopt trainer Henk de Jong niet te hard van stapel.
"Meestal wil je alles direct op orde hebben, maar ook bij de grote clubs gaan de meeste spelers eerst voor hun kans dáár", vermoedt De Jong dat de laatste versterkingen van SC Cambuur nog wel even op zich laten wachten. "Over een week of vier is er al een hoop duidelijk en komen de eerste gegadigden vrij. We moeten vooral rustig blijven."![]()
![]()
Ola,
Iemand die mij kan vertellen wanneer losse kaartverkoop begint voor seizoen 2014-2015?
Kan niet wachten om kaartjes te kopen voor 10 augustus(Met CC)
Ik kan er niet echt duidelijk info nog over vinden op de site.![]()
droeftoeterquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet.
Maar dat geldt dus als ze een 1-op-1 vervanger halen voor de Jong
Nothin but love for siem, maar ik vraag me af of dit de juiste stap voor hem is.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ja dat Newcastle is een vreemde club maar na zo'n seizoen als het laatste zullen de clubs ook niet echt in de rij hebben gestaanquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
droeftoeter
Nothin but love for siem, maar ik vraag me af of dit de juiste stap voor hem is.![]()
Misschien bloeit Siem in Engeland helemaal op en maakt hij volgend jaar een transfer naar PSG voor ¤.85000000Ik ben inmiddels overleden![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:01 schreef Vinno het volgende:
Ola,
Iemand die mij kan vertellen wanneer losse kaartverkoop begint voor seizoen 2014-2015?
Kan niet wachten om kaartjes te kopen voor 10 augustus(Met CC)
Ik kan er niet echt duidelijk info nog over vinden op de site.![]()
![]()
In verband met kwetsuur Boilesen. Deze is er dit seizoen als het goed is weer bij.quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij snapt het dus niet. Ligeon, Duarte en Dijks zijn momenteel de back-ups. Het is je bijvoorbeeld vast niet ontgaan dat onze lieve herder Frank het achteraf kut vond dat Dijks bij Heerenveen balde.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
En Frank wil Blind vast op het middenveld laten voetballen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:33 schreef Planga het volgende:
[..]
In verband met kwetsuur Boilesen. Deze is er dit seizoen als het goed is weer bij.![]()
Onze baas heeft het verdiend, hopen dat hij slaagt in Newcastle
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Denk dat maar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:33 schreef Planga het volgende:
[..]
In verband met kwetsuur Boilesen. Deze is er dit seizoen als het goed is weer bij.
Boilesen is als een vriendin met borderline. Heel soms leuk, verder heb je er niks aan.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Deze manquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Denk dat maar.
Boilesen is als een vriendin met borderline. Heel soms leuk, verder heb je er niks aan.
BoilesenAls je nog geen 5 wedstrijden per seizoen kan spelen ben je gewoon ongeschikt. Hoeveel talent je ook hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Boilesen heeft vorig seizoen gewoon 28 potten gespeeld, dat is niet slecht... Ik hoop dat er toch nog een middenvelder bij komt, Denswil bijtekent tot 2018, idem voor Cillessen.![]()
Dit, scoort zelden, nog minder rendement op het middenveld. Vind het middenveld sowieso het minste nu. Blind en Serero scoren zelden, kan toch niet. Hopelijk gaan de drie aanvallers veel brengen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:36 schreef Kopsterk het volgende:
Wat vindt iedereen zo goed aan Serero? Vrij rendementsloze speler.![]()
Sinds wanneer moet een CVM veel scoren?quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:02 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dit, scoort zelden, nog minder rendement op het middenveld. Vind het middenveld sowieso het minste nu. Blind en Serero scoren zelden, kan toch niet. Hopelijk gaan de drie aanvallers veel brengen.![]()
Jesse V.http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum11/3817-28.php#post515767quote:Wat is Siem de Jong nou eigenlijk? Ik ben er reeds al tijden over aan het piekeren. Het is zo ongelofelijk lastig om te zeggen. Woorden schieten me iedere keer te kort wanneer deze kerel weer de catacomben uitgestruind komt. De band dragend alsof het Jezus Christus himself is. Een aura alsof hij het verlengstuk is van Johan. Het is werkelijk waar hemeltergend.
Siem is als het land België. België is grauw, saai en vooral nietszeggend. Er is ooit besloten om het centrum van de macht van de Europese Unie maar in dit godsonterende gebied te plaatsen. „Het is zo lekker neutraal". Siem is ook heerlijk neutraal. Gelukkig pretendeert België zelf nog niet te wedijveren met de echte metropolen als New York, London en Beijing. Siem daarentegen straalt uit alsof hij daadwerkelijk thuis hoort in een rijtje met illustere aanvoerders als Johan Cruijff, Christian Chivu en andere, meer waardige voorgangers.
Siem is als de kleur donkergeel. Het is eigenlijk gewoon lelijk. Het is niet donker, het is niet licht. Zo af en toe, wanneer iemand echt heel hard zijn best doet, wordt er wel eens iets moois mee gemaakt. Dit is echter zeer sporadisch. En waarom zou je ook al die moeite er voor doen, wanneer je met andere kleuren veel gemakkelijker een honderd keer beter resultaat kunt halen. Ik houd niet van donkergeel.
Siem is de Noorse Combinatie op de winterspelen. Je kijkt het en je denkt Tsja, wat zullen we er van zeggen. Er doen allemaal mensen mee die niet echt goed kunnen schansspringen en niet echt goed kunnen langlaufen. Siem kam ook alles een klein beetje, maar blinkt nergens echt in uit. Een aantal keer een klein beetje is natuurlijk eigenlijk gewoon helemaal niets.
Siem is als Dr. Pepper. Iedere frisdrank automaat en supermarkt verkoopt het, maar niemand wil het echt hebben. Als je net twee dagen door de woestijn hebt gebanjerd kan het best prima zijn. Maar ja, dan is alles lekker. Je drinkt het en je denkt, mwa. Het hoeft niet zo nodig.
Ik kan zo een heel topic vol schrijven met allemaal beeld spraken over de beste man. Het is ook niet zo dat ik Siem haat. Je kunt Siem niet haten. Er echt van houden is minstens net zo lastig. Het is een klein sneetje in je vinger. De helft van de tijd merk je niet dat het er is, en de andere helft van de tijd is het een bron van ergernis. Ik word er een beetje verdrietig van.![]()
Stuk is grappig geschreven maar volledig misplaatst. Als er iemand niet met een arrogante houding rondloopt is het Siem wel, en daarna vind ik het nogal van weinig respect getuigen voor iemand die zich zoveel jaren keihard heeft ingezet voor Ajax.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jesse V.
[..]
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum11/3817-28.php#post515767Gourmetten of steengrillen?![]()
Flutstukje.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jesse V.
[..]
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum11/3817-28.php#post515767![]()
Zelfs op het toilet produceer ik minder baggerquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jesse V.
[..]
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum11/3817-28.php#post515767
Siem is een held. En dat treurige over hoe hij zogenaamd met de band om zou rondlopen. Siem is getransformeerd in een echte vent, niet meer dat schooljochie wat debuteerde. Borst vooruit, kin omhoog maar toch ontzettend nuchter en niet naast zn schoenen gaan lopen. Voetbaltechnisch misschien niet van het niveau wat je zou moeten streven, maar zo is de realiteit nou eenmaal.
Siem voor altijd
Toch van beide hun eerste echte seizoen in het eerstequote:Op woensdag 2 juli 2014 11:24 schreef Scorpie het volgende:
Die Serero vereringbijna net zo kansloos als de Veltman verering.
![]()
quote:De aanstaande uitbreiding(je)/kwaliteitsimpuls van de ArenA schijnt nu financieel helemaal afgerond te zijn. De kosten worden geschat op zo'n 15/20 miljoen euro.
Let wel:
- de uitbreiding /kwaliteitsimpuls wordt alleen uitgevoerd bij toekenning van Euro 2020.
- Binnen de ArenA moet het 1 en ander nog worden bijgespijkerd ivm de verscherpte eisen voor een Euro 2020 stadion o.a.: bredere looppaden tribunes, beenruimte stoelen, zichtlijnen, hellingshoeken etc.
De ArenA hoeft an sich niet aan alle eisen te voldoen omdat de ArenA in 96 is opgeleverd en men voor bepaalde eisen ontheffing heeft (oa hellingshoek) en men al een kwalitatief hoogwaardig stadion heeft.
Om de Euro 2020 kansen te verhogen maakt het wel degelijk uit om bij bepaalde eisen deze toch enigszins te benaderen door significante verbeteringen door te voeren.
Ik verwacht bijvoorbeeld dat men met name bij de omlopen op de 1e en 2e ring zal proberen om deze kwalitatief nog beter te maken (grotere vloeroppervlakte, verbreding omloop, aankleding)![]()
Veltman heeft wel potentie, Serero wordt nooit watquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:24 schreef Scorpie het volgende:
Die Serero vereringbijna net zo kansloos als de Veltman verering.
![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:39 schreef Smoofie het volgende:
En dan weer extra geld op de bank waar je niets meedoet.![]()
Naja, der zal vast wel een plan achterzitten.
Misschien wachten op een gouden generatie uit de jeugd en dan die reserve gebruiken om 2/3 "echte" aanvullingen te halen.![]()
Salarissen kunnen straks van de rente betaalt wordenquote:
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Dat lijkt me ook verstandiger, je kan je toch niet naar een echt hoger niveau kopen, dan is het gewoon beter rustig te bouwenquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:24 schreef Class het volgende:
Naja, der zal vast wel een plan achterzitten.
Misschien wachten op een gouden generatie uit de jeugd en dan die reserve gebruiken om 2/3 "echte" aanvullingen te halen.![]()
Wat een pauperstuk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jesse V.
[..]
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum11/3817-28.php#post515767'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Dat duurde ook niet lang zeg.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:06 schreef Silenus het volgende:
ANOUK HOOGENDIJK IS TERUGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Oh.![]()
Helemaal niks mis meequote:Op woensdag 2 juli 2014 11:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jesse V.
[..]
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum11/3817-28.php#post515767
Oh.![]()
Ongelooflijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:03 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
![]()
Op 13 januari 2014 werd bekend dat zij per direct zou overstappen naar Arsenal.quote:
Heh dus hoezo is ze al terug weer?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik mis Siem nu alquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero gaat meer rendement krijgen dit seizoen![]()
Misschien vond ze Londen geen leuke plek om te wonen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Op 13 januari 2014 werd bekend dat zij per direct zou overstappen naar Arsenal.
Heh dus hoezo is ze al terug weer?
Of ze kon gewoon geen Engels.Oh.![]()
Het kan onmogelijk nog minder worden jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:06 schreef Silenus het volgende:
ANOUK HOOGENDIJK IS TERUGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
'Wish I was old and a little sentimental'
Ze wilde graag wat dichter bij mij wonen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien vond ze Londen geen leuke plek om te wonen.
Of ze kon gewoon geen Engels."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik mis Cruijffquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem missen![]()
Ik mis Suarez, Sneijder en Huntelaar."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:,,Het Engelse avontuur bij Arsenal heeft niet gebracht wat ik er vooraf van had gehoopt verwacht. Ik speelde weinig, licht Hoogendijk een voorname drijfveer toe achter haar terugkeer in Amsterdam. De middenvelder wil spelen, voor haar club én voor Oranje. ,,Daarbij ben ik er ook achter gekomen dat alles bij Ajax heel goed is geregeld. Ik heb Ed Engelkes (trainer Ajax Vrouwen) gebeld of er een plekje was. Dat is gelukt. Ik ben blij terug te zijn."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Bron? Je dikke duim zekerquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoogendijk![]()
Veelzeggende opmerkingquote:Daarbij ben ik er ook achter gekomen dat alles bij Ajax heel goed is geregeld![]()
Ik mis Sjaak Swart.
Maar die kan gewoon nog in het eerste spelen volgend seizoen. aldus Sjaak Swart.Oh.![]()
Graag gedaan Henk.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nee mijn glazen bol en ik ben even langs geweest bij een waarzegger.quote:
Oohja en ik las het in mijn horoscoop.Oh.![]()
Aan Ed Engelkes om dat plekje te vinden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:22 schreef Dven het volgende:
,,Het Engelse avontuur bij Arsenal heeft niet gebracht wat ik er vooraf van had gehoopt verwacht. Ik speelde weinig, licht Hoogendijk een voorname drijfveer toe achter haar terugkeer in Amsterdam. De middenvelder wil spelen, voor haar club én voor Oranje. ,,Daarbij ben ik er ook achter gekomen dat alles bij Ajax heel goed is geregeld. Ik heb Ed Engelkes (trainer Ajax Vrouwen) gebeld of er een plekje was. Dat is gelukt. Ik ben blij terug te zijn.
Oh.![]()
Ik mis jou als kiespijn.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem missen![]()
Ik mis Suarez, Sneijder en Huntelaar.
suarez en huntelaar werden we geen kampioen mee. Siem schonk ons de 3e ster
Hou nou toch eens op met die onzin. Voetbal is toch een teamsport. Het hele team bracht ons die 3e ster, met vooral Frank de Boer aan het roer. Dat de Jong toevallig in de spits stond en ze afmaakten is mooi voor hem, maar hij heeft die 3e ster niet bezorgt. Dat heeft de Boer en het hele team gedaan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik mis jou als kiespijn.
suarez en huntelaar werden we geen kampioen mee. Siem schonk ons de 3e ster
En de Jong als middenvelder is echt van een afgrijselijk tranentrekkend niveau.Oh.![]()
Siem was vorig seizoen gewoon niet veel soeps. Ik weet dat hij geblesseerd is geweest, maar iedere wedstrijd die hij speelde, leek hij steeds slechter te worden. Vond het ook wel tekenend hoe hij uitviel met een nieuwe blessure bij NAC.![]()
Goed dat je het aanhaalt. Het begrip team. Suarez was natuurlijk top, maar wel funest voor je team en tactiek. Huntelaar was nou ook niet echt de meest voetballende spits. Niet echt bevordelijk voor je team. Leuk dat ze er allebei 30+ inschoten. Siem in de spits liet het elftal beter voetballen en werd daardoor kampioen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hou nou toch eens op met die onzin. Voetbal is toch een teamsport. Het hele team bracht ons die 3e ster, met vooral Frank de Boer aan het roer. Dat de Jong toevallig in de spits stond en ze afmaakten is mooi voor hem, maar hij heeft die 3e ster niet bezorgt. Dat heeft de Boer en het hele team gedaan.
En de Jong als middenvelder is echt van een afgrijselijk tranentrekkend niveau.Behulpzaam als een waterkraan.
Siem in de spits was ook nog wel aardig. Maar hij stond ook iets te vaak op het middenveld waar hij echt geen reet toevoegde.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Goed dat je het aanhaalt. Het begrip team. Suarez was natuurlijk top, maar wel funest voor je team en tactiek. Huntelaar was nou ook niet echt de meest voetballende spits. Niet echt bevordelijk voor je team. Leuk dat ze er allebei 30+ inschoten. Siem in de spits liet het elftal beter voetballen en werd daardoor kampioen.Oh.![]()
Siem verafgoden, dan moet je wel een echte voetbalhater zijnquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Haten op SiemDan moet je wel echt een royale kneus zijn
Oh.![]()
Wie doet dat dan? Ben ik wel erg benieuwd naar. Het enige wat ik zie zijn die trieste haat posts van jou over Siem.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem verafgoden, dan moet je wel een echte voetbalhater zijn
Het is goed zo jij hebt geprobeerd je punt te maken.![]()
Nou genoeg mensen die het behalen van de 3e ster ophangen aan Siem.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie doet dat dan? Ben ik wel erg benieuwd naar. Het enige wat ik zie zijn die trieste haat posts van jou over Siem.
Het is goed zo jij hebt geprobeerd je punt te maken.Oh.![]()
Daar had hij ook een groot aandeel inquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou genoeg mensen die het behalen van de 3e ster ophangen aan Siem.![]()
Daarbij doe jij natuurlijk precies hetzelfde met Serero, LitmanenAFCA. Terwijl Serero 40-45 keer meer talent heeft dan de Jong.Oh.![]()
Ik vind Siem een leuke attractieve voetballer, maar internationaal gezien is het helaas geen topper. Hij past in het rijtje Perez, Tomasson, Nilis![]()
Dat is natuurlijk maar de vraag, hij is handiger met een bal dan Siem maar dan ben je nog niet meteen de betere voetballerquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daarbij doe jij natuurlijk precies hetzelfde met Serero, LitmanenAFCA. Terwijl Serero 40-45 keer meer talent heeft dan de Jong.![]()
Niet verafgoden, maar waarderen wat ie voor de club betekend heeft en dat onderkennen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1 post van mij in dit topic over Serero hoeveel van die aids berichtjes heb jij al gepost over De Jong vandaag? Overigens 40-45 laat dat over aan de kakkies of ga lekker hun supporteren stuk verdriet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daarbij doe jij natuurlijk precies hetzelfde met Serero, LitmanenAFCA. Terwijl Serero 40-45 keer meer talent heeft dan de Jong.![]()
Dat dusquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet verafgoden, maar waarderen wat ie voor de club betekend heeft en dat onderkennen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Anita niet joh haha, verder eensquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eriksen, Anita en Vertonghen hadden daar een groter aandeel in.![]()
Maar goed nu gaan we het seizoen dus in met Zivkovic 18 jaar en een Pool die het de afgelopen jaren niet heeft waar gemaakt. Kan zomaar weer mis gaan dus.![]()
Als je ziet wat hij nu al kan zonder fatsoenlijke jeugdopleiding gehad te hebben kan je wel zeggen dat hij meer talent heeft dan een de Jong die alle goede opleiding gehad heeft die je maar kon wensen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk maar de vraag, hij is handiger met een bal dan Siem maar dan ben je nog niet meteen de betere voetballerOh.![]()
Dan zetten we Kishna in de spits, sowieso 20 goals.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Deed hij prima, daarom gun ik hem ook zijn transferquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet verafgoden, maar waarderen wat ie voor de club betekend heeft en dat onderkennen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]. Kan Ajax weer verder met stappen omhoog maken
Oh.![]()
Ik bepaal zelf wel hoe ik praat, daar heb ik jou echt niet voor nodigquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
1 post van mij in dit topic over Serero hoeveel van die aids berichtjes heb jij al gepost over De Jong vandaag? Overigens 40-45 laat dat over aan de kakkies of ga lekker hun supporteren stuk verdriet.
Oh.![]()
Wat jij wil joh kakkiequote:Op woensdag 2 juli 2014 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel hoe ik praat, daar heb ik jou echt niet voor nodig![]()
Kan het niet meer dan eens zijn hiermee. Siem heeft een zeer groot aandeel in de kampioenschappen gehad. Zeer onderschatte speler.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:49 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
PSV is mijn club, maar ik vrees (en ben jaloers op) Kishna en Zivkovic voorin hoorquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed nu gaan we het seizoen dus in met Zivkovic 18 jaar en een Pool die het de afgelopen jaren niet heeft waar gemaakt. Kan zomaar weer mis gaan dus.![]()
Siem is belangrijk geweest voor Ajax maar wat ergerde ik mij vaak aan deze 'ideale schoonzoon' ook. Het gaat hem goed in Engeland, hij tevreden en wij ook met 8,7miljoen en een speler die eigenlijk andere in de weg zou gaan zitten.![]()
Kan dat in 1 of 2 posts? Zou erg fijn zijnquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat JR lekker zijn mening geven joh.
![]()
In mijn beleving is dat overdreven, maar misschien heb je wel gelijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anita was echt een eindbaas dat seizoen. Anita op VM![]()
![]()
![]()
Jammer dat hij ook te snel weg wou
Sowieso jammer dat zo'n jongen vroeg vertrekt. Het was nog wel een buurtgenoot ban me (maarssen)![]()
Ik heb nog wel een plekje voor haar o mijn schootquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan Ed Engelkes om dat plekje te vinden.
![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen maar goed nieuws voor Ajax vandaag![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja waarom zouden ze nu ergens anders een waardeloze speler gaan kopen als je er net van eentje af bent.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet.
Maar dat geldt dus als ze een 1-op-1 vervanger halen voor de Jongquote:Op woensdag 2 juli 2014 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een 10 keer betere voetballer dan de nieuwste aanwinst van Nieuwkasteel Vereniging.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem missen![]()
Ik mis Suarez, Sneijder en Huntelaar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daarom kunnen we vanaf nu eindelijk echt gaan voetballenquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem in de spits was ook nog wel aardig. Maar hij stond ook iets te vaak op het middenveld waar hij echt geen reet toevoegde.Een greepje uit dit topicquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ieder zijn mening maar na een post of 2 is het wel duidelijk![]()
Ik snap ook niet waarom je Rotterdamse verwijzingen naar de Tweede Wereldoorlog overneemt...quote:Gourmetten of steengrillen?![]()
Grote kans dat hij het niet eens snaptquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je Rotterdamse verwijzingen naar de Tweede Wereldoorlog overneemt...![]()
Omdat ik daar niet zo ongesteld over denk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je Rotterdamse verwijzingen naar de Tweede Wereldoorlog overneemt...Oh.![]()
Stelletje wijven man...
Ontopic.
Volgens geruchten schijnt GAE(, maar logisch ook Zweedse clubs) interesse te hebben in de Sananas. Zou een goeie club voor 'm zijn.![]()
Denk het ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Stelletje wijven man...
Ontopic.
Volgens geruchten schijnt GAE(, maar logisch ook Zweedse clubs) interesse te hebben in de Sananas. Zou een goeie club voor 'm zijn.![]()
Het is gewoon triest en op geen enkele manier grappig/ludiek/spitsvondig. Je bent toch geen pubertje van 14 meer?quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik daar niet zo ongesteld over denk.Gourmetten of steengrillen?![]()
Het is wel grappig als het een gag is wat overal terugkomt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is gewoon triest en op geen enkele manier grappig/ludiek/spitsvondig. Je bent toch geen pubertje van 14 meer?Oh.![]()
Nee niet echtquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is wel grappig als het een gag is wat overal terugkomt.![]()
Waarom maken Feyenoorders eigenlijk 40-45 grappen, Rotterdam is toch helemaal platgebombardeerd in die tijd?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Logica is inderdaad ver te zoekenquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:08 schreef Mani89 het volgende:
Waarom maken Feyenoorders eigenlijk 40-45 grappen, Rotterdam is toch helemaal platgebombardeerd in die tijd?![]()
WO2 grappen zijn altijd smakeloos. Iedereen zou eens een rondje moeten lopen in Auschwitz, dan piep je wel anders.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:08 schreef Mani89 het volgende:
Waarom maken Feyenoorders eigenlijk 40-45 grappen, Rotterdam is toch helemaal platgebombardeerd in die tijd?Behulpzaam als een waterkraan.
Maar als het een gag is dan is het grappig ja toch ja tochquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:11 schreef fathank het volgende:
[..]
WO2 grappen zijn altijd smakeloos. Iedereen zou eens een rondje moeten lopen in Auschwitz, dan piep je wel anders.![]()
Die hebben het historisch besef van een kleuterquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:08 schreef Mani89 het volgende:
Waarom maken Feyenoorders eigenlijk 40-45 grappen, Rotterdam is toch helemaal platgebombardeerd in die tijd?![]()
hun haat naar de joden is groter dan het respect voor rotterdamquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:08 schreef Mani89 het volgende:
Maar ze hebben wel de beste supporters!!quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
hun haat naar de joden is groter dan het respect voor rotterdam![]()
Om even door te gaan in de vreugde:twitter:guardian twitterde op woensdag 02-07-2014 om 13:25:38Zico’s team of the #WorldCup so far http://t.co/ERS9BYPgoX http://t.co/s5MruttR6g reageer retweet
BlindGOD!![]()
Siggi die vertrekt zou....onbeschrijfbaar zijnquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:19 schreef Heeinz het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ANOUK TERUG EN SERERO VERLENGEN
KAN DEZE DAG NOG BETER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Live interview met Frank.quote:'Moisander is nu eerste aanvoerder. We zullen een nieuwe nummer 2 en nummer 3 moeten kiezen. Dat doen we hier.Heb al een idee'
Wie geen exclusive heeft kan hier alles lezen:
https://twitter.com/Ajaxshowtimecom![]()
Doe gewoon Blind, Veltman, Moisander in die volgorde.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Live interview met Frank.
Wie geen exclusive heeft kan hier alles lezen:
https://twitter.com/Ajaxshowtimecom![]()
Jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Doe gewoon Blind, Veltman, Moisander in die volgorde.
of niet![]()
Daley blind, als die vertrekt mag je wel echt gaan investeren in de selectie gvd.AFCA
Die is ook gewoon vervangbaarquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:51 schreef Smoofie het volgende:
Daley blind, als die vertrekt mag je wel echt gaan investeren in de selectie gvd.![]()
Om straks nou met jong Ajax de CL enz in te gaan terwijl je inmiddels echt bijna 100 miljoen hebt.,..AFCA
Ajaxfilosofie toch.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:52 schreef Smoofie het volgende:
Om straks nou met jong Ajax de CL enz in te gaan terwijl je inmiddels echt bijna 100 miljoen hebt.,..
Straks weer CL winnen met zelfopgeleidde messi's niet danAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Timothy Fosu-Mensah lijkt ook naar Engeland (Man United) te gaan, zonde...
Moet Overmars de scouts maar even naar een 16 jarige top verdediger laten zoeken.Aldus de Boer.twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op woensdag 02-07-2014 om 14:28:27Live #interview | 'Hopelijk komt Muric ook rond, dan hebben we weer een goede groep talenten. Talenten zijn inherent aan Ajax, is ons bloed' reageer retweet
![]()
Kap hier nou is over, is de ingeslagen weg. Alsof de eerdere aankopen zo succesvol bij Ajax zijn geweestquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:52 schreef Smoofie het volgende:
Om straks nou met jong Ajax de CL enz in te gaan terwijl je inmiddels echt bijna 100 miljoen hebt.,..![]()
![]()
Jammer maar helaasquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Timothy Fosu-Mensah lijkt ook naar Engeland (Man United) te gaan, zonde...
Moet Overmars de scouts maar even naar een 16 jarige top verdediger laten zoeken.Aldus de Boer.twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op woensdag 02-07-2014 om 14:28:27Live #interview | 'Hopelijk komt Muric ook rond, dan hebben we weer een goede groep talenten. Talenten zijn inherent aan Ajax, is ons bloed' reageer retweet
![]()
Dat is een drogreden, moet je maar niet studio sport scouten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:08 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kap hier nou is over, is de ingeslagen weg. Alsof de eerdere aankopen zo succesvol bij Ajax zijn geweestAFCA
quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is een drogreden, moet je maar niet studio sport scouten.
Ja echt kut spelers zoals Suarez,Huntelaar en in mindere mate Schöne![]()
En van die jonge spelers hoor je waars dan nooit meer iets, maar ze hebben wel hun zakkgen gevuld iig.AFCA
Er zijn er meer gefaald dan geslaagd. Maar waarom spreek je mij er nou op aan, ik ben voor aankopen, alleen studio sport scouten is echt idioot, betaal je altijd de hoofdprijs.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja echt kut spelers zoals Suarez,Huntelaar en in mindere mate SchöneAFCA
Lodeiro, Cvitanich, Oleguer, Gabri en ga maar doorquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er zijn er meer gefaald dan geslaagd. Maar waarom spreek je mij er nou op aan, ik ben voor aankopen, alleen studio sport scouten is echt idioot, betaal je altijd de hoofdprijs.![]()
Die periode moet je sws niet als voorbeeld nemen. En Lodeiro was niet zo slecht, Gabri ook niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lodeiro, Cvitanich, Oleguer, Gabri en ga maar doorAFCA
Sulejmaniquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die periode moet je sws niet als voorbeeld nemen. En Lodeiro was niet zo slecht, Gabri ook niet.![]()
![]()
Sonck, Charisteas, Rosales, Tainio, Luque,Rosenberg moet ik nog even door gaan? En waarom zou je die periode niet mee mogen nemen? Ben ik toch wel erg benieuwd naar. Lodeiro kon er geen kut van zelfde voor Gabri.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die periode moet je sws niet als voorbeeld nemen. En Lodeiro was niet zo slecht, Gabri ook niet.![]()
Ik zou ook liever een elftal hebben dat gegarandeerd de groepsfase CL overleeft maar dat zit er gewoon nog niet in, beetje geduld, liever op deze manier dan weer zinloos met geld smijten, de bewezen toppers komen toch nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:56 schreef Scorpie het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)k-terug-bij-Ajax.htm
Anouk is terug
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio![]()
Omdat hun obsessie met Joden nou eenmaal enorm is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:08 schreef Mani89 het volgende:
Waarom maken Feyenoorders eigenlijk 40-45 grappen, Rotterdam is toch helemaal platgebombardeerd in die tijd?
Het is ook een enorme paupergrap.'Wish I was old and a little sentimental'
Z'n reactie naar Koeman na de 1-4 tegen PSV in 06/07quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Z'n reactie naar Koeman na de 1-4 tegen PSV in 06/07![]()
![]()
In 2006-2007 was hij prima. Daarna veelal geblesseerd, maar zeker een nuttige kracht. En een heldquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft een paar aardige momenten gehad bij ons maar goed was het niet..
Omdat het nogal Selectief is, vooral de periode 2005-2009 waar er gewoon wanbeleid was. En eind jaren '90 ook. Daarnaast, zijn de meeste van die aankopen ook gewoon een gebrek aan scouting, niet eens studio sport scouting, waar ik het over had.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sonck, Charisteas, Rosales, Tainio, Luque,Rosenberg moet ik nog even door gaan? En waarom zou je die periode niet mee mogen nemen? Ben ik toch wel erg benieuwd naar. Lodeiro kon er geen kut van zelfde voor Gabri.AFCA
En nu kom jij met een rijtje van 10+ spelers die Ajax heeft gehaald de afgelopen 10 jaar uit het buitenland die geslaagd zijnquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat het nogal Selectief is, vooral de periode 2005-2009 waar er gewoon wanbeleid was. En eind jaren '90 ook. Daarnaast, zijn de meeste van die aankopen ook gewoon een gebrek aan scouting, niet eens studio sport scouting, waar ik het over had.![]()
Nou natuurlijk moet ik toegeven dat die er nauwelijks zijn na de periode met Maxwell enz. Maar , veel aankopen waren ook puur wanbeleid, geen scouting en hoofdprijs. Als je met beleid "duurdere" buitenlanders haalt moet het niet echt een probleem zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En nu kom jij met een rijtje van 10+ spelers die Ajax heeft gehaald de afgelopen 10 jaar uit het buitenland die geslaagd zijnAFCA
Duurdere buitenlanders gaan er nooit meer komen onder het THquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou natuurlijk moet ik toegeven dat die er nauwelijks zijn na de periode met Maxwell enz. Maar , veel aankopen waren ook puur wanbeleid, geen scouting en hoofdprijs. Als je met beleid "duurdere" buitenlanders haalt moet het niet echt een probleem zijn.![]()
En dat is naïef, dat is wat ik wil zeggen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Duurdere buitenlanders gaan er nooit meer komen onder het THAFCA
Zeker als nu zelfs ADO over een flink budget gaat beschikken (al moet ik dat allemaal nog maar zien).quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dat is naïef, dat is wat ik wil zeggen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
maak ik me echt geen zorgen om. Overigens zijn de fans die dat allemaal maar slikken echt triest. Zodra Ajax wordt overgenomen door een externe financierde/sjeik/rijke is Ajax niet meer mijn club. Ik ga nog liever kijken naar Ajax in de Jupiler League dan dat Ajax zijn ziel verkoopt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeker als nu zelfs ADO over een flink budget gaat beschikken (al moet ik dat allemaal nog maar zien).![]()
Kijk zijn dikke hoofd danquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk Duarte eens vies dik zijn. Lijkt Jack van Gelder wel.![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk Duarte eens vies dik zijn. Lijkt Jack van Gelder wel.![]()
![]()
![]()
Ik snap nog steeds niet wat het algehele nut is van die rood/witte dingen op de schouders bij de trainingskleding.![]()
Okequote:Op woensdag 2 juli 2014 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat het algehele nut is van die rood/witte dingen op de schouders bij de trainingskleding.![]()
einde carrierequote:Op woensdag 2 juli 2014 19:19 schreef bjanaan het volgende:
Siem tot 2020 in Newcastle aldus zijn contract dat is best lang!Groot fan van User Wotte![]()
http://www.libero.pe/futbol-peruano/2014-07-02-para-ajax-me-voy
Letterlijk vertaald:quote:Al: Irven Ávila ga je naar Holland. LIBERO horen op zeer goede autoriteit die de jonge aanvaller het shirt van Ajax Amsterdam zal verdedigen nadat de richtlijn celeste gesloten intensieve onderhandelingen voor een miljoen dollar.![]()
Nee je bedoelt dat je dat denkt of hoopt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
ik bedoel dat dit geen goed huwelijk gaat worden![]()
Newcastle koopt vaak maar wat zonder erbij na te denken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
ik bedoel dat dit geen goed huwelijk gaat wordenRED ONS HENNIEGOD![]()
ik weet dat 100% zekerquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:38 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nee je bedoelt dat je dat denkt of hoopt.Groot fan van User Wotte![]()
Wij vangen er lekker geld voor, niets mis mee.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Newcastle koopt vaak maar wat zonder erbij na te denken.![]()
Ben blij dat er een gek gevonden is voor Siem .quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij vangen er lekker geld voor, niets mis mee.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nu nog een gek vinden die Kolbeinn wil kopen. Onze houten klaas. Verbeek waarschuwde er nog voorquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ben blij dat er een gek gevonden is voor Siem ..
![]()
In Engeland zijn er nog genoeg gek dus geen zorgenquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu nog een gek vinden die Kolbeinn wil kopen. Onze houten klaas. Verbeek waarschuwde er nog voor.
RED ONS HENNIEGOD![]()
komt zelfs tekort voor ajax op het middenveldquote:
laat staan bij newcastleGroot fan van User Wotte![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
komt zelfs tekort voor ajax op het middenveld
laat staan bij newcastle![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In Engeland zijn er nog genoeg gek dus geen zorgen
Heb jij het maillaccount van wat engelse voetbalclubs???![]()
Argument? Kijk anders gewoon even de afgelopen jaren terug van Siem. Hoort gewoon bij de beste middenvelders van de eredivisie. Maar ik merk het al, je snapt gewoon geen moer van voetbal. Duidelijk. En ik zeg niet dat ie absoluut gaat slagen daar, Maar hem van tevoren afschrijven is gewoon dom en kortzichtig.quote:![]()
Ow vandaar dat ze de Jong natuurlijk kopen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar zien ze liever een fysiek sterke Afrikaan lopen![]()
Siem was op het middenveld gewoon matig. Dat verbloemde Eriksen grotendeels, maar toen Eriksen wegging, werden zijn kwalen op het middenveld pas echt pijnlijk duidelijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:50 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Argument? Kijk anders gewoon even de afgelopen jaren terug van Siem. Hoort gewoon bij de beste middenvelders van de eredivisie. Maar ik merk het al, je snapt gewoon geen moer van voetbal. Duidelijk. En ik zeg niet dat ie absoluut gaat slagen daar, Maar hem van tevoren afschrijven is gewoon dom en kortzichtig.![]()
Ik zei net dat ze gewoon maar wat kopen en op hoop van zegenquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:51 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ow vandaar dat ze de Jong natuurlijk kopen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ja die onzin heb ik gelezen inderdaad.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zei net dat ze gewoon maar wat kopen en op hoop van zegen![]()
Wat jij wilt .quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:53 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ja die onzin heb ik gelezen inderdaad.RED ONS HENNIEGOD![]()
ik kan geen goede wedstrijd van siem herrineren op het middenveldquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:50 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Argument? Kijk anders gewoon even de afgelopen jaren terug van Siem. Hoort gewoon bij de beste middenvelders van de eredivisie. Maar ik merk het al, je snapt gewoon geen moer van voetbal. Duidelijk. En ik zeg niet dat ie absoluut gaat slagen daar, Maar hem van tevoren afschrijven is gewoon dom en kortzichtig.
hoe hij dan bij de beste middenvelders van de eredivisie komt snap ik niks van
Fijn dat je op de persoon speelt
klasse manGroot fan van User Wotte![]()
Dus je conclusie is dat de Jong beter speelt met iemand als Erkisen naast zich? Goh das wel heel gek idd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Siem was op het middenveld gewoon matig. Dat verbloemde Eriksen grotendeels, maar toen Eriksen wegging, werden zijn kwalen op het middenveld pas echt pijnlijk duidelijk.![]()
Op de persoon spelen? Ik constateer alleen dat je er geen verstand van hebt. Lange teentjes?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik kan geen goede wedstrijd van siem herrineren op het middenveld
hoe hij dan bij de beste middenvelders van de eredivisie komt snap ik niks van
Fijn dat je op de persoon speelt
klasse man![]()
ga nou maar zeggen welke wedstrijden hij goed was op het middenveldquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:54 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Op de persoon spelen? Ik constateer alleen dat je er geen verstand van hebt. Lange teentjes?
ik ben enorm benieuwdGroot fan van User Wotte![]()
Je kan nooit al klaar zijn met terugkijken van de afgelopen seizoenen. Als je dat nou eerst eens doet anders.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga nou maar zeggen welke wedstrijden hij goed was op het middenveld
ik ben enorm benieuwd![]()
wat is zijn kwaliteit danquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:56 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Je kan nooit al klaar zijn met terugkijken van de afgelopen seizoenen. Als je dat nou eerst eens doet anders.
waar moet ik opletten?Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat is zijn kwaliteit dan
waar moet ik opletten?
En dan vooral even op de momenten letten dat ie vanaf het middenveld opkomt en hoe goed hij altijd positie kiest.![]()
De Victor Sikora moviequote:Op woensdag 2 juli 2014 20:05 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
En dan vooral even op de momenten letten dat ie vanaf het middenveld opkomt en hoe goed hij altijd positie kiest.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wauw de eerste 4 goals zijn of als spits of in zijn "10" tijdquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:05 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
En dan vooral even op de momenten letten dat ie vanaf het middenveld opkomt en hoe goed hij altijd positie kiest.
jij snapt er echt niks vanGroot fan van User Wotte![]()
Je begrijpt dus niet eens waar je op moet letten. Wauw.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wauw de eerste 4 goals zijn of als spits of in zijn "10" tijd
jij snapt er echt niks van
Een nummer 10 is trouwens gewoon een middenvelder gast. Waar wou je hem dan neerzetten? op de positie van Nigel ofzo?![]()
![]()
wauw 8 goals als 10 met pantelic en suarez
1 goal tegen amateurs en een als spits
fantastische argumenten ik ben omGroot fan van User Wotte![]()
waar hij de laatste drie jaar op het middenveld staat?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:10 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Je begrijpt dus niet eens waar je op moet letten. Wauw.
Een nummer 10 is trouwens gewoon een middenvelder gast. Waar wou je hem dan neerzetten? op de positie van Nigel ofzo?
Groot fan van User Wotte![]()
Want Newcaslte speelt dat systeem?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waar hij de laatste drie jaar op het middenveld staat?![]()
![]()
wat heeft dat er mee te maken dat hij er geen reet van kan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:16 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Want Newcaslte speelt dat systeem?Groot fan van User Wotte![]()
Een youtubefilmpje, oud maar goud. Zo'n kek joeptjoepfilmpjequote:Op woensdag 2 juli 2014 20:05 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
En dan vooral even op de momenten letten dat ie vanaf het middenveld opkomt en hoe goed hij altijd positie kiest..
![]()
Zou me niks verbazen als die idioten hem basis daarvan gekocht hebbenquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een youtubefilmpje, oud maar goud. Zo'n kek joeptjoepfilmpje.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Het heeft er mee te maken dat de positie die die bij ajax speelde de laatste jaren niet eens bestaat bij Newcastle. Maar jij hem er wel neer wil zetten. Hij gaat daar gewoon als 10 spelen. Mark my words.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat heeft dat er mee te maken dat hij er geen reet van kan?![]()
wietwitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 02-07-2014 om 20:24:49De transfer van de spits Irven Avila uit Peru naar #Ajax is onzin. Media uit Peru slaan plank mis. reageer retweet
![]()
Beter haalt Ajax nog:
- een goede linkshalf (Ziyech)
- een goede buitenspeler die op links en rechts kan![]()
Er komen geen aankopen meer, druif.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:24 schreef Syntix het volgende:
Beter haalt Ajax nog:
- een goede buitenspeler die op links en rechts kan![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er komen geen aankopen meer, druif.twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op woensdag 02-07-2014 om 14:24:12Live #interview | 'We kijken wel altijd rond voor eventuele versterkingen.' reageer retweet
![]()
gratis zooi dusquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op woensdag 02-07-2014 om 14:24:12Live #interview | 'We kijken wel altijd rond voor eventuele versterkingen.' reageer retweet
RED ONS HENNIEGOD![]()
Nou en.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:08 schreef Helpmefok het volgende:
Contract tot 2020? Die gozer wordt de Bogarde van Newcastle.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Bedankt voor je bijdragequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:08 schreef Helpmefok het volgende:
Contract tot 2020? Die gozer wordt de Bogarde van Newcastle.![]()
Ze zijn gek daar, dat ze hem überhaupt al voor zo'n bedrag overnemen terwijl hij echt een verschrikkelijk jaar heeft gehadquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:08 schreef Helpmefok het volgende:
Contract tot 2020? Die gozer wordt de Bogarde van Newcastle.![]()
Zolang ze die 8,7 miljoen maar schuiven (voor nog maar een 1-jarig contract) vind ik alles best.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:08 schreef Helpmefok het volgende:
Contract tot 2020? Die gozer wordt de Bogarde van Newcastle.
Maar hij zal z'n weg wel vinden daar, Ajacieden slagen meestal wel in de PL.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Overmars heeft keihard gelachen toen hij het bod ontving, accepteren alles.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ze zijn gek daar, dat ze hem überhaupt al voor zo'n bedrag overnemen terwijl hij echt een verschrikkelijk jaar heeft gehad![]()
Dan moest die juist niet voor Newcastle kiezenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zolang ze die 8,7 miljoen maar schuiven (voor nog maar een 1-jarig contract) vind ik alles best.
Maar hij zal z'n weg wel vinden daar, Ajacieden slagen meestal wel in de PL.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wie zouden jullie liever hebben als ze beide evenveel zouden gaan kosten, verdienen en motivatie hebben om voor Ajax te spelen, Ziyech of Tadic?![]()
ziyechquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:14 schreef GwaiLow het volgende:
Wie zouden jullie liever hebben als ze beide evenveel zouden gaan kosten, verdienen en motivatie hebben om voor Ajax te spelen, Ziyech of Tadic?
muric, fischer en kishna hebben we nu voor de flanken (en schone nog evt)
serero vind ik gewoon niet goed genoeg, dus heb dan liever ziyech - blind - klaassen
en buiten dat kost tadic 4x meer dan ziyech![]()
Begrijp niet dat Ajax niet eens wat actie gaat ondernemen. Ze kunnen dat toch prima neertellen voor hem? Of moet echt alles uit eigen jeugd gaan komen? Ze zullen wel weer zolang gaan wachten tot het te laat is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
ziyech
muric, fischer en kishna hebben we nu voor de flanken (en schone nog evt)
serero vind ik gewoon niet goed genoeg, dus heb dan liever ziyech - blind - klaassen
en buiten dat kost tadic 4x meer dan ziyech![]()
Denk dat ze Andersen, Keskin, El Hasnaoui een kans gaan geven. En hopen dat in ieder geval Muric rondkomt. Linksbuiten wordt dan wel een beetje het nieuwe probleem met die blessure van Fischer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:24 schreef Syntix het volgende:
Beter haalt Ajax nog:
- een goede buitenspeler die op links en rechts kan
En anders Cuardado en James voldoen wel voor die posities![]()
![]()
Kishna zal daar eerst gewoon spelen. En El Hasnaoui gaat nooit een kans krijgen, al zijn concurrenten zijn verder / beter.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Denk dat ze Andersen, Keskin, El Hasnaoui een kans gaan geven. En hopen dat in ieder geval Muric rondkomt. Linksbuiten wordt dan wel een beetje het nieuwe probleem met die blessure van Fischer.
En anders Cuardado en James voldoen wel voor die positiesNou... ze hebben al genoeg middenvelders.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Begrijp niet dat Ajax niet eens wat actie gaat ondernemen. Ze kunnen dat toch prima neertellen voor hem? Of moet echt alles uit eigen jeugd gaan komen? Ze zullen wel weer zolang gaan wachten tot het te laat is.![]()
Tadic gaat al naar FC Koemanquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:14 schreef GwaiLow het volgende:
Wie zouden jullie liever hebben als ze beide evenveel zouden gaan kosten, verdienen en motivatie hebben om voor Ajax te spelen, Ziyech of Tadic?RED ONS HENNIEGOD![]()
ah op een positie waar hij al 5 jaar niet speeltquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:19 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Het heeft er mee te maken dat de positie die die bij ajax speelde de laatste jaren niet eens bestaat bij Newcastle. Maar jij hem er wel neer wil zetten. Hij gaat daar gewoon als 10 spelen. Mark my words.
mooie aankoopGroot fan van User Wotte![]()
Ze wachten nergens op. Ze hoeven hem gewoon niet. Blijkbaar vinden ze het middenveld goed genoeg bezet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Begrijp niet dat Ajax niet eens wat actie gaat ondernemen. Ze kunnen dat toch prima neertellen voor hem? Of moet echt alles uit eigen jeugd gaan komen? Ze zullen wel weer zolang gaan wachten tot het te laat is.
Ik had hem ook gehaald. Heeft imo meer potentie dan Serero. En ik had Duarte allang als backup voor Blind gebruikt, maarja.![]()
Je bedoeld hij gaat daar de bank warm houdenquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:19 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Het heeft er mee te maken dat de positie die die bij ajax speelde de laatste jaren niet eens bestaat bij Newcastle. Maar jij hem er wel neer wil zetten. Hij gaat daar gewoon als 10 spelen. Mark my words.hardcoholic![]()
Dan mag hij nog in zijn handjes knijpen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:23 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Je bedoeld hij gaat daar de bank warm houdenOh.![]()
Siem sluit zijn carrière wel af bij ons aller Ajax daar ben ik van overtuigdquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
ik bedoel dat dit geen goed huwelijk gaat worden![]()
Dat zou echt fantastisch zijnquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:24 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Siem sluit zijn carrière wel af bij ons aller Ajax daar ben ik van overtuigd![]()
Hopelijk niet als speler dan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:24 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Siem sluit zijn carrière wel af bij ons aller Ajax daar ben ik van overtuigdOh.![]()
Rijkaardscenarioquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Suarez waarschijnlijk voor circa 90 miljoen verkocht. Naar verluidt een doorverkooppercentage voor Ajax >> cashen![]()
jeej nog meer geld waar we niks mee doen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Suarez waarschijnlijk voor circa 90 miljoen verkocht. Naar verluidt een doorverkooppercentage voor Ajax >> cashenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ajax int deze zomer niet zoveel. Wellicht nog een half miljoen op Vermeer. Rest zal wel blijven.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Zou wel chique zijn als ze Ziyech nog ophalen, volgens mij kan je zo'n speler er prima bij hebben, en kost hij niet al te veel knaken (jaartje contract ofzo toch nog?). Zeker nu Fischer er geruime tijd uitligt, je nog wat leuks verdient aan de verkoop van Suarez, en uiteraard de verkoop van Siem.![]()
Nog meer centjes op de bank. Marc Netto kan tevreden zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Suarez waarschijnlijk voor circa 90 miljoen verkocht. Naar verluidt een doorverkooppercentage voor Ajax >> cashen'Wish I was old and a little sentimental'
Waarom wordt hier nou weer Tadic genoemd
Dan heb je er echt helemaal niks van begrepen.Behulpzaam als een waterkraan.
Die zou ik ook wel graag willen zien maar ik weet voor 90% zeker dat hij niet komtquote:Op donderdag 3 juli 2014 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
Zou wel chique zijn als ze Ziyech nog ophalen, volgens mij kan je zo'n speler er prima bij hebben, en kost hij niet al te veel knaken (jaartje contract ofzo toch nog?). Zeker nu Fischer er geruime tijd uitligt, je nog wat leuks verdient aan de verkoop van Suarez, en uiteraard de verkoop van Siem.![]()
En nog ruim 1,5 miljoen opleidingsvergoeding.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Suarez waarschijnlijk voor circa 90 miljoen verkocht. Naar verluidt een doorverkooppercentage voor Ajax >> cashenGourmetten of steengrillen?![]()
Normale mensen hebben een trauma opgelopen wat betreft de KNVB bekerquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Om 14:00 de loting van de KNVB Beker, dit jaar dan maar weer winnen?![]()
gewoon niet meer van die labiele dames opstellen. gewoon 100% fittequote:Op donderdag 3 juli 2014 10:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Normale mensen hebben een trauma opgelopen wat betreft de KNVB beker![]()
Lag volgens mij niet aan de fitheid dat het zo'n afschuwelijke wedstrijd was maar goedquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gewoon niet meer van die labiele dames opstellen. gewoon 100% fitte
Forum Opties Forumhop: Hop naar: