Sluit je zelf op in een ruimte zonder internetquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:41 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Mijn vriendin heeft ooit een keer gezegd: "Brum wat praat je veel!" Ze was dat niet gewend.
Ik kan het dus wel, maar alleen bij iemand die ik al langer ken en die ik heb leren kennen in een periode waarin ik dit minder had. Vroeger als kind was ik ontzettend spontaan. Ik was gek op babies en keek zonder te vragen in iedere kinderwagen. Ik verzon altijd wat we gingen doen als er iemand kwam spelen, enz.
Helaas ben ik dat spontane kwijtgeraakt... Ben ik mezelf kwijtgeraakt.En het is nooit meer teruggekomen.
Goh, had iemand al geopperd dat je daar hulp bij zou moeten zoeken?quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:41 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Helaas ben ik dat spontane kwijtgeraakt... Ben ik mezelf kwijtgeraakt.En het is nooit meer teruggekomen.
En als je er niet actief aan werkt zal dat ook niet gebeuren. Blijf vooral excuses zoeken waarom je dingen van jezelf niet hoeft te doen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:41 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Mijn vriendin heeft ooit een keer gezegd: "Brum wat praat je veel!" Ze was dat niet gewend.
Ik kan het dus wel, maar alleen bij iemand die ik al langer ken en die ik heb leren kennen in een periode waarin ik dit minder had. Vroeger als kind was ik ontzettend spontaan. Ik was gek op babies en keek zonder te vragen in iedere kinderwagen. Ik verzon altijd wat we gingen doen als er iemand kwam spelen, enz.
Ehm, ik ben volgens mij ouder dan moblo hoor...quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vroeger
Nu nog hoor. je zou zo de grote zus van brummetje kunnen zijn ware het niet dat jij nog humor hebt
quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:43 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ehm, ik ben volgens mij ouder dan moblo hoor...
Noem je me nu oud?quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
Ja en ik ben geestelijk helemaal 100
Ik schat haar een jaar of 27.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
Ja en ik ben geestelijk helemaal 100
Wacht watquote:
Tip voor je: als je niet wilt dat mensen oordelen dan moet je je onzin niet op internet plaatsen en al helemaal geen advies "vragen".quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:07 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Niet gelijk oordelen vanwege 1 dingetje...
Ik plaats en vraag wat ik wil.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:48 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Tip voor je: als je niet wilt dat mensen oordelen dan moet je je onzin niet op internet plaatsen en al helemaal geen advies "vragen".
zou ik ook niet zijn met gratis geldquote:
Ik ben ook groot met blond haar, grijsblauwe ogen en zonder bril.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:07 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Hij is qua uiterlijk absoluut geen FOK!ker. (Niet zo'n lelijke nerd.) Hij is groot, blond, met mooie grijsblauwe ogen. Geen bril. Slank. Absoluut geen lelijk persoon.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sluit je zelf op in een ruimte zonder internet
Ik bedoelde (overduidelijk) niet als het stereotype FOK!ker...!quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben ook groot met blond haar, grijsblauwe ogen en zonder bril.
Hij ziet er dus wel uit als een FOK!ker
Het stereotype FOK!ker is niet een nerd met een bril, dat is tweakers.netquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:38 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik bedoelde (overduidelijk) niet als het stereotype FOK!ker...!
Whatever.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het stereotype FOK!ker is niet een nerd met een bril, dat is tweakers.net
Want een groot iemand met blond haar en blauwe ogen is bij voorbaat al niet lelijk?quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:51 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Gaat erom dat hij niet lelijk/wanhopig is dat hij daarom bij me blijft, maar dat hij gewoon echt oprecht ontzettend veel van me houdt.
Gaat erom dat hij bij me is en blijft omdat hij oprecht van mij houdt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Want een groot iemand met blond haar en blauwe ogen is bij voorbaat al niet lelijk?
Je hoeft je niet te verantwoorden. Just sayingquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:59 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Gaat erom dat hij bij me is en blijft omdat hij oprecht van mij houdt.
Zucht...
Of omdat hij lelijk en wanhopig is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:59 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Gaat erom dat hij bij me is en blijft omdat hij oprecht van mij houdt.
Zucht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |