Te ver. Anders had je wel een paar klappen gehadquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:15 schreef AF_ het volgende:
[..]
Vechten. Over ene uur. Eindhoven centraal
Kom wel naar hardenbergquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
Te ver. Anders had je wel een paar klappen gehad
Nederland. Niet Holland, maar Nederland.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:18 schreef n00b13 het volgende:
Banaan,ben je nou voor Nederland of voor België?
Geef me je adres fohn ik erhewnquote:
Je woont zo vlak bij de grens. Ik dacht misschien is het over gevlogen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nederland. Niet Holland, maar Nederland.
Als het echter niet tegen NL is dan gun ik Belgie wel het beste natuurlijk.
Is dat een woonhuis?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Station_Hardenberg
Dat doen wij hier nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:43 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Je woont zo vlak bij de grens. Ik dacht misschien is het over gevlogen.
quote:
Ik heb wel eens midden in de nacht sms's gehad welkom in Duitsland. Terwijl ik gewoon thuis was.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:47 schreef AF_ het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zeggen dat wij duitsers zijn
Duitserquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:51 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb wel eens midden in de nacht sms's gehad welkom in Duitsland. Terwijl ik gewoon thuis was.Niet verder vertellen hoor
En toen?! EN TOENNNN?!!!quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:51 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb wel eens midden in de nacht sms's gehad welkom in Duitsland. Terwijl ik gewoon thuis was.Niet verder vertellen hoor
En toen en toen had hij een hoge rekeningquote:
Roaming heb ik uitgeschakeldquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:54 schreef AF_ het volgende:
[..]
En toen en toen had hij een hoge rekening
Ik ookquote:
Gamenquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:57 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik stream filmpjes in het buitenland, als een baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |