Te ver. Anders had je wel een paar klappen gehadquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:15 schreef AF_ het volgende:
[..]
Vechten. Over ene uur. Eindhoven centraal
Kom wel naar hardenbergquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
Te ver. Anders had je wel een paar klappen gehad
Nederland. Niet Holland, maar Nederland.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:18 schreef n00b13 het volgende:
Banaan,ben je nou voor Nederland of voor België?
Geef me je adres fohn ik erhewnquote:
Je woont zo vlak bij de grens. Ik dacht misschien is het over gevlogen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nederland. Niet Holland, maar Nederland.
Als het echter niet tegen NL is dan gun ik Belgie wel het beste natuurlijk.
Is dat een woonhuis?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Station_Hardenberg
Dat doen wij hier nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:43 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Je woont zo vlak bij de grens. Ik dacht misschien is het over gevlogen.
quote:
Ik heb wel eens midden in de nacht sms's gehad welkom in Duitsland. Terwijl ik gewoon thuis was.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:47 schreef AF_ het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zeggen dat wij duitsers zijn
Duitserquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:51 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb wel eens midden in de nacht sms's gehad welkom in Duitsland. Terwijl ik gewoon thuis was.Niet verder vertellen hoor
En toen?! EN TOENNNN?!!!quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:51 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb wel eens midden in de nacht sms's gehad welkom in Duitsland. Terwijl ik gewoon thuis was.Niet verder vertellen hoor
En toen en toen had hij een hoge rekeningquote:
Roaming heb ik uitgeschakeldquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:54 schreef AF_ het volgende:
[..]
En toen en toen had hij een hoge rekening
Ik ookquote:
Gamenquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:57 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik stream filmpjes in het buitenland, als een baas
Te o te o zes negenquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Merel belde net dat ik moest gaan slapen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:13 schreef WcPot het volgende:
[..]
Merel belde net dat ik moest gaan slapen.MERelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
fapfapfapquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Over stations gesproken, er is weer een video van socios opgedoken
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:08 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
PFFFffff HIHIHI op de foto met WcPot, dacht het nietttt
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |