Denk je of zou je toch liever n telraampje erbij willen pakken ?quote:
Belgjes blijven de kansjes missen en de USA staat gewoon niet goed achterin. België is verder te pakken vanaf de flanken.quote:
Want dat taaltje is zo zachtquote:
Ik heb getwijfeld over Belgiëquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik stond zelfs in dubio,
Maar ik nam geen enkel risico
USA domineert zou Frank zeggen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Belgium - USA possession (%) : 42 - 58
Welk overwicht?
Ja wat nog dommer is dat de laatste aktie steeds verkloot wordt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:41 schreef Yaku het volgende:
Van het ene 16 meter gebied naar het andere. En weer terug. Enzovoort... enzovoort...
Charmant.quote:
Australië was eigenlijk de enige die zwak genoemd kan worden. En Costa Rica nu....maar verder allemaal zware tegenstanders.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik las op een Belgische site dat wij gewoon mazzel hadden met de zwakke tegenstanders.
Ja, maar of Klinsmann dit ziet? Hopelijk niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Belgjes blijven de kansjes missen en de USA staat gewoon niet goed achterin. België is verder te pakken vanaf de flanken.
Dit zegt nu dat je geen reet van voetbal snapt. Met je getroll de hele tijd hier.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:40 schreef lisselotte88 het volgende:
FIFAlaat België lekker aanmodderen tegen Algerije, Rusland, Zuid-Korea, USA
Nederland: Spanje, Australië, Chili, Mexico
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |