SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________________________________
Flikker jij eens even op.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:28 schreef Paul het volgende:
Giel doet het goed [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jij hebt geen rechten hier.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:28 schreef opperkleurder het volgende:
Wij? Heb je een gespleten persoonlijkheid GGMM?
Ik praat ook namens Ambrosius.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:28 schreef opperkleurder het volgende:
Wij? Heb je een gespleten persoonlijkheid GGMM?
Precies, alleen die gasten met een autistenbrein lopen weer te zeiken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Giel valt wel mee, vind hem niet storend
Alleen een Twitterquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een gezamenlijk facebookaccount?
Nee. Ik doe niet aan Facebook.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een gezamenlijk facebookaccount?
Waarom moet je j0rdiiii altijd pesten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Ik doe niet aan Facebook.
Dat is meer iets voor j0rdiiii
Ken ik nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:31 schreef opperkleurder het volgende:
Tijd geleden dat ik Deperados dronk, maar valt me nu erg tegen.
Ik zeg gewoon dat j0rdiiii een ander type mens is dan ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom moet je j0rdiiii altijd pesten.
Smaakt naar kattenpis.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:31 schreef opperkleurder het volgende:
Tijd geleden dat ik Deperados dronk, maar valt me nu erg tegen.
*vel. Je bent uit vorm vandaag.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat j0rdiiii een ander type mens is dan ik.
Ik fel geen oordeel.
Ja nou ik dan wel toevallig.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar heb ik zelf geen ervaring mee.
Die zegt gelukkig niet zoveel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Toch een redelijk showtje vandaag, ondanks Giel.
Yep, Hansie maakt het verschil. Eigenlijk is hij degene die het meeste kijk op het spelletje heeft.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Toch een redelijk showtje vandaag, ondanks Giel.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, Hansie maakt het verschil. Eigenlijk is hij degene die het meeste kijk op het spelletje heeft.
Jammer dat Aad300 er nooit meer is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, Hansie maakt het verschil. Eigenlijk is hij degene die het meeste kijk op het spelletje heeft.
Of Schelveccioquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer dat Aad300 er nooit meer is.
Dat mag.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Och ja ik maak ook eens een foutje.
je moet er toch 2 neerzetten he...Blind/De Guzman/Wijnaldum/Clasie...eerlijk gezegd is het lood om oud ijzer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wijnaldum en Clasie op het middenveld zetten
twitter:johnvanzweden twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 21:34:13De eerste nieuwe aankoop van #ADODENHAAG word #stekelenburg !!! Je hoort het hier eerst !!! #JOL #minoraiola reageer retweet
*wordtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:johnvanzweden twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 21:34:13De eerste nieuwe aankoop van #ADODENHAAG word #stekelenburg !!! Je hoort het hier eerst !!! #JOL #minoraiola reageer retweet
Die man is gek.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Joo lekker boeiend manquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:43 schreef marcodej het volgende:
De Kattuker is weggehaald achter Gijpie en Hansie.
Zal zich wel weer misdragen hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:43 schreef marcodej het volgende:
die is poepenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:43 schreef marcodej het volgende:
Oke man, hou ons op de hoogte.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:43 schreef marcodej het volgende:
Openbare executie.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Giel zou een staande ovatie moeten krijgen
Een beetje radicaal, maar op zich ben ik het er wel mee eens.quote:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:45 schreef Gramulanion het volgende:
Dit doen mensen met Fifa ook altijd. Net doen alsof je uitkomt.
Wij luisteren alleen naar Radio Rijnmond wanneer Derksen zijn show heeft. Voor de rest geen radio.quote:
Mislukt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
[ [url= http://sport.rtvkatwijk.n(...)maker.jpg]afbeelding[/url] ]
fixedquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:50 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Obsessief praten over een fucking dorp, ben je 12 ofzo?
Het is een dorp.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:50 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Obsessief praten over een fucking stad, ben je 12 ofzo?
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:51 schreef GGMM het volgende:
Wat heeft die Mike Tyson eigenlijk gedaan dat hij beroemd is?
Een Suarezjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:51 schreef GGMM het volgende:
Grote voorbeeld van Suarezquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:51 schreef GGMM het volgende:
Hetzelfde waardoor Suarez nu beroemd is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:51 schreef GGMM het volgende:
Stijn?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:52 schreef GGMM het volgende:
Jeetje, Giel heeft een mail gekregen van iemand van 11.
Dan komt ie bij ons uit. Liever niet.quote:
Is wel binnen zijn range.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:52 schreef GGMM het volgende:
Na John van Lottumquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:52 schreef Gramulanion het volgende:
Giel Beelen, slechtste gast in de VI-historie.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:52 schreef GGMM het volgende:
Premquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:52 schreef Gramulanion het volgende:
Giel Beelen, slechtste gast in de VI-historie.
Belgjes kijkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:53 schreef Scrummie het volgende:
Het is 10 voor 10, waarom stopt het nu al?
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:52 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Dat is alles wat je kan zeggen? Man man man
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben het zat. Tijd voor een boze brief
http://www.rijksoverheid.(...)-tv-of-de-radio.html
Heeft er bij VI oranje al een boeiende gast gezeten dan? Erik van Muiswinkel was misschien de minst slechtequote:
Geen idee. GGMM vond Carlo Boszhard het leuk doen, maar die uitzending heb ik gemist.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:54 schreef Vatta het volgende:
[..]
Heeft er bij VI oranje al een boeiende gast gezeten dan? Erik van Muiswinkel was misschien de minst slechte
Over my dead bodyquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:54 schreef Paul het volgende:
Morgen krijgen jullie Roemer met jullie gehaat
Soms gaan ze door tot 22:05.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar da's pas om 22:00. Stopt het echt elke keer al om deze tijd?
Mwah Carlo is niet zo'n vervelend figuur maar om nou te zeggen dat ie het goed deed.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. GGMM vond Carlo Boszhard het leuk doen, maar die uitzending heb ik gemist.
Van WK-finalist naar ADO, hah!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Niks, maar het staat leuk recalcitrant als je altijd maar tegen de meute in gaat...gewoon voor de aandacht, want hij had toch al zeker 2 weken niet meer in de sporlights gestaan. En dat kan Gieltje de eigengeiler niet hebbenquote:
1000% eens, niet uit kunnen leggen waarom dan België, maar ja, hij wil gewoon lekker anders zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niks, maar het staat leuk recalcitrant als je altijd maar tegen de meute in gaat...gewoon voor de aandacht, want hij had toch al zeker 2 weken niet meer in de sporlights gestaan. En dat kan Gieltje de eigengeiler niet hebben
Niet zoveel sherlocken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sterk het idee dat deze post iets met mij te maken heeft maar kan 't niet plaatsen
Je ziet spoiken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sterk het idee dat deze post iets met mij te maken heeft maar kan 't niet plaatsen
quote:
Ja erg gek inderdaad.quote:Op woensdag 2 juli 2014 03:49 schreef JedimindhaX het volgende:
wat een stelletje jankautisten zit hier toch
Klopt. Maar het doet me pijn om te zeggen: Ook in het voetbalseizoen moeten we het soms doen met Nico Dijkshoornquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Satecl vergeet nog in zijn lijstje: Nico Dijkshoorn. Nico Dijkshoorn is als de jongen die een presentatie houdt voor de klas over zijn vissenkom. Zo stotterend, zo overdreven, zo nep. Als hij daar zijn verhaal vertelt, komt het op mij over als: ''Wat zit ik nou te vertellen man, wat ben ik een idioot''. Dan moet je eigenlijk gewoon stoppen. Gênanter kan het niet worden.
Ik vraag me wel eens af of ze op de redactie de algemene publieke opinie peilen over de gasten bij het programma.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:35 schreef satecl het volgende:
[..]
Klopt. Maar het doet me pijn om te zeggen: Ook in het voetbalseizoen moeten we het soms doen met Nico Dijkshoorn
Vanavond schuift gelukkig wel een voetbalcoryfee aanquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:38 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Giel heeft helemaal niks met voetbal en heeft geen één wedstrijd gezien, je vraagt je dan af wat hij daar te zoeken heeft maar als dan blijkt dat Johan Derksen als jurylid gaat fungeren in zijn programma singers and songwriters dan weet je al genoeg.
Wat een triest programma is dit geworden zeg, gasten als aad300 of Schelvis negeren maar wel mongolen uitnodigen als Giel Beelen en Gordon en vanavond Emiel Roemer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vanavond schuift gelukkig wel een voetbalcoryfee aanWaar heeft hij linksback gespeeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Henk Westbroek moet gewoon weer komenquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:52 schreef Michie_ het volgende:
Vorig WK kwamen er ook gasten als Stenders en Willibrord.
Niets mis met Stenders maar hij heeft de hele uitzending niets gezegd
Ruud is saaiquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:56 schreef satecl het volgende:
Ik mis Ruud van Nistelrooy.
Van mij mogen er sowieso wel wat meer oud-spelers komen van die generatie.
Maar hebben wel kijk op het spelletje. Gijpie, Derksen en bijvoorbeeld Kieft/Boskamp/Kraaij zorgen voor de nodige humor en sensatie. En natuurlijk Sierdquote:
Als notoire Giel-hater moet ik hier helaas mee instemmen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:52 schreef HenkieVdV het volgende:
Leuke aflevering gister, ik vond Giel wel leuk en hij kende zijn plaats in ieder geval goed.
Ja ik vind hem normaal gesproken ook echt een vervelend persoon maar hij heeft 4 of 5 keer wat gezegd en het was nog wel redelijk grappig.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:06 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Als notoire Giel-hater moet ik hier helaas mee instemmen.
Johan komt bij Giel in het showtje, dus Giel komt bij VI. Zo werkt het in het TV-wereldje.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:50 schreef Jivis het volgende:
Ik vind het niet eens zo'n probleem dat ze mensen als Emile Roemer, Art Rooijakkers, Erik van Muiswinkel of zelfs Carlo Boszhard uitnodigen. Die hebben namelijk nog enigszins affiniteit met voetbal.
Maar dat je daar Giel Beelen neerzet, die zelf toegeeft nog geen wedstrijd te hebben gezien, vind ik echt onbegrijpelijk. Moeten ze nooit meer doen.
In het kader hiervan hadden ze onze vrienden van de EO ook wel mogen uitnodigen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Johan komt bij Giel in het showtje, dus Giel komt bij VI. Zo werkt het in het TV-wereldje.
Behalve bij Matthijs van Nieuwkerk, die verwacht dat je braaf bij hem komt opdraven maar als je hém uitnodigt voelt de grote tv pursenelitie van dat enge grachtengordel wereldje zich te groot om langs te komen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Johan komt bij Giel in het showtje, dus Giel komt bij VI. Zo werkt het in het TV-wereldje.
Thanks.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)3ec-a8400c00a0f3.mp4
Nico Dijkshoorn is een vuile onderkruiper, een recalcitrante pisvent.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:35 schreef satecl het volgende:
Nico Dijkshoorn is een hele enge, nare man.
Hopelijk komt Theo Janssen ook in het reguliere seizoen vaak langs. Vind hem een prima gast die verstand heeft van het spelletje en ook zijn mening durft te geven.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:44 schreef TC03 het volgende:
Beste gasten tot nu toe (naast Kieft/Boskamp/Hansie):
1. Theo Janssen
2. Erik Dijkstra
3. ???
Niemand verder. De rest was oftewel middelmaat of ronduit slecht, zoals Jack Spijkerman.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:44 schreef TC03 het volgende:
1. Theo Janssen
2. Erik Dijkstra
3. ???
Iwanius, dames en heren!!!quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:08 schreef Iwanius het volgende:
Zo..weer zitten ergeren aan die hele Dijkshoorn die denkt dat hij voor ons de gemiddelde kijker spreekt door te stellen dat men bij de NOS de verkeerde vragen stelt en gewoon moet gaan lopen rellen en lullig doen tegen de spelers. Alleen maar voor zijn genoegdoening de querulant.
Hoeveel zou hij nu al in totaal hebben gevangen door elke keer daar te komen aanschuiven?
Bedoel die betaalde lulverhalen in de ether spuien is net een hoer die precies dat zegt wat je wilt horen..omdat je haar ervoor betaalt.
Frans Bauerquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:44 schreef TC03 het volgende:
1. Theo Janssen
2. Erik Dijkstra
3. ???
Een verademing, je constant afzetten tegen hetgene waar die hele show om hoort te gaan kan ik echt niet zien als een verademing.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:15 schreef Deckard het volgende:
ik vind dijkshoorn eigenlijk wel een verademing naast al die zwakke gasten.
Wot?quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:57 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Een verademing, je constant afzetten tegen hetgene waar die hele show om hoort te gaan kan ik echt niet zien als een verademing.
Die goverdommense show heet notabene vi ORANJE.
Je niet kunnen vinden in het feestgedruis en de niet aflatende support voor ons nationale voetbal team vind ik al vreemd als je wel een Nederlandse voetbal liefhebber bent, maar allez.... daar kan ik inkomen, voor sommigen is het te plat, die trekken dan namelijk een Belgisch elftal shirt aan in dat programma en gaan overal in plaats van Oranje de Rode duivels invullen.
Maar dat je gaat high fiven omdat je het Nederlands elftal liever niet ziet winnen en dan liever voor de Duitsers bent ( terwijl die nog rukker hebben gevoetbald dan de Nederlanders ) en daarmee probeert te scoren bij de zuiderburen en semi intellectuelen vind ik erg recalcitrant en is stemmingmakerij. Na de gewonnen wedstrijd waar Robben 2 keer zwaar onderuit werd gehaald waarvan 1 keer door twee personen tegelijkertijd en de derde keer er een penalty uitsleept ( iets wat bij elke wedstrijd juist TEGEN oranje heeft plaatsgevonden ) moet nu niet kunnen en dient bij Robben het vuur aan de schenen te worden gelegd. Hypocriete klootzak is het.
Als je dat al geniaal vindt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:33 schreef hafcfan het volgende:
Giel zijn opmerking over de reclame was wel geniaal.
Dat had ik met die Demy de Zeeuw. Echt zo'n vreselijke nicht, maar toen hij laatst aan tafel zat kwamen er best wel wat zinnige teksten uit, haakte ook goed in op de discussies.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Het feit dat je een hekel hebt aan Giel Beelen of Jack Spijkerman, betekent nog niet dat ze als gast slecht zijn.
Zo heb ik een pesthekel aan beiden, maar vond ze als gast best meevallen. Eerlijk is eerlijk.
Ik mag Giel Beelen niet, maar vond het ook geen goede gast. Ik vroeg me al sinds de opening van de show af wat hij er deed, ik gaf het 15 min en het werd meteen duidelijk toen Derksen zijn mond opentrok. Derksen zit in het showtje van Giel dus Giel komt in het showtje van Derksen. Voila..quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Het feit dat je een hekel hebt aan Giel Beelen of Jack Spijkerman, betekent nog niet dat ze als gast slecht zijn.
Zo heb ik een pesthekel aan beiden, maar vond ze als gast best meevallen. Eerlijk is eerlijk.
En daarnaast is het een voetballer die wat durfde te vertellen over zijn eigen carrière i.p.v. alleen maar vaag iedereen beschermen. Idem voor Theo Janssen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat had ik met die Demy de Zeeuw. Echt zo'n vreselijke nicht, maar toen hij laatst aan tafel zat kwamen er best wel wat zinnige teksten uit, haakte ook goed in op de discussies.
Amsterdamsquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
Welk dialect heeft Wim Kieft? Met zijn spannond, onopvallond
Deze overacting.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:57 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Een verademing, je constant afzetten tegen hetgene waar die hele show om hoort te gaan kan ik echt niet zien als een verademing.
Die goverdommense show heet notabene vi ORANJE.
Je niet kunnen vinden in het feestgedruis en de niet aflatende support voor ons nationale voetbal team vind ik al vreemd als je wel een Nederlandse voetbal liefhebber bent, maar allez.... daar kan ik inkomen, voor sommigen is het te plat, die trekken dan namelijk een Belgisch elftal shirt aan in dat programma en gaan overal in plaats van Oranje de Rode duivels invullen.
Maar dat je gaat high fiven omdat je het Nederlands elftal liever niet ziet winnen en dan liever voor de Duitsers bent ( terwijl die nog rukker hebben gevoetbald dan de Nederlanders ) en daarmee probeert te scoren bij de zuiderburen en semi intellectuelen vind ik erg recalcitrant en is stemmingmakerij. Na de gewonnen wedstrijd waar Robben 2 keer zwaar onderuit werd gehaald waarvan 1 keer door twee personen tegelijkertijd en de derde keer er een penalty uitsleept ( iets wat bij elke wedstrijd juist TEGEN oranje heeft plaatsgevonden ) moet nu niet kunnen en dient bij Robben het vuur aan de schenen te worden gelegd. Hypocriete klootzak is het.
Kijk, dat kan jij wel zeggen maar dat hele TV-wereldje spreekt Johan he-le-maal niet aan!quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maar daarom zit hij er 4 keer per week op, HAHAHAHA.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk, dat kan jij wel zeggen maar dat hele TV-wereldje spreekt Johan he-le-maal niet aan!
Below the belt.quote:
Behalve Ferry Doedens, dat vind ik echt een talent.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer een stukje van mijn leven vernietigd. Wat is dat GTST toch een neppe en goedkope kutserie met allemaal B-acteurs.
Door ze B-acteurs te noemen geef je ze nog een gigantisch compliment.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer een stukje van mijn leven vernietigd. Wat is dat GTST toch een neppe en goedkope kutserie met allemaal B-acteurs.
Haten op Ludo Sandersquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan Mulderquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:33 schreef Pandaplint het volgende:
Al dat gehaat hier. Kijk dan naar Studio Brasil
Werkverschaffing voor Leo.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:34 schreef macca728 het volgende:
Wie heeft dit begin bedacht ? Dat is totaal niet leuk elke keer.
Kansloos, idd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:34 schreef macca728 het volgende:
Wie heeft dit begin bedacht ? Dat is totaal niet leuk elke keer.
Braddiefanboyquote:
lekkerquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu kameraad stalin volpompen met spruutjes
Heeft wel vaker de EC1 gepakt dan Jeroen Zoet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:39 schreef Karina het volgende:
Hans van Breukelen vind ik zo een flapdrol heKan er niks aan doen.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hoopte op Ratelband?
http://www.debierapp.nl/
Hier heb je een app.
Daar hoef je je niet voor te schamen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:39 schreef Karina het volgende:
Hans van Breukelen vind ik zo een flapdrol heKan er niks aan doen.
AL heeft hij 10x de wereldcup gewonnen dan nog vind ik hem een flapdrolquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft wel vaker de EC1 gepakt dan Jeroen Zoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |