quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:47 schreef zarGon het volgende:
Als je net zo donzig bent maak je een goede kans zo te zien, Mutant.
Lichte huid, donkere haar, donkere ogen, baard, lang, niet dik/dun.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:45 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Jij valt toch op donker, waz met jou.
Stimorol is niggerlover jewaitz, caramelbaby's enzoquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:45 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Jij valt toch op donker, waz met jou.
Dit is gewoon vals spelen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet je zwakke plek wel te vinden. Hier een foto die ik in het voorjaar heb gemaakt. Nu moet ik je hart veroverd hebben.
[ link | afbeelding ]20140506_195701 by Takfarinas2009, on Flickr
Ja, mijn schatje. Maar die krijg je niet. Doei.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lichte huid, donkere haar, donkere ogen, baard, lang, niet dik/dun.
Dm me als je er 1 tegenkomt
Ik zou bij jou zeggen: tataristanquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mooiheid vervaagt...
Karadeniz represent, wat moet je met eentje uit Izmir of Adana. Pfrt.
Ah ok. Tof.quote:
Ik hou van zacht ja.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:47 schreef zarGon het volgende:
Als je net zo donzig bent maak je een goede kans zo te zien, Mutant.
Blijkbaar moeten ze donker zijn, maar zonder donkere huid. Hmmm.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Stimorol is niggerlover jewaitz, caramelbaby's enzo
Jouwe is vet donker kizquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:48 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ja, mijn schatje. Maar die krijg je niet. Doei.
Hoe kan je verkeerd kijken als ze allemaal mooi/knap zijn?quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:44 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Nee, hoor. Bij ons zijn de meisjes kort en de mannen lang. En allemaal mooi/knap. ?? Jij kijkt gewoon naar de verkeerde adanalilar.
Lichte huid, donkere ogen/haar. Zwart haar is zo prachtig mooi. Dat haar vraagt om streling. Arabieren hebben dat.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:49 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Blijkbaar moeten ze donker zijn, maar zonder donkere huid. Hmmm.
Ja, arap, maar niet donker. Wij zijn duo penoti samen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jouwe is vet donker kizIs ie Arap? Zo herinner ik me.
Ne zaman evleniyorsun
Spannendquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:51 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ja, arap, maar niet donker. Wij zijn duo penoti samen.![]()
23 gun sonra.
Bij ons = mijn omgeving in Adana. Maar wij spelen dan ook een beetje vals.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe kan je verkeerd kijken als ze allemaal mooi/knap zijn?
Kom ga met mij mee naar Asilah.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt ja,ik laat me niet omkopen verdulleme.
Ben je Iraanse?quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neeeej. Ik ga rondtrekken door Iran deze zomer.
IK GA MEEquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neeeej. Ik ga rondtrekken door Iran deze zomer.
Is dat een strikvraag? Het is in ieder geval geen antwoord.quote:
Grens naar Iran valt te doen met auto.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maakt me dat interessanter dan?
[..]
Ja heb je je ticket al gekocht en alles?
Mooie kleur deuren. Grappig hoe de klinken allebei andersom zitten zeg!quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is dat een strikvraag? Het is in ieder geval geen antwoord.![]()
Kan ik je nog omkopen door:
[ link | afbeelding ]20140507_162818 by Takfarinas2009, on Flickr
Zie jij het poezenbeest niet. Tjonge jonge.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mooie kleur deuren. Grappig hoe de klinken allebei andersom zitten zeg!
Hoe wil je me omkopen hiermee?
Ik sta voor hoorquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lichte huid, donkere haar, donkere ogen, baard, lang, niet dik/dun.
Dm me als je er 1 tegenkomt
Waarom zou je met de auto gaan? We vliegen via Turkije. Midden juli.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Grens naar Iran valt te doen met auto.
Wanneer ga je?
Vond de deuren leuker.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zie jij het poezenbeest niet. Tjonge jonge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |