Volgens mij ben jij de enige die so lang is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:35 schreef Stimorol- het volgende:
Dafuq met al die dwergen uit Adana yav.
Zg jij bent ook klein, kom je ook uit Adana?
Haten op zarGonquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:35 schreef Stimorol- het volgende:
1.86 vandaag. Hoge schoenen aan. Yeey.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die so lang is.
6' 3" master-race representz.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die so lang is.
Haze ruikt wel lekker.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat zal. Maar die geur is echt walgelijk men.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, hallo als je zo'n toon aanslaat hoeft het niet meer he. Snap je nu waar het fout gaat?
Nou en. Adanalı zijn is een trots op zich. Adanalıyık Allahın adamıyık.quote:
Uit Izmir, waar de knapste dekhengsten vandaan komen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:35 schreef Stimorol- het volgende:
Pics in DM?quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Uit Izmir, waar de knapste dekhengsten vandaan komen.
Heb nog nooit een knappe Adanali gezien.of een dunne.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:39 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Nou en. Adanalı zijn is een trots op zich. Adanalıyık Allahın adamıyık.
De vrouwen uit Izmir zijn wel mooiquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Uit Izmir, waar de knapste dekhengsten vandaan komen.
Mijn verloofde.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb nog nooit een knappe Adanali gezien.of een dunne.
Ik heb er niks mee, daarom al die geiren jakkie. Maar Jan bv vindt het heerlijk ruiken allemaal. Zal vast een mannendingetje zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Haze ruikt wel lekker..
Maar ja, ik begrijp, sommige geuren zijn (te) penetrant...
Ok dan ga ik met een Nederlander trouwen. Hoop dat je nu blij bent. Je verpest mn hele leven.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat maar, ik ga wel met een Turkse trouwen.
quote:
Ik weet je zwakke plek wel te vinden. Hier een foto die ik in het voorjaar heb gemaakt. Nu moet ik je hart veroverd hebben.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok dan ga ik met een Nederlander trouwen. Hoop dat je nu blij bent. Je verpest mn hele leven.
Vayyyyyy 1 in a millionquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:42 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]Nooit gevraagd eig.
denk rond de 1.85 -1.90. Hij is iig een stuk langer dan ik ben. 😄
Ooooooyyyyyyyquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet je zwakke plek wel te vinden. Hier een foto die ik in het voorjaar heb gemaakt. Nu moet ik je hart veroverd hebben.
[ link | afbeelding ]20140506_195701 by Takfarinas2009, on Flickr
Ahhhh. Mooie kleurtjes hebben ze zegquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet je zwakke plek wel te vinden. Hier een foto die ik in het voorjaar heb gemaakt. Nu moet ik je hart veroverd hebben.
Nee, hoor. Bij ons zijn de meisjes kort en de mannen lang. En allemaal mooi/knap. 😘 Jij kijkt gewoon naar de verkeerde adanalilar.quote:
Awhhhquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ken er wel wat. Allemaal klein en donkere huid. Niet heel aantrekkelijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:44 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Nee, hoor. Bij ons zijn de meisjes kort en de mannen lang. En allemaal mooi/knap. 😘 Jij kijkt gewoon naar de verkeerde adanalilar.
Jij valt toch op donker, waz met jou.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ken er wel wat. Allemaal klein en donkere huid. Niet heel aantrekkelijk.
Asilah.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahhhh. Mooie kleurtjes hebben ze zegWaar is de foto gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |