DM me maar, ik help je er wel vanafquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:14 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb een fokverslaving zei mn bff. Hoe kom ik ervan af.
Help.
Pf. Terwijl ik een heel toegankelijk ben alles.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:23 schreef Mutant01 het volgende:
Ik tracht nog altijd een relatie met Klinkerbotsing te bewerkstelligen. Maar dat gaat helaas niet.
Ben ik dan gewoon zo slecht in flirten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pf. Terwijl ik een heel toegankelijk ben alles.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pf. Terwijl ik een heel toegankelijk ben alles.
Misschien kan je gewoon niet zo goed overweg met e-flirten inderdaad. Maakt niet uit, blijf oefenen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ben ik dan gewoon zo slecht in flirten.
Kan jij me de kneepjes van het vak leren?quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Misschien kan je gewoon niet zo goed overweg met e-flirten inderdaad. Maakt niet uit, blijf oefenen.
Heb natuurlijk wel een aantal voorwaarden waar je aan moet voldoen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan jij me de kneepjes van het vak leren?
Dont be desperate.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan jij me de kneepjes van het vak leren?
Uiteraard. Ik weet zeker dat ik voldoe.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb natuurlijk wel een aantal voorwaarden waar je aan moet voldoen.
Hij is mocro toch?quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:29 schreef zarGon het volgende:
Hoe oud ben jij eigenlijk, Adanalı Mütant?
28 man.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:29 schreef zarGon het volgende:
Hoe oud ben jij eigenlijk, Adanalı Mütant?
Je weet de voorwaarden niet eens. Pf.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik weet zeker dat ik voldoe.
Wat zeg jij nou. Hij is mijn cliënt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dont be desperate.
Negeer haar.
blijven negeren.
Binnen 2 weken wil ze je
Genotsmiddelen kennen geen tijd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ieuw een man is een joint aan het roken, op dit tijdstip.
Oke oke, wat zijn de voorwaarden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je weet de voorwaarden niet eens. Pf.
[..]
Wat zeg jij nou. Hij is mijn cliënt.
Mss heeft hij net heel slecht nieuws gehad en wil hij wat kalmeren enzo.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ieuw een man is een joint aan het roken, op dit tijdstip.
En wat is jouw beroep in dezen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou. Hij is mijn cliënt.
Dat kan ik niet zeggen.quote:
Ik oordeel, wat wil je eraan doen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mss heeft hij net heel slecht nieuws gehad en wil hij wat kalmeren enzo.
Moslims met hun oordelen
Als ik dat zeg dan is het niet meer spannend toch. Pf.quote:
Yürü git kız.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:35 schreef Stimorol- het volgende:
Dafuq met al die dwergen uit Adana yav.
Zg jij bent ook klein, kom je ook uit Adana?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |