Vergeleken met NOS en SBS zijn ze dat wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:39 schreef Pizzalucht het volgende:
Waarom doen ze bij RTL alsof ze superhip zijn?
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vergeleken met NOS en SBS zijn ze dat wel.
Om nog niet te stoer te doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:40 schreef WcPot het volgende:
Ze konden toch ook vliegtuigen laten vliegen door die nieuwe studio waarom doen ze dat niet een keer.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Om nog niet te stoer te doen.
Komt wel
Onthoofd die Merel!
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Komt wel
Onthoofd die Merel!
Wtf gastquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Komt wel
Onthoofd die Merel!
Dit Studio moet zijn bericht aanpassenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:45 schreef Pizzalucht het volgende:
Merel zonder hoofd"Beheaded Chicken"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je dat filmpje al gezien van 3 mannen die werden dood geschoten en dan in een diep ravijn werden gegooidquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee sorry
Ik niet mijn gore filmpjes obsessie even zn vrije gang gaan
Merel zonder hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Merel zonder hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
Merel zonder hoofdDat is een kipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Volgens mij welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje al gezien van 3 mannen die werden dood geschoten en dan in een diep ravijn werden gegooid
Van die filmpjes dat mensen worden geëxecuteerd, stil zitten en maar wachten tot die kogel er doorheen komtquote:
En dan achteraf denken waarom heb ik hier naar zitten kijkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:48 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Van die filmpjes dat mensen worden geëxecuteerd, stil zitten en maar wachten tot die kogel er doorheen komtongeloveloos.
Jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:49 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan achteraf denken waarom heb ik hier naar zitten kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |