Dat heeft ze idd niet nodigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:36 schreef Pizzalucht het volgende:
Ze hebben wel erg veel make-up op onze Merel gesmeerd
Ik kom ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Stap over in Utrecht naar Amersfoort, gaan we pizza eten
ben langer dan jijquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb geen kinderzitje voor je
Vergeleken met NOS en SBS zijn ze dat wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:39 schreef Pizzalucht het volgende:
Waarom doen ze bij RTL alsof ze superhip zijn?
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vergeleken met NOS en SBS zijn ze dat wel.
Om nog niet te stoer te doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:40 schreef WcPot het volgende:
Ze konden toch ook vliegtuigen laten vliegen door die nieuwe studio waarom doen ze dat niet een keer.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Om nog niet te stoer te doen.
Komt wel
Onthoofd die Merel!
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Komt wel
Onthoofd die Merel!
Wtf gastquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Komt wel
Onthoofd die Merel!
Dit Studio moet zijn bericht aanpassenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:45 schreef Pizzalucht het volgende:
Merel zonder hoofd"Beheaded Chicken"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je dat filmpje al gezien van 3 mannen die werden dood geschoten en dan in een diep ravijn werden gegooidquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee sorry
Ik niet mijn gore filmpjes obsessie even zn vrije gang gaan
Merel zonder hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Merel zonder hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
Merel zonder hoofdDat is een kipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Volgens mij welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje al gezien van 3 mannen die werden dood geschoten en dan in een diep ravijn werden gegooid
Van die filmpjes dat mensen worden geëxecuteerd, stil zitten en maar wachten tot die kogel er doorheen komtquote:
En dan achteraf denken waarom heb ik hier naar zitten kijkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:48 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Van die filmpjes dat mensen worden geëxecuteerd, stil zitten en maar wachten tot die kogel er doorheen komtongeloveloos.
Jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:49 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan achteraf denken waarom heb ik hier naar zitten kijken
RTL is het nieuwe SBS. Programma's uitzuigen tot en met.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:49 schreef Pizzalucht het volgende:
Zou Merel wel gelukkig zijn bij RTL?
Bij WNL moest ze veel vaker lachen. Lijkt allemaal zo nep nu
Voor het geld hoeft ze het niet te doen. Ik denk wel dat ze daar strenger zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:49 schreef Pizzalucht het volgende:
Zou Merel wel gelukkig zijn bij RTL?
Bij WNL moest ze veel vaker lachen. Lijkt allemaal zo nep nu
Zondequote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Voor het geld hoeft ze het niet te doen. Ik denk wel dat ze daar strenger zijn.
Nooit meer van deze filmpjes
Ze zat daar toch goed bij WNL voor zover ik het kan beoordelenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:54 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zonde
Waarom zou ze het dan doenOm hogerop te komen?
Ze is journalist, willen wel wat bereiken, beetje hoog komen is dan bij RTL of NOS.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:55 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ze zat daar toch goed bij WNL voor zover ik het kan beoordelen
Ze moest aan het eind van de dag op een smerig watje kauwen. En daar zat een stofje in. En vervolgens konden ze dat stofje onderzoeken. Of je een ochtend mens was of een avondmens.quote:
Wat een avontuur!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:57 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ze moest aan het eind van de dag op een smerig watje kauwen. En daar zat een stofje in. En vervolgens konden ze dat stofje onderzoeken. Of je een ochtend mens was of een avondmens.
Dan kun je toch ook gewoon de baas van de telegraaf pijpen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:54 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zonde
Waarom zou ze het dan doenOm hogerop te komen?
Geprobeerd, werkte nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:04 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dan kun je toch ook gewoon de baas van de telegraaf pijpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |