Als ik hier Limbos hoor praten roep ik altijd: Hé, ik dacht dat we in Nederland Nederlands pratenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Als ik in de stad of waar dan ook hollanders hoor en die vragen me iets, begin ik bewust dialect te praten. En als ze dan vragend reageren gewoon langzamer herhalen
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ze vragen er ook gewoon om dat gebash op Limburg
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Als ik in de stad of waar dan ook hollanders hoor en die vragen me iets, begin ik bewust dialect te praten. En als ze dan vragend reageren gewoon langzamer herhalen
en tegen mij zei je dat je in het buitenland wasquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als ik hier Limbos hoor praten roep ik altijd: Hé, ik dacht dat we in Nederland Nederlands praten
Ditquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als ik hier Limbos hoor praten roep ik altijd: Hé, ik dacht dat we in Nederland Nederlands praten
Theoretisch klopt het.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:46 schreef appelen het volgende:
[..]
en tegen mij zei je dat je in het buitenland was
Klinkt best kutquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Cultdeal oid in Utrecht is makkelijk te regelen.
Limburg (Geluidsfragment uitspraak (info / uitleg)) (Limburgs: Limbörg of Lèmburg) is een van de twaalf provincies van Nederland en ligt in het zuidoosten van het land.quote:
Wikipedia gelovenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:48 schreef appelen het volgende:
[..]
Limburg (Geluidsfragment uitspraak (info / uitleg)) (Limburgs: Limbörg of Lèmburg) is een van de twaalf provincies van Nederland en ligt in het zuidoosten van het land.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Limburg_(Nederland)
Een man kwam op het werk (plusquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klantvriendelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Een man kwam op het werk (plusvakkenvullen
) naar me toe met een hollands gezegde. Onderbrak ik hem "ben niet hollands maar nederlands en limburgs" werd die beledigd
Werd die beledigdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
) naar me toe met een hollands gezegde. Onderbrak ik hem "ben niet hollands maar nederlands en limburgs" werd die beledigd
kijk mij even die badboy vakkenvuller zijn danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |