Staan gewoon neppe plaatjes op de Frontpage van FOK!quote:
En dat dan dagelijks op een fiets met 3 versnellingen en lege bandenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Vond dat ik nog best goed had gereden. Alleen eerder dus een afslag gemist, zat ik ineens weer 4 km van Vaals![]()
Die lange heuvel van die grote weg richting Heerlen is ook echt kut
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
En dat dan dagelijks op een fiets met 3 versnellingen en lege banden
Ja ik snap natuurlijk wel dat je zeikt dat je in Limburg woontquote:
Stationsfiets heet zoietsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:42 schreef appelen het volgende:
[..]wat heb jij dan voor een armoedige fiets
Moet je, je fiets maar voor elkaar hebbenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
En dat dan dagelijks op een fiets met 3 versnellingen en lege banden
Niet Campagnolo afmontage op je stadsfiets hebbenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:42 schreef appelen het volgende:
[..]wat heb jij dan voor een armoedige fiets
ditquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:42 schreef WcPot het volgende:
[..]
Moet je, je fiets maar voor elkaar hebben![]()
heuj waj muh uh hie in liemburrg vuul raaandstaatert. Goa weg me oe rieboewiesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja ik snap natuurlijk wel dat je zeikt dat je in Limburg woont![]()
Iemand vroeg nog iets aan me in de trein, maar verstond er niks vanHeb maar, "uhm ja" gezegd
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Iemand vroeg nog iets aan me in de trein, maar verstond er niks vanHeb maar, "uhm ja" gezegd
aldus studiotje, die vaak in limburg komt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:43 schreef Studiotje het volgende:
[..]
heuj waj muh uh hie in liemburrg vuul raaandstaatert. Goa weg me oe rieboewies
Altijdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:43 schreef appelen het volgende:
[..]
aldus studiotje, die vaak in limburg komt.
Bazenfietsenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dit ja. Nog nooit gestolen![]()
* MrBanaan1 klopt af op hout
Als ik in de stad of waar dan ook hollanders hoor en die vragen me iets, begin ik bewust dialect te praten. En als ze dan vragend reageren gewoon langzamer herhalenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
In een kroeg zittenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:44 schreef Pizzalucht het volgende:
Zullen we een kroeg zoeken die voor ons de eerste RmV uitzending op de beamer wil zetten? Kunnen we daar meeten
Echt, wat je er ook mee doet, het gaat nooit zo kapot dat het echt niet meer rijdtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Bazenfietsen
Compleet kut, compleet verrot, compleet verroest. Maar het rijd nog als een tierielier!
Cultdeal oid in Utrecht is makkelijk te regelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:44 schreef Pizzalucht het volgende:
Zullen we een kroeg zoeken die voor ons de eerste RmV uitzending op de beamer wil zetten? Kunnen we daar meeten
Alles buiten limburg hollanders noemenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Als ik in de stad of waar dan ook hollanders hoor en die vragen me iets, begin ik bewust dialect te praten. En als ze dan vragend reageren gewoon langzamer herhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |