SPOILER: Voor de vrouwen onder ons...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Leugens , Tijn.quote:
Waar kan je die krijgen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:32 schreef El_Thijs het volgende:
Pizza is lekker.
Quattro Orgasmi of hoe het ook heet
Vispizzaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:32 schreef El_Thijs het volgende:
Pizza is lekker.
Quattro Frommagi of hoe het ook heet
Ik durf nietquote:
Euuh misschien is het beter zo.quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:39 schreef complicate het volgende:
Damn, nu heb ik ook goesting in pizza, ik ga er eentje gaan halen.
We kunnen ook hier datenquote:
Proost.quote:
SPOILER: niet kijken als je zin hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:45 schreef zeefje het volgende:
SPOILER: niet kijken als je zin hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:47 schreef zeefje het volgende:
Wil je me wat vertellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nee hoor. Ik had zeefje bloempjes gestuurdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:43 schreef sylvesterrr het volgende:
Waarom heeft men het steeds over bloemen?Zowel in dit topic (vorig deel) als in het datingtopic staat iets over bloemen.
Verder:
quote:
Ik heb dat idee gepantenteerd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik had zeefje bloempjes gestuurd
Onderzoek loopt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb dat idee gepantenteerd.Aangezien je geen licentie hebt op mijn patent heb ik recht op alle winst...
Neem een drankje!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |