Daar stond beveiligingquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat gangetje bij de WC's doorlopen naar buiten en ff in de gracht urineren is zeker geen optie?
Afgelopen zondag was dan ook uitzonderlijk druk. Maar het is mijn favo spot om voetbal te kijken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:43 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Ik vind de Winkel van Sinkel leuk om te kijken. Afgelopen zondag ook geweest. Het is wel enorm druk dus als je daar niet van houdt geen aanrader. Volle zaal en echt compleet losgaan na die doelpunten met rondvliegend bier om je orenWat ik wel echt belachelijk vond is dat ze gewoon een euro rekenen voor de plee
![]()
Deze? of iemand die in de WvS was (dan niet namelijk)quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Had je het nog meegekregen van dat Mexicaanse meisje?
Wel mooi daar inderdaad. Was er bij Nederland-Mexico. Ze hadden de hele beamer afgeplakt met karton zodat 'ie niet nat kon worden. De stekker van de beamer echter niet, dus meteen storing (wellicht door kortsluiting). Iemand installeert een nood-beamer, er is beeld, en van vreugde begint iedereen bier over die nood-beamer te gooienquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:43 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Ik vind de Winkel van Sinkel leuk om te kijken. Afgelopen zondag ook geweest. Het is wel enorm druk dus als je daar niet van houdt geen aanrader. Volle zaal en echt compleet losgaan na die doelpunten met rondvliegend bier om je orenWat ik wel echt belachelijk vond is dat ze gewoon een euro rekenen voor de plee
![]()
Vond het juist wel meevallen! Kwam denk ik ook doordat het een stuk later was dan bij de andere wedstrijden. Of ik ben gewoon als een blok in slaap gevallen, zou ook best kunnenquote:Op zondag 6 juli 2014 13:24 schreef Blik het volgende:
Werd lekker veel getoeterd vannacht, zal rond de amsterdamsestraatweg nog wel een stuk erger zijn geweest
Per wijk verschillend wellicht, in Zuilen nu voor de eerste keer flink toeteren gehoord. Ook meer vuurwerk als normaalquote:Op zondag 6 juli 2014 13:31 schreef Naamah het volgende:
[..]
Vond het juist wel meevallen! Kwam denk ik ook doordat het een stuk later was dan bij de andere wedstrijden. Of ik ben gewoon als een blok in slaap gevallen, zou ook best kunnen
Winkel van Sinkel vind ik echt een kutlocatie om voetbal te kijken. Veel te vol gepropt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:43 schreef The6thgate het volgende:
[..]
![]()
Dat.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Winkel van Sinkel vind ik echt een kutlocatie om voetbal te kijken. Veel te vol gepropt.
Tivoli Vredenburg is de beste locatie. Supergoede airco. Veel barretjes waar je zo een drankje hebt geregeld. WC's ben je in 2 minuten (bij winkel van sinkel mag je blij zijn als je op tijd bent voor de 2e helft) Goed groot scherm
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:24 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Dit keer ook maar optijd kaartjes reserveren voor Tivoli Vredenburg, lees alleen maar goede dingen.
Hoe is de sfeer? Het doet best wel kil aan op foto's..correct me if i'm wrong want ik laat me graag overtuigen.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Winkel van Sinkel vind ik echt een kutlocatie om voetbal te kijken. Veel te vol gepropt.
Tivoli Vredenburg is de beste locatie. Supergoede airco. Veel barretjes waar je zo een drankje hebt geregeld. WC's ben je in 2 minuten (bij winkel van sinkel mag je blij zijn als je op tijd bent voor de 2e helft) Goed groot scherm
Het viel niet echt meequote:Op zondag 6 juli 2014 13:31 schreef Naamah het volgende:
[..]
Vond het juist wel meevallen! Kwam denk ik ook doordat het een stuk later was dan bij de andere wedstrijden. Of ik ben gewoon als een blok in slaap gevallen, zou ook best kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |