SPOILER: Voor de vrouwen onder ons...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Scherpquote:
quote:
Owja daarom lukt het al meer dan 10 jaar nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:01 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, zit toch wel een verschil tussen. Fax is negatiever terwijl hij zo zou kunnen krijgen wat hij zoekt.
Feestjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:16 schreef El_Thijs het volgende:
Woohoo, eerste naamtopic.
Yeuh en al dat.
Cola voor iedereen.
Dus.
Feliciteren voor iets wat er niet is, is het zelfde als naar de supermarkt zonder je portemonnee.quote:
Dat kan resultaat zijn van kieskeurig zijn. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja daarom lukt het al meer dan 10 jaar niet
Wat niet is kan nog komen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Feliciteren voor iets wat er niet is, is het zelfde als naar de supermarkt zonder je portemonnee.
Je komt met lege handen thuis.
Wacht maar tot als jullie een toerke gaan doen op de motorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Feliciteren voor iets wat er niet is, is het zelfde als naar de supermarkt zonder je portemonnee.
Je komt met lege handen thuis.
Daar heb je gelijk in jaquote:
Allicht, speciaal door België heen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Wacht maar tot als jullie een toerke gaan doen op de motor
Zo kieskeurig was ik nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat kan resultaat zijn van kieskeurig zijn. Niks mis mee.alhoewel..
Haha zo veel romantiek op fok!.quote:
ok Faxie.quote:
En daarna poepen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in ja
[..]
Allicht, speciaal door België heen.
Geloof me, het lukt je echt wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja daarom lukt het al meer dan 10 jaar niet
Neequote:
Eens.quote:
Soms wel. Als niemand loopt te zwetsen over hun 30cm die ze niet hebben en hun miljoenen op de rekening die de belastingdienst erg interessant vind, is het best leuk hier.quote:
Wel schoon.quote:
En Thijs?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:24 schreef complicate het volgende:
[..]
NeeZeefje wacht 3 maanden voor een test.
Zijn we het toch ergens over eens.quote:
Thijs, geef eens antwoord, jongen.quote:
Ik zag vandaag een oude foto van me. Was met m'n auto voor APK, en toen ik m'n papieren pakte zag ik m'n theoriecertificaat plus foto.... OMGquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:24 schreef complicate het volgende:
[..]
NeeZeefje wacht 3 maanden voor een test.
Ik ben vrij van alle ziektesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |