SPOILER: Voor de vrouwen onder ons...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Scherpquote:
quote:
Owja daarom lukt het al meer dan 10 jaar nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:01 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, zit toch wel een verschil tussen. Fax is negatiever terwijl hij zo zou kunnen krijgen wat hij zoekt.
Feestjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:16 schreef El_Thijs het volgende:
Woohoo, eerste naamtopic.
Yeuh en al dat.
Cola voor iedereen.
Dus.
Feliciteren voor iets wat er niet is, is het zelfde als naar de supermarkt zonder je portemonnee.quote:
Dat kan resultaat zijn van kieskeurig zijn. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja daarom lukt het al meer dan 10 jaar niet
Wat niet is kan nog komen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Feliciteren voor iets wat er niet is, is het zelfde als naar de supermarkt zonder je portemonnee.
Je komt met lege handen thuis.
Wacht maar tot als jullie een toerke gaan doen op de motorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Feliciteren voor iets wat er niet is, is het zelfde als naar de supermarkt zonder je portemonnee.
Je komt met lege handen thuis.
Daar heb je gelijk in jaquote:
Allicht, speciaal door België heen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Wacht maar tot als jullie een toerke gaan doen op de motor
Zo kieskeurig was ik nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat kan resultaat zijn van kieskeurig zijn. Niks mis mee.alhoewel..
Haha zo veel romantiek op fok!.quote:
ok Faxie.quote:
En daarna poepen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in ja
[..]
Allicht, speciaal door België heen.
Geloof me, het lukt je echt wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja daarom lukt het al meer dan 10 jaar niet
Neequote:
Eens.quote:
Soms wel. Als niemand loopt te zwetsen over hun 30cm die ze niet hebben en hun miljoenen op de rekening die de belastingdienst erg interessant vind, is het best leuk hier.quote:
Wel schoon.quote:
En Thijs?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:24 schreef complicate het volgende:
[..]
NeeZeefje wacht 3 maanden voor een test.
Zijn we het toch ergens over eens.quote:
Thijs, geef eens antwoord, jongen.quote:
Ik zag vandaag een oude foto van me. Was met m'n auto voor APK, en toen ik m'n papieren pakte zag ik m'n theoriecertificaat plus foto.... OMGquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:24 schreef complicate het volgende:
[..]
NeeZeefje wacht 3 maanden voor een test.
Ik ben vrij van alle ziektesquote:
Doen alsof we het vaak niet eens zijn.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een oude foto van me. Was met m'n auto voor APK, en toen ik m'n papieren pakte zag ik m'n theoriecertificaat plus foto.... OMG
Enjoy the ridequote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Ik ben vrij van alle ziektes
Ik forceer ze uit mijn lichaam door pure wilskracht
Sssttt, zeg dat nou niet. Al zijn we het over 1 ding nog steeds niet eens, en zullen we het daar waarschijnlijk ook niet over eens worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Doen alsof we het vaak niet eens zijn.Nee Yats, zo gaat het niet!
I always doquote:
hihihiquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Ik ben vrij van alle ziektes
Ik forceer ze uit mijn lichaam door pure wilskracht
ok, maar dat hoeft niet hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja wacht, zal 'm zo eens in m'n fobo gooien
WOW communicatie probleempje hier, en wat is het dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:28 schreef yats het volgende:
[..]
Sssttt, zeg dat nou niet. Al zijn we het over 1 ding nog steeds niet eens, en zullen we het daar waarschijnlijk ook niet over eens worden.
Hopelijk zeefje ookquote:
Waar we het gisteren over hadden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:29 schreef complicate het volgende:
[..]
WOW communicatie probleempje hier, en wat is het dan?
Ja zeg, zo wil ik niet met je praten hoor.quote:
was je een dikkertje ja:?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een oude foto van me. Was met m'n auto voor APK, en toen ik m'n papieren pakte zag ik m'n theoriecertificaat plus foto.... OMG
Hinnik eens niet zo!quote:
You ride with El_Thijs, you will always feel nice.quote:
Ok chefquote:
Anders krijg je geen suikerklontje.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:31 schreef El_Thijs het volgende:
You ride with El_Thijs, you will always feel nice.
Nog een merrie!quote:
Ok ik ga nu kijken.quote:
Ik kan goed steigeren.quote:
Onder andere.quote:
Volgens mij ben ik dronken, ik zie roze olifantenquote:
Doe mijn bestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Doe mijn bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laatste keer met braaf zijn ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Doe mijn bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pffffrrrrt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel goed zo, terug je stal in, danspaard!"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ja want alles is roos in paradijs.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dronken, ik zie roze olifanten
Zoek de verschillen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow ik was net 18 op de eerste, 30 op de tweede.
Nee met hihihiquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zoek de verschillen:OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik zit te wachten op antwoord
I like the way you look at me with those beautiful eyes
Dansenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pffffrrrrt.
Het is wel goed zo, terug je stal in, danspaard!
[..]
Zoek de verschillen:Dat valt toch nog best mee fax?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
is de ouderdomquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:38 schreef El_Thijs het volgende:
Elke keer als ik de avatar van zeefje zie, denk ik dat het een BH is.
Ik moet een andere bril.
Oh dan moet ik daar snel een keer heenquote:
[..]
Zoek de verschillen:Tering die eerst foto. Gabber/hardstijl/pillenkop had je daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow ik was net 18 op de eerste, 30 op de 2e.nofi
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
31 alweerquote:
Ja want je hebt hem al gedaan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:39 schreef zeefje het volgende:
Ik had je toen niet gedaan hoor. je was ook te jong geweest
Gelukkig maar dat ik een ouwe lul ben danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:39 schreef zeefje het volgende:
Leuke bh welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:38 schreef El_Thijs het volgende:
Ik moet een andere bril.
[..]
Zoek de verschillen:çava nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow ik was net 18 op de eerste, 30 op de tweede.
1) No love without freedom, no freedom without love
zit toch nog een voordeel aanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik een ouwe lul ben dan
Dat wel, mag ze best eens aantrekken.quote:
Zit of hangt?quote:
Je valt op oud?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:39 schreef zeefje het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:38 schreef El_Thijs het volgende:
Ik moet een andere bril.
Denken dat je oud bent.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik een ouwe lul ben dan
Wat noem jij oud dan?quote:
Ach, ik heb genoeg ergere foto's van mezelf.quote:
ik zal jou eens.....ohneequote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat wel, mag ze best eens aantrekken.
Sorryquote:
quote:
Ik heb wel een invloed op je of niet?quote:
ligt eraanquote:
absoluut niet. stiekem val ik om mofos van 18quote:
quote:
nee, ik faxman nog nooit gezien. ik weet mijn god niet wie hij isquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:43 schreef zeefje het volgende:
absoluut niet. stiekem val ik om mofos van 18
Je bent zo oud dat je je voelt. Ik ken mensen van 17 jaar met koude bloed en mensen van 47 met warme bloed.quote:
Ik kan best door voor 18.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
absoluut niet. stiekem val ik om mofos van 18
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |