SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.![]()
Ik maak me daar niet zo druk om. Ik noem het ook geen eigen jeugd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En dan roepen de joden "WANT WE DOEN ALLES TOCH MET EIGEN JEUGD!"
Het is ook voornamelijk een issue bij fans van Feyenoord die met hun geweldige eigen jeugd nog geen KNVB-beker behalen en altijd roemloos ten onder gaan in Europa.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maak me daar niet zo druk om. Ik noem het ook geen eigen jeugd.
Ik zou bij god niet weten welke Jezus bepaald heeft wat de precieze definitie van eigen jeugd is.
Is ook wel grappig als je bedenkt dat deze club nog steeds aan het puinruimen is van de periode dat er niet naar de jeugd omgekeken werdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou bij god niet weten welke Jezus bepaald heeft wat de precieze definitie van eigen jeugd is.
Dan is het goedquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Ik zou bij god niet weten welke Jezus bepaald heeft wat de precieze definitie van eigen jeugd is.
Van 40 miljoen schuld in 2010 naar in 2018 de club met de hoogste begroting, het mooiste stadion, de beste jeugd en de schaal, als ook kwartfinale CL.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook wel grappig als je bedenkt dat deze club nog steeds aan het puinruimen is van de periode dat er niet naar de jeugd omgekeken werd
Overigens wel extreem triest dat ze toch weer proberen jeugd te pikken. En maar zeggen dat ze niets doen, tenzij die gastjes zelf bij ze aankloppen omdat ze o zo graag overal weg zouden willen. Ze hebben nu als het goed is al 4 jeugspelers van Feyenoord overgenomen het afgelopen jaar? Dit zou dan nummer 5 zijn?quote:
Indonesiër van 9 gehaald. Zonder grap.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Overigens wel extreem triest dat ze toch weer proberen jeugd te pikken. En maar zeggen dat ze niets doen, tenzij die gastjes zelf bij ze aankloppen omdat ze o zo graag overal weg zouden willen. Ze hebben nu als het goed is al 4 jeugspelers van Feyenoord overgenomen het afgelopen jaar? Dit zou dan nummer 5 zijn?
Ze hebben de afgelopen dagen geloof ik alweer 2 Jamaicaanse mannetjes van 16/17 en een zuid-afrikaan van een jaar of 16 binnengehengeld ook.
Ik begin me ondertussen letterlijk af te vragen waar ze al die gastjes laten
Ik zei weinig feiten in dit artikel behalve de schuld.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van 40 miljoen schuld in 2010 naar in 2018 de club met de hoogste begroting, het mooiste stadion, de beste jeugd en de schaal, als ook kwartfinale CL..
Zo rollen wij. Dortmund style.
Begroting, stadion kloppen sowieso ook. Jeugd verandert ook niets van als Ajax deze achterlijke Cruijfideologie blijft aanhouden. Hadden nooit een mes in de rug van Van Gaal moeten stoppen. Maarja, joden héquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zei weinig feiten in dit artikel behalve de schuld.
Hoogste begroting gaat niet lukken en zeker niet in 2018 maar ik vind het positief hoor als die schuld eindelijk weg is en er gebouwd kan worden aan een fatsoenlijk elftal, met de kerst al onbedreigd naar het kampioenschap kwakkelen is ook niet gezondquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van 40 miljoen schuld in 2010 naar in 2018 de club met de hoogste begroting, het mooiste stadion, de beste jeugd en de schaal, als ook kwartfinale CL..
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zie een mening en wat niet onderbouwde prut.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Begroting, stadion kloppen sowieso ook. Jeugd verandert ook niets van als Ajax deze achterlijke Cruijfideologie blijft aanhouden. Hadden nooit een mes in de rug van Van Gaal moeten stoppen. Maarja, joden hé.
De rest is dan een logisch gevolg, maar dat zullen we zien. KNJB alles.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zie een mening en wat niet onderbouwde prut.
Bizar hé.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:50 schreef De_Pel het volgende:
Wel leuk overigens, dat je 2 woorden spendeer aan een stel kansarmen in amsterdam en dat dat hele topic gelijk leegstroomt in het onze
Ach, dat is altijd zo toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wel leuk overigens, dat je 2 woorden spendeer aan een stel kansarmen in amsterdam en dat dat hele topic gelijk leegstroomt in het onze
Je vraagt je wel af of ze een soort alarmknop hebben waarmee ze elkaar waarschuwen, of dat ze hier allemaal constant meelezenquote:
Allemaal werkelozen. Verschil tussen Amsterdammers gastjes uit Noord-Brabant die een Jordaanaccent nabootsen en mensen woonachtig in Rotterdam en omstreken die weten wat aanpoten is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je vraagt je wel af of ze een soort alarmknop hebben waarmee ze elkaar waarschuwen, of dat ze hier allemaal constant meelezen
Het heeft er wellicht ook mee te maken dat juist HMF weer druk liep te roeptoeteren in het topic van hunnie.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tja. Als je een diamant aantrekkelijker vind dan een drol is dat een mening ja. Zelfde dus voor onze De Kuip 2.0 vs die snelkookpan.
Blijft een mening. Zeker bij iets gevoeligs als voetbal is jouw mening even veel waard als die spreekwoordelijke drol.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tja. Als je een diamant aantrekkelijker vind dan een drol is dat een mening ja. Zelfde dus voor onze De Kuip 2.0 vs die snelkookpan.
Ohquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het heeft er wellicht ook mee te maken dat juist HMF weer druk liep te roeptoeteren in het topic van hunnie.
Hulde voor jouw vermogen om zaken een goede oorzaak/gevolg-verbintenis te geven.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het heeft er wellicht ook mee te maken dat juist HMF weer druk liep te roeptoeteren in het topic van hunnie.
Ja man, rare post dit:quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:12 schreef Happel het volgende:
twitter:VarkenoordWatch twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 14:56:27Rashaan Fernandes blijft ondanks interesse van oa Ajax bij Feyenoord. Hij tekent na z'n 16e verjaardag hoogstwaarschijnlijk een contract. reageer retweet
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja man, rare post dit:
[..]
[ afbeelding ]. Dondertiefstraal toch op SJaak.
Kopieer de rest van je posts dan ook eventjes. Je moet er gewoon niet raar van opkijken dat joden naar het Feijenoordtopic komen als jij (of een andere Feyenoorder) daar loopt te posten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja man, rare post dit:
[..]
Het nadeel van online contact is dat lager geplaatste honden hier niet flink in hun donder gebeten kunnen worden zodat ze hun plaats weer kennen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja man, rare post dit:
[..]
Buiten dat is het ook gewoon gezellig.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[..]
Kopieer de rest van je posts dan ook eventjes. Je moet er gewoon niet raar van opkijken dat joden naar het Feijenoordtopic komen als jij (of een andere Feyenoorder) daar loopt te posten.
Boeiend.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[..]
Kopieer de rest van je posts dan ook eventjes. Je moet er gewoon niet raar van opkijken dat joden naar het Feijenoordtopic komen als jij (of een andere Feyenoorder) daar loopt te posten.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Het nadeel van online contact is dat lager geplaatste honden hier niet flink in hun donder gebeten kunnen worden zodat ze hun plaats weer kennen.
Een geluk voor jou is het wel.
feyenoord.netwerk mentaliteit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Zand in de vagina omdat mensen met een mening op een forum posten, 't is wat.
Vanuit intieme bron heb ik inderdaad vernomen dat jij meer dan rond genoeg bent om te rollen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
Schei uit joh malloot. Ik ben een Duitse herder, jij een fucking chiwahwah. En nou opdonderen, of kom rollen in een grasveld in Beverwijk ofzo met me.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
Schei uit joh malloot. Ik ben een Duitse herder, jij een fucking chiwahwah. En nou opdonderen, of kom rollen in een grasveld in Beverwijk ofzo met me.
Nou, ckurquote:
Verplicht leesvoer voor elke imbeciel die roept dat we 49,9% van de aandelen gewoon kunnen laten zittenquote:
Zit inmiddels wel goed hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Vanuit intieme bron heb ik inderdaad vernomen dat jij meer dan rond genoeg bent om te rollen.
Het is wel jammer dat bepaalde lieden die niet eens een Rotterdamse achtergrond hebben het trachten te verzieken ja.quote:
Mijn Rotterdamse vrienden zijn altijd welkom, kies maar een dagje welke je aanstaat, dan pakken we m'n zeilboot.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zit inmiddels wel goed hoor.
Maargoed. Wanneer ben ik welkom in Bulgarije?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Wij zijnde Rotterdammerts of niet danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat bepaalde lieden die niet eens een Rotterdamse achtergrond hebben het trachten te verzieken ja.
Zie hier ongeveer 7 ton aan kosten per jaar aan de VVF.quote:Aan de Varkenoordgroep werd verteld dat de belevingsrechten onder andere zouden bestaan uit vier business seats, inclusief goede parkeerplaats voor de deur van het Maasgebouw, per ingebracht miljoen. De totale kosten bij maximale benutting en ervan uitgaande dat de stoelen anders altijd bezet zouden zijn? ¤ 582.000 per jaar (4 stoelen x ¤ 4.850 (de jaarprijs voor één business seat in De Kuip) x 30 ingebrachte miljoenen). Overigens neemt de prijs voor een stoeltje in de Kuip per jaar toe en zullen dus ook de business seats meer waard worden. Faciliteiten, die in de jaarrekening ook niet verder gespecificeerd worden, betreffen het gebruik van bijvoorbeeld vergaderruimtes binnen het Feyenoord-stadion.
6% dividend? Dat loopt aardig op hoor, op al die miljoenen winst die we gaan pakken.quote:Nog meer bijkomstigheden? Ja. Naast het normale dividend van vier procent per jaar, wat dus pas wordt uitgekeerd bij een eigen vermogen van ¤ 3 miljoen of meer, hebben de VvF ook recht op een prestatiedividend van twee procent. Dit dividend wordt uitbetaald bij een kampioenschap van Feyenoord en naar verluidt zelfs bij het halen van Europees voetbal.
In handen van een paar Amerikaanse Cowboys, PremierLeagueclubStijl? Y the fuck not? DAAROM niet.quote:Overigens kunnen de VvF de aandelen ook gewoon doorverkopen. Feyenoord schijnt in dat geval een doorverkoop alleen te kunnen blokkeren als binnen drie maanden ongeveer eenzelfde prijs betaald wordt voor de aandelen.
Het blijft sneu dat ze dit verpakken onder de 'Vrienden' van Feyenoord.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wij zijnde Rotterdammerts of niet danJammer alleen dat je joods bent.
Maargoed. De beste citaten:
[..]
Zie hier ongeveer 7 ton aan kosten per jaar aan de VVF.
[..]
6% dividend? Dat loopt aardig op hoor, op al die miljoenen winst die we gaan pakken.
Daarmee ben je ook nog eens speelbal van de VvF:
[..]
In handen van een paar Amerikaanse Cowboys, PremierLeagueclubStijl? Y the fuck not? DAAROM niet.
En daarom:
Zo spoedig mogelijk WEG met de VVF, Baas in eigen buik huis.
Nee man, ze zijn eerlijk op hun site over de 'zakelijke doch vriendelijke voorwaarden' voor de club.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Het blijft sneu dat ze dit verpakken onder de 'Vrienden' van Feyenoord.
Ik vind jaarlijks 7 ton plus 6% divident nu niet bepaald een zeer vriendelijke voorwaarde.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee man, ze zijn eerlijk op hun site over de 'zakelijke doch vriendelijke voorwaarden' voor de club.
Het feit dat dat zooitje debielen hier weigert te snappen dat er veel negatieve consequenties aan zitten ómdat er een zakelijk aspect aan zit, dáár erger ik me aan.
Weg-met-de-V-v-F..
Het is/was niet louter negatief. Maar in de huidige situatie moet de club zo snel mogelijk af van alle zaken met de VvF en ze bedanken voor bewezen diensten. Ze zijn wel ontzettend belangrijk geweest natuurlijk, maar zijn nu een blok aan het Feyenoord-been.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Het blijft sneu dat ze dit verpakken onder de 'Vrienden' van Feyenoord.
Natuurlijk, op een punt was het gewoon de meest gunstige 'partner'. Maar achter een vriend van Feyenoord zoek ik dan eerder een Nol Hendriks-achtige.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is/was niet louter negatief. Maar in de huidige situatie moet de club zo snel mogelijk af van alle zaken met de VvF en ze bedanken voor bewezen diensten. Ze zijn wel ontzettend belangrijk geweest natuurlijk, maar zijn nu een blok aan het Feyenoord-been.
Zijn gewoon een stelletje naaiballen die optimaal hebben geprofiteerd van de malaise binnen de club, die term vrienden is kotswaardig te noemen. Denk maar niet dat ook maar één van die vrienden erin gestapt was als het ze ook maar een euro had gekost.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is/was niet louter negatief. Maar in de huidige situatie moet de club zo snel mogelijk af van alle zaken met de VvF en ze bedanken voor bewezen diensten. Ze zijn wel ontzettend belangrijk geweest natuurlijk, maar zijn nu een blok aan het Feyenoord-been.
Ik vind er niet zo heel vreemde dingen staan, behalve dat doorverkoopprecht. Dat ze wat dividend pakken op een jarenlange renteloze investering vind ik niet zo heel kwalijk. En mochten ze die rente gaan pakken betekent het dat het lekker gaat met onze club (want bij goede cijfers) en dan behouden wij het recht om aandelen terug te kopen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee man, ze zijn eerlijk op hun site over de 'zakelijke doch vriendelijke voorwaarden' voor de club.
Het feit dat dat zooitje debielen hier weigert te snappen dat er veel negatieve consequenties aan zitten ómdat er een zakelijk aspect aan zit, dáár erger ik me aan.
Weg-met-de-V-v-F..
Het wordt nog mooier.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zijn gewoon een stelletje naaiballen die optimaal hebben geprofiteerd van de malaise binnen de club, die term vrienden is kotswaardig te noemen. Denk maar niet dat ook maar één van die vrienden erin gestapt was als het ze ook maar een euro had gekost.
Goed idee man. Volgens sommige geruchten hebben we dalijk 20 miljoen te investeren (50% van alle inkomsten, ik ga even uit van 40 miljoen).quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:25 schreef ace_eleven het volgende:
Ik ben het wel eens met dat we baas in eigen huis moeten worden, maar ik heb niet het gevoel dat de VVF er zitten om ons een oor aan te naaien en ik wil niet per se ten koste van alles al het geld wat we binnenharken die kant op moeten sturen. Ik denk dat financieel herstel (aandelen terugkopen) en sportief succes elkaar niet in de weg hoeven te staan. Gewoon continu delen aflossen en delen herinvesteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |