Is Sjaakie dood? Weet nog goed dat je hem net had in je asiel topicquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:12 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik genoot lekker van de zon, Rio kwam even knuffelen. Nou ja, meer proeven aan m'n schoen, maar hé.
[ afbeelding ]
De jonkies na de winter de zomerweide weer op.
[ afbeelding ]
En ons Sjaakie in de bloemenweide. Ik mis hem nog iedere dag.
Beaphar mag deze foto's gebruiken
Nee, hij leeft nog wel. Hij woont bij een oudere dame zonder kinderen (hij greep ze zonder aanleiding, in onze situatie niet veilig en pa was het zat na de derde keer).quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is Sjaakie dood? Weet nog goed dat je hem net had in je asiel topic
Oh dat is niet best nee. Maar fijn dat hij een huisje heeft gevonden waar hij geen kinderen kan verwonden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hij leeft nog wel. Hij woont bij een oudere dame zonder kinderen (hij greep ze zonder aanleiding, in onze situatie niet veilig en pa was het zat na de derde keer).
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:35 schreef Pippi het volgende:
Voor wie de complete fotocollage wilt zien van kater koen in zijn privé-zwembadje:
http://uploadenfoto.nl/pi(...)38cd5ed0b0e8747a.jpg
(op de foto klikken voor een vergroting)
We have a winnerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:35 schreef Pippi het volgende:
Voor wie de complete fotocollage wilt zien van kater koen in zijn privé-zwembadje:
Wat een schattige foto,quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:52 schreef Muck het volgende:
Mijn zomerrat
[ afbeelding ]
Ries vond het heerlijk om mee naar buiten te gaan. Als ik op het balkon een boek las, lag hij in mijn nek te chillen of te slapen, maar ook de plantenbakken waren niet veilig voor hem. Lekker graven, snuffelen en languit in de zon liggen
En ja, ik verleen Beaphar toestemming om de foto te gebruiken voor promotionele activiteiten
Ja he?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |