SPOILER: Voor de vrouwen onder ons...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
Nee sorry, ik was mijn fobo aan het invullenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:50 schreef complicate het volgende:
Meneer Thijs of mevrouw gewoonmezelf87, gaat u voor de lapo ?![]()
Of Yats
Zeefje heeft een date ofzoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:55 schreef yats het volgende:
[..]
Nee sorry, ik was mijn fobo aan het invullen
En die TT, wie heeft er nou dates?
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:55 schreef yats het volgende:
[..]
Nee sorry, ik was mijn fobo aan het invullen
En die TT, wie heeft er nou dates?
kree dusquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:48 schreef kree het volgende:
meh ik moet naar m'n date bij de gemeente. tot straks
nee ik niet. ik heb misschien een date maar weet nogniet of 'ie doorgatquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeefje heeft een date ofzo![]()
Wat vul je dan in in jouw fobo ?
Dat van Kree was niet echt een date-dacht ik-, gewoon naar de gemeente voor administratie/ uitkering oid.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
[..]
kree dus
[..]
nee ik niet. ik heb misschien een date maar weet nogniet of 'ie doorgat
Eh, goede vraag...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeefje heeft een date ofzo![]()
Wat vul je dan in, in jouw fobo ?
Je had laatst toch een tinderdate?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:57 schreef zeefje het volgende:
nee ik niet. ik heb misschien een date maar weet nogniet of 'ie doorgat
ja duh je gaat niet voor een date date naar de gemeente. maar het is een afspraak dus date. ik had het ook niet over een date date.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat van Kree was niet echt een date-dacht ik-, gewoon naar gemeente voor administratie/ uitkering oid.
Waarom ben je niet zeker van jouw date?
Okido.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja duh je gaat niet voor een date date naar de gemeente. maar het is een afspraak dus date. ik had het ook niet over een date date.
hij is zo stil en oud en niet mijn type. maar het was wel gezellig
Wist niet dat jij een fobo had.quote:
Stille wateren hebben diepe gronden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja duh je gaat niet voor een date date naar de gemeente. maar het is een afspraak dus date. ik had het ook niet over een date date.
hij is zo stil en oud en niet mijn type. maar het was wel gezellig
Ja, het werd toch eens tijd mijn ware identiteit te onthullenquote:
TRUE , heel diepe grondenquote:
hahaha alsof je moet...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, het werd toch eens tijd mijn ware identiteit te onthullen
Ik heb de bodem nog niet kunnen ontdekkenquote:
Niks moetquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb de bodem nog niet kunnen ontdekken
jij hebt zeker een hele diepe grond?quote:
Dat denk ik ook. Op een of andere manier intrigeert hij mij.quote:
Neje, want ik ben niet stil.quote:
Ach joh, hij date toch niet voor niets met je? Een date = een date.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:10 schreef zeefje het volgende:
Dat denk ik ook. Op een of andere manier intrigeert hij mij.
Maar ik word soms zo onzeker om de meest stupid redenen. Hij vind mij eigenlijk te jong en niet het uiterlijk waar hij verliefd snel verliefd op word
Gelukkig dat alles goed gaat met je kleinequote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zo daar ben ik weer!
Ws blaasontsteking waardoor krampen ontstaan, verder alles prima met de kleine.
Mn maag is weet gevuld en nu is t dus weer rust!
En ik ga even yats zn fobo begluren
Goed nieuws dus, top!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zo daar ben ik weer!
Ws blaasontsteking waardoor krampen ontstaan, verder alles prima met de kleine.
Mn maag is weet gevuld en nu is t dus weer rust!
En ik ga even yats zn fobo begluren
Hehehe misschien dat gebruiken in jouw sigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:15 schreef yats het volgende:
[..]
Goed nieuws dus, top!
Wees welkom bij mijn fobo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |