SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van juli:
DI 8-7 Nominatie.
WO 9-7 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 13-7 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 14-7 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Silly you !quote:
Ze is nu toch in de weer met een gevaarlijke zaag.... waarom heb ik dan gelijk van die duivelse gedachtes....quote:
vleugels denk ik, ze zal vanavond wel als engel willen gaan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:09 schreef GekkePoes het volgende:
Wat is Lotte aan het zagen? Ze duwt de zaag er doorheen ipv de zaag het werk te laten doen
Bolle gaat als engel én duivel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:11 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
vleugels denk ik, ze zal vanavond wel als engel willen gaan.
Ik hoef die armoedige kop maar te zien om in tranen uit te barstenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:09 schreef R0T29 het volgende:
Rienk huilt om iets wat Vanes hem laat lezen
Je bent serieus?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:16 schreef ledn81 het volgende:
Ron moet gewoon witte paraplu's nemen en dan Billy erop laten kliederen.
Das beter dan met zo'n Utopia logootje erop.
quote:
misschien een domme vraag hoor maar jullie zeiken dat Lot niks doet maar wtf doen jullie de heledag ? streams kijkenquote:
dat haar doel bereikt is en dat ze morgen naar huis gaat?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa heeft een speech voor vanavond geschreven, iedereen is onder de indruk.
Die hadden ze er vanaf het begin er al in moeten stoppen ... of in plaats van Laura...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Nico heeft van een hoeslaken een hels jurkje voor zichzelf gemaakt. Leuk! Ze is de enige die er zelf moeite insteekt en niet alles kant en klaar aangeleverd wil hebben.
Afscheids-speech?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:14 schreef PoezeligDing het volgende:
schelden, dreigen en boos kijkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:17 schreef snetje het volgende:
[..]
Die hadden ze er vanaf het begin er al in moeten stoppen ... of in plaats van Laura...
Sterker nog! Wat doet Laura daar eigenlijk? Hoe is die door de casting heen gekomen?
Mjah.. dat is de enige manier om ze nog kwijt te raken denk ik..quote:
Rienk is iemand die ik echt niet genoeg kan zien huilen. Liefst dagenlang.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:09 schreef R0T29 het volgende:
Rienk huilt om iets wat Vanes hem laat lezen
Dat vraag jij je alleen bij Laura af??quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:17 schreef snetje het volgende:
[..]
Die hadden ze er vanaf het begin er al in moeten stoppen ... of in plaats van Laura...
Sterker nog! Wat doet Laura daar eigenlijk? Hoe is die door de casting heen gekomen?
Ja, de hele dag.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
[..]
misschien een domme vraag hoor maar jullie zeiken dat Lot niks doet maar wtf doen jullie de heledag ? streams kijken
Dat wordt een party pooperquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Een bekentenis ?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:14 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
[..]
misschien een domme vraag hoor maar jullie zeiken dat Lot niks doet maar wtf doen jullie de heledag ? streams kijken
Iedereen aan het janken krijgenquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
[..]
Bij de anderen kan ik me nog iets bij voorstellen dat ze ideeën en plannen hadden... maar een mutsenlijn?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:19 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Dat vraag jij je alleen bij Laura af??
Eh... Lot is? 24 of zo? En krijgt ervoor betaald om een galbak te zijn. Ik heb bij elkaar zo'n 40 jaar bijgedragen aan Nederlands welvaart, en geloof derhalve wel dat ik enige ontspanning overdag verdient heb? En jij ?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
[..]
Leuk ook zo'n vriendin die kleding weggeeft zodat een ander er goedkoop in uit kan zien.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Over dat lelijke roze jasje van Laura, wat ze gisteren aan Billy heeft gegeven hoorde ik vannacht Marije.
In de post van Laura stond dat ze er 'goedkoop in uitziet', daar om heeft ze het weggeven.
Lekker zo'n eigen smaak en mening.
Ideeën en plannen?? Bij een Billy?? Een Ruud?? Komop zeg, die kunnen amper hun eigen veters strikken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:21 schreef snetje het volgende:
[..]
Bij de anderen kan ik me nog iets bij voorstellen dat ze ideeën en plannen hadden... maar een mutsenlijn?
Je hoeft jezelf toch niet te verdedigen, gewoon lekker doen waar je zin in hebtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:22 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Eh... Lot is? 24 of zo? En krijgt ervoor betaald om een galbak te zijn. Ik heb bij elkaar zo'n 40 jaar bijgedragen aan Nederlands welvaart, en geloof derhalve wel dat ik enige ontspanning overdag verdient heb? En jij ?
Ze probeerde het eerst aan Marije te slijten, die bedankte.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:23 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Leuk ook zo'n vriendin die kleding weggeeft zodat een ander er goedkoop in uit kan zien.![]()
Al past dat natuurlijk wel aardig bij Bill.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze probeerde het eerst aan Marije te slijten, die bedankte.
Doe ik ook. Ik verdedig mezelf ook niet, wil alleen wel even reagerenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:23 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf toch niet te verdedigen, gewoon lekker doen waar je zin in hebt
Precies. Dat is mijn idee ook. Ging op mijn 15e werken en geniet nu van mijn pensioen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:22 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Eh... Lot is? 24 of zo? En krijgt ervoor betaald om een galbak te zijn. Ik heb bij elkaar zo'n 40 jaar bijgedragen aan Nederlands welvaart, en geloof derhalve wel dat ik enige ontspanning overdag verdient heb? En jij ?
Dat zeggen Ruud en Billy ook altijdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:23 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf toch niet te verdedigen, gewoon lekker doen waar je zin in hebt
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:24 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik verdedig mezelf ook niet, wil alleen wel even reageren
Ze hebben gewoon gelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:25 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Dat zeggen Ruud en Billy ook altijd
Als ik die aanbeveling van Ruud en Billy vroeger opgevolgd had, zou ik waarschijnlijk nu niet in staat zijn comfortabel en met een dikke internetverbinding mijn dagen te slijtenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:25 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Dat zeggen Ruud en Billy ook altijd
ik werk voor jouw pensioenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:22 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Billy ging voor groen.. Ruud wilde verwilderen En dat is ze behoorlijk gelukt tot nu toe...liggende tussen de kakkerlakkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:23 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ideeën en plannen?? Bij een Billy?? Een Ruud?? Komop zeg, die kunnen amper hun eigen veters strikken.
Tsja.. Nietszeggend als altijd. Niemand van de oud bewoners en van de huidige die ook maar een woord rept over de ranzigheid, het gebrek aan hygiëne, de achterklap, de roddel, de oneerlijkheid en luiheid van de bewoners.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:27 schreef D-B het volgende:
http://www.utopiatv.nl/news/detail/9019/hoe-is-het-nu-met-robin
Wat valt je op als je naar de streams kijkt?
"Ik was echt in shock bij het vertrek van Emil. Toen heb ik heel hard mee zitten huilen. En ik heb medelijden met Marije, waarom doet ze zoiets?! Dat was het eerste wat ik dacht toen ik haar bezig zag met de jongens. Maar het leuke van de verandering in groepssamenstelling, is de verandering in dynamiek. Want wat gebeurt er allemaal binnen een groep met nieuwe mensen? Je moet roeien met de riemen die je hebt. Dat maakt het zo fascinerend om te kijken."
De regie wil gewoon van Lau en Lot af en proberen nu bij de streamers de indruk te wekken dat die twee de hele dag niks doen en op hun bed liggen... Terwijl Lot toch echt al heel hard aan het werk is...quote:
omdat lauw ging knalluuuhhh jonguuuhhhquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:17 schreef snetje het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze een wurgcontract hebben hé. Negatieve dingen zullen ongetwijfeld niet mogen worden verteld.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:31 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Tsja.. Nietszeggend als altijd. Niemand van de oud bewoners en van de huidige die ook maar een woord rept over de ranzigheid, het gebrek aan hygiëne, de achterklap, de roddel, de oneerlijkheid en luiheid van de bewoners.
Ja.quote:
Jawel, lees de woorden van Paul maar eens:quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:31 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Tsja.. Nietszeggend als altijd. Niemand van de oud bewoners en van de huidige die ook maar een woord rept over de ranzigheid, het gebrek aan hygiëne, de achterklap, de roddel, de oneerlijkheid en luiheid van de bewoners.
Nee, Lot en Lau slapen daar hè?. Gister was er iets niet goed met stream 3, die stond op repeat elke paar minuten. Nu is er met deze wat aan de hand.quote:
Nou bij Paul staat toch wel dat het het een ongeregeld zooitje vind, dat het nergens over gaat, totaal gebrek aan structuur en dat ze er een handje van hebben om de verkeerde personen te kiezen om te blijven.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:31 schreef RodeVos het volgende:
[..]
hier zit er nog zo een. opdat zij kunnen verspillen!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:22 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Maar daarmee reduceren dergelijk berichten van oud bewoners zich al meteen als nietszeggend in mijn optiek.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze een wurgcontract hebben hé. Negatieve dingen zullen ongetwijfeld niet mogen worden verteld.
Klopt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:34 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Maar daarmee reduceren dergelijk berichten van oud bewoners zich al meteen als nietszeggend in mijn optiek.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:35 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Zong Giorgio nou: Ik zit in de kuil?
Geen verbeteringquote:
Wat dan met Natasia? Weet ik zo niet meer, wel dat Huub ertussenuit was geweest en hij thuis op het toilet een briefje met info had gevonden, ofzoiets (lang geledenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:18 schreef Chamina het volgende:
[..]
Zou inderdaad leuk zijn maar denk juist vanwege de info dat het niet mag en misschien de kans op ruzies te groot.
Kan me nog zo'n incident in DGK herinneren met Natasia.![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:48 schreef Cir het volgende:
gefeliciteerd trieste streamers met een half jaaronzinnig deze rls soap volgen
Ja wat wil Die Bolle nu nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:51 schreef ledn81 het volgende:
Isa heeft samen met Nico een paar hemelse en duivelse vleugels gemaakt. Charlotte ziet het en roept heel hard.. Leuk dat wil ik ook!![]()
[ afbeelding ]
En wat Lot wil......quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:51 schreef ledn81 het volgende:
Isa heeft samen met Nico een paar hemelse en duivelse vleugels gemaakt. Charlotte ziet het en roept heel hard.. Leuk dat wil ik ook!![]()
[ afbeelding ]
Die kwam toen toch terug om vervolgens knallende ruzie te krijgen met Lieke (volgens mij), zelfs zo erg dat ze dingen naar haar hoofd smeet van de trap af. Natasia moest toen toch gelijk weer weg.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:50 schreef ammartje het volgende:
[..]
Wat dan met Natasia? Weet ik zo niet meer, wel dat Huub ertussenuit was geweest en hij thuis op het toilet een briefje met info had gevonden, ofzoiets (lang geleden)
Isa met aureooltje
Het zal ook eens niet, maar ook Billy deed dit keer mee want die begon gelijk over moet iedereen niet zoiets.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:51 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar als Billy iets heeft en een ander zou dat ook willen.....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:54 schreef Chamina het volgende:
[..]
Het zal ook eens niet, maar ook Billy deed dit keer mee want die begon gelijk over moet iedereen niet zoiets.
Ja dat smijtwerk en zelfs duwen weet ik nog waarna een sl volgdequote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:54 schreef Chamina het volgende:
[..]
Die kwam toen toch terug om vervolgens knallende ruzie te krijgen met Lieke (volgens mij), zelfs zo erg dat ze dingen naar haar hoofd smeet van de trap af. Natasia moest toen toch gelijk weer weg.
Nicoline en Isabel lopen met de vleugels voor Isabel naar binnen en iedereen vind het te gek. Colinda komt vragen waar de boa's vandaan komen en ook Billy wil zoiets gaan maken. Colinda pakt een blauwe boa en Billy een witte.
En Billy gaat als duivelse engelquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:55 schreef Kushiel het volgende:
[..]
Maar als Billy iets heeft en een ander zou dat ook willen.....
Devil dusquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:57 schreef Chamina het volgende:
[..]
En Billy gaat als duivelse engelof een engelse duivel
![]()
![]()
Begint echt een rot gewoonte te worden van iedereen daar. Altijd alles op het laatste moment. Van te voren dingen plannen en voorbereiden is er niet bij, want dit thema wisten ze toch echt al een week of zo. Maar dat zien wij natuurlijk verkeerd door het knip en plakwerkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:56 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ja dat smijtwerk en zelfs duwen weet ik nog waarna een sl volgde![]()
Iedereen aan het knutselen, zo bezopen dat dat op de laatste dag nog even moet.
En waar hangt Vanes eigenlijk uit?
Er komen toch maar een paar bezoekers dus waar maakt ze zich druk om.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:00 schreef danaqui het volgende:
Aike wil niet voor lul staan met zwart pak aan
Nico, dat sta je toch wel je zit in Utopia
Dirt devil heet dat ding en die heb ik in huis en zuigt als een tierelierquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:59 schreef Kushiel het volgende:
[..]
Devil dusIs er niet een stofzuiger die zo heet? Dust devil ofzo? Dat vind ik wel wat voor haar
ISA is altijd een engeltje. ISA is geweldigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:02 schreef ledn81 het volgende:
Jaloers Charlotte tegen Isa :"Weet je wat mensen nu tegen je gaan zeggen.. je bent echt een engeltje..dat gaan ze echt zeggen"
Eten delenquote:
Die is kleptomaan dat mensquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:14 schreef ledn81 het volgende:
En Bolly heeft de vleugeltjes alweer 'ingepikt'![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Van de Utopia website: De op vrijdag 4 juli geplande musical Carrousel of Dreams is in verband met het WK verschoven naar vrijdag 11 juli.
Als Oranje door gaat naar de halve finale, dan wordt die toch niet op 11 juli gespeeld hé?
Zondag 13 Juli 21:00quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Van de Utopia website: De op vrijdag 4 juli geplande musical Carrousel of Dreams is in verband met het WK verschoven naar vrijdag 11 juli.
Als Oranje door gaat naar de halve finale, dan wordt die toch niet op 11 juli gespeeld hé?
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:14 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:15 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]Dat ze maar mag proberen ermee van het dak af te vliegen.
oh my god wil een engel zijnquote:
13 juli is finale, 9 juli halve finale.quote:
Die gunt een ander dus echt het licht in de ogen niet... al helemaal Isa niet, die kan ze wel schietenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:14 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Wraak engel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:14 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Staat haar toch niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:14 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:15 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]Dat ze maar mag proberen ermee van het dak af te vliegen.
denkt zeker dat we microscopische streams hebbenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Neeeee haahhahahaahha, onder dat hele dekbed???
Lijkt wel een insect.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:07 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Met dat felle licht binnen is dat wel nodig
ahahahhaahahah, dat garnaaltje van 'mquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:17 schreef ammartje het volgende:
[..]
denkt zeker dat we microscopische streams hebben
Ze wordt niet gehinderd door enige smaak of bewustzijn.quote:
een amoebe op een garnaaltjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
ahahahhaahahah, dat garnaaltje van 'm
Dat kun je wel zeggen jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:19 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ze wordt niet gehinderd door enige smaak of bewustzijn.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy in d'r kutsuite; Ruud: Ik zie je lipjes en je spleetje ertussen.![]()
Billy weigert er een slipje onder te dragen.
ISA kan zo heerlijk stralen. Wat een lust voor het oogquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:20 schreef Paco55 het volgende:
[..]
ISA kan zo heerlijk stralen. Wat een lust voor het oog
hahaha en Joey en Ivan staan verbaasd te kijkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy in d'r kutsuite; Ruud: Ik zie je lipjes en je spleetje ertussen.![]()
Billy weigert er een slipje onder te dragen.
quote:
En hij wil nieuwe kleren. Billy wil ook weleens tegen een leuke frisse jongen aankijken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:24 schreef ammartje het volgende:
Oh hoor ik nou? Ruud gaat vanavond een beetje z'n haar kammen
Ik zie Joey en Marije nooit meer samen. Is het nu echt voorbij?quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:26 schreef D-B het volgende:
http://www.utopiatv.nl/news/detail/9023/hoe-is-het-nu-met-emil
Wat valt je op als je naar de streams kijkt?
"Ik houd mijn vrienden uiteraard in de gaten maar ik vind het een beetje een zooitje. Het zou mooi zijn als mensen doelen voor zichzelf gaan stellen die haalbaar zijn. Ron is met de musical bezig, maar wie is er verder beizg met iets concreets? Sinds ik weg ben is de dynamiek van de groep overduidelijk veranderd. Joey probeert mijn rol een beetje over te nemen maar kraakt daarbij Giorgio en zijn financiën af... Dennis wordt naar huis gestuurd, echt een verlies voor de groep... Soms wil ik door het beeldscherm heenstappen en ze eens vertellen wat ik ervan vind. Maar goed, dat kan natuurlijk niet."
Volgens mij niet, ik las gister nog een hoopvol berichtje ergens in een COS van een kijker.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:26 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik zie Joey en Marije nooit meer samen. Is het nu echt voorbij?
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik las gister nog een hoopvol berichtje ergens in een COS van een kijker.
Binnen een week nomineren zeker, je kan de klok er op gelijk zettenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy tegen Bolle fluisterend: We moeten een beetje lief zijn voor Ivan, ik vind hem een beetje zielig.
Volgens mij mag zij Ivan best wel. Laura ook. Hetzelfde geld voor Marije. Lot is steeds degene die zorgt dat er vals gedaan word tegen die 2.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy tegen Bolle fluisterend: We moeten een beetje lief zijn voor Ivan, ik vind hem een beetje zielig.
Uiteraard namaken. Ze heeft nog nooit een origineel idee gehad in haar leven.quote:
Deed ze toch ook met dat hele gedoe rondom Joey en Marije. En hoe vaak heeft ze niet over Robin lopen miepen bij de anderen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:37 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Volgens mij mag zij Ivan best wel. Laura ook. Hetzelfde geld voor Marije. Lot is steeds degene die zorgt dat er vals gedaan word tegen die 2.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:39 schreef Chamina het volgende:
[..]
Deed ze toch ook met dat hele gedoe rondom Joey en Marije. En hoe vaak heeft ze niet over Robin lopen miepen bij de anderen.
het blijft een gek tiener meisje meisjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:41 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]Ik snap niet dat ze vleugeltjes wil, iedereen weet toch hoe het echt zit.
Met hopelijk hoge bezorgkosten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:43 schreef Zeyina het volgende:
De koerier die Gio zo goed besteld heeft arriveert
De 'oortjes' zijn er niet.quote:
Ah ok. Ik begreep al niet wat hij aan het doen was.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Ruud wil Billy gaan 'fucken' , iets in haar gezicht smeren?
Ohh hij doet of hij bloedtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ah ok. Ik begreep al niet wat hij aan het doen was.
Bloedbessen. Ik ken het niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ah ok. Ik begreep al niet wat hij aan het doen was.
Billy reageerde echt nep.quote:
Ja inderdaadquote:
Speciaal lippenstift gesmeerd op die lelijk terugtrekkende valse hond lippen van d'r, voor dit tv momentje.quote:
Ruud: "Zag je me? Zag je me?"quote:
Van die hangmat toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:52 schreef Zeyina het volgende:
Hoe duur het ritje was naar Dennis??? Dit vraagt Gio aan de koerier
Zou kunnen hoor. Geen idee. Was er verbaasd over het te horenquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rienk kon niet gemakkelijk lopen in zijn soepjurk.
Daar had Nicoline wel een oplossing voor
Nicoline: "Moet, ik een split maken? ..."
Rienk: "Nee, hoeft niet...."
Rats.....klaar .....![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad. Hij wordt nu ingeladenquote:
Geweldige voorraadbeheer van Vanessa neem ik aan? Of moet iedereen die apart kopen? Maar dan nog je kijkt daar toch naar iedere keer dat er iemand ongesteld is en dat is nogal vaak in die loods.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:53 schreef Zeyina het volgende:
Ohh ze hebben zeer dringend tampons nodig, maar de koerier kan niet meer. Heeft geen tijd meer
Maar het gaat naar zijn dochter. Ja ja.quote:
Je hebt ze beledigd. Nu een stream lockquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:57 schreef cobain1994 het volgende:
Is er personeel tekort bij jdm? ivm stream 4
Wat hebben ze allemaal besteld dan?quote:
Spullen om de boel te versieren vandaagquote:
Ik denk het ook want heel de morgen gaat het al niet lekker ook de wissels niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:57 schreef cobain1994 het volgende:
heb geen streams aan, maar ze zijn vast al aan het oefenen om het op gtst te laten lijken!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:57 schreef cobain1994 het volgende:
SLquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:58 schreef heks29 het volgende:
[..]
heb geen streams aan, maar ze zijn vast al aan het oefenen om het op gtst te laten lijken!
Halleluya 400 euro om te versierenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Spullen om de boel te versieren vandaag
Ha, schuimpjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:58 schreef heks29 het volgende:
[..]
heb geen streams aan, maar ze zijn vast al aan het oefenen om het op gtst te laten lijken!
Och ze proberen nog de kermisgasten uit Laren uit te nodigen. Ook is het gratis, misschien dat ze nog flink drinken is de gedachtequote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Halleluya 400 euro om te versieren
Er komen maar zo 150 tot 160 gasten
Verschillende artiesten, nou dat feestje gaat geld kosten en niets opleveren
Klopt. En als je haar ziet is het met die enorme idiote zonnebrilquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:00 schreef Dotteke het volgende:
Weet je wat mij opvalt, dat Vanessa bijna niet meer in beeld is, of verbeeld ik mij dat
heb je gezien dat, als eerbetoon aan de half-way party en de moed van de utopipo anen mijn avatar van een ongebakken schuimpje veranderd is in een gebakken schuimpje???quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha, schuimpje
Je mist er niets aan hoor.
Het roken wordt buiten beeld gehouden waarschijnlijk.. tjah.. dan blijft er weinig streamtijd over voor ons Vanasquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:00 schreef Dotteke het volgende:
Weet je wat mij opvalt, dat Vanessa bijna niet meer in beeld is, of verbeeld ik mij dat
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:00 schreef Dotteke het volgende:
whaaaaaaaaa veeg me op wat lees ik nu, wil Sukkel Ron paraplu's gaan kopen nog wel 400 stuks wat een randdebielquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Ron wil 400 paraplu's kopen ¤1300,- / ¤1400,- ex btw, voor het geval dat het regent op de dag van die kutmusical.
En daarna verkopen.
Er zijn krap 150 kaarten verkocht voor de musical.
Aike vindt het geen goed plan.
Het kan maar zo zijn dat ze op miraculeuse wijze weer kiet draaien.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Halleluya 400 euro om te versieren
Er komen maar zo 150 tot 160 gasten
Verschillende artiesten, nou dat feestje gaat geld kosten en niets opleveren
Gisteren was dat wel zo. Ze zag er toen ook niet uit en heeft denk ik ook gesprekken gehad omdat ze naar huis wilde.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:00 schreef Dotteke het volgende:
Heb je dat filmpje gezien, Vanessa is ziek? Van gisterenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:03 schreef Haropro het volgende:
[..]
Gisteren was dat wel zo. Ze zag er toen ook niet uit en heeft denk ik ook gesprekken gehad omdat ze naar huis wilde.
Zou Kees haar vriendelijk verzocht hebben te minderen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:03 schreef beequeen het volgende:
Cornelia stelt voor om een glaasje wijn bij het eten te drinken. Vanas vindt dat geen goed plan.
WTF?
Ja, ongelooflijk, heb me meteen voorgenomen om eens een weekje niet te drinken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje gezien, Vanessa is ziek? Van gisteren
Vreselijk.
Maagpijn kan natuurlijk wel komen door teveel drank en roken dus het kan best zijn dat ze dat advies gehad heeft.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou Kees haar vriendelijk verzocht hebben te minderen?
Dat zou me verbazen. Kees is er zelf ook niet vies van.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:05 schreef Deisyy het volgende:
Zou Kees haar vriendelijk verzocht hebben te minderen?
En Vanas kennende mag dan niemand inderdaad wat drinken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:06 schreef Haropro het volgende:
[..]
Maagpijn kan natuurlijk wel komen door teveel drank en roken dus het kan best zijn dat ze dat advies gehad heeft.
Klopt en de boodschappen komen ook minder in beeld.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:00 schreef Dotteke het volgende:
Waarom ondernam hij net zo min actie toen hij er nog wel in zat? Emil was goed in oneliners met humor. Maar voor de rest ging ook hij niet tegen de anderen in. Net zo min als wie dan ook, met (misschien) als uitzondering nu Ivan. De enige echte leider volgens de site. Een echte leider leid, en wacht niet af.quote:
Isa en Nico zijn toch al gestopt?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Leuk, samen lunchen, 3 doen aan Ramadan.
Nico en Rienk doen nog mee met Ivan.quote:
en zo is het!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:07 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Waarom ondernam hij net zo min actie toen hij er nog wel in zit? Emil was goed in onliners met humor. Maar voor de rest ging ook hij niet tegen de anderen in. Net zo min als wie dan ook, met (misschien) als uitzondering nu Ivan. De enige echte leider volgens de site. Een echte leider leid, en wacht niet af.
En die moeten er ook verplicht bijzitten blijkbaar..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nico en Rienk doen nog mee met Ivan.
Dat wel, maar de beelden zijn niet fraaiquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou me verbazen. Kees is er zelf ook niet vies van.
Oh, dat wist ik niet. Nico vertelde gisteren dat ze per ongeluk een glas water had gedronken.quote:
Klopt en de dag ervoor per ongeluk een aardbei, maar voor haar geen reden om er mee te stoppen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Nico vertelde gisteren dat ze per ongeluk een glas water had gedronken.
Je weet dat het niet waar kan zijn als er op de andere streams eten is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:12 schreef Joezi het volgende:
RKV en inktpot liggen nog steeds te maffen zo te zien![]()
[ afbeelding ]
Bij mij ook op stream 4quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:12 schreef Joezi het volgende:
RKV en inktpot liggen nog steeds te maffen zo te zien![]()
[ afbeelding ]
Vind ik ook, Emil zei ook niets.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:07 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Waarom ondernam hij net zo min actie toen hij er nog wel in zat? Emil was goed in oneliners met humor. Maar voor de rest ging ook hij niet tegen de anderen in. Net zo min als wie dan ook, met (misschien) als uitzondering nu Ivan. De enige echte leider volgens de site. Een echte leider leid, en wacht niet af.
Had ik niet gedaan, dan maar na de lunch de bespreking.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:14 schreef D-B het volgende:
Ivan die gewoon bij de rest zit die zitten te eten
[ afbeelding ]
Fap fap fapquote:
Dit is een verplichte lunch.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:17 schreef Haropro het volgende:
[..]
Had ik niet gedaan, dan maar na de lunch de bespreking.
Hij was zelf helemaal niet aan het roddelen natuurlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:17 schreef D-B het volgende:
"Dat er zoveel geroddeld wordt. Achter elkaar om zijn er zoveel afspraakjes en onderlinge contractjes. Dat had ik helemaal niet door toen ik daar was en dat vind ik grappig om te zien.
Die weet vast nog wel wanneer de eerste alcohol en peuken door Marleentje gebracht werdenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit is een verplichte lunch.
Denk jij nu echt dat Vanessa zelf nog weet dat 5 maart de eerste dag was dat ze buiten aten?
Ook waar. Je zal, ook al eet of drink je niets, er dus wel bij moeten zitten. Lekker spontaan doen enzo.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Denk jij nu echt dat Vanessa zelf nog weet dat 5 maart de eerste dag was dat ze buiten aten?
Die kan zich gisteren niet eens herinneren.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wil niet zeuren, maar Nico is zo overtuigt atheïst naar eigen zeggen (ook tegen Rienk). Waarom gaat iemand dan meedoen met vasten van welk geloof dan ook. Dat is toch net zoiets als dat je meegaat naar de kerk terwijl je niet in een God geloofd. En ben je - eigenlijk - hartstikke hypocriet? Of ben ik nou gek... Gaat helemaal niet om Islam of zo. Ook met andere geloven. Als je niets met een geloof hebt heeft meedoen met rituelen geen enkele waarde, en verloochen je persoonlijke identiteit er mee. Da's uiteraard mijn mening.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Nico vertelde gisteren dat ze per ongeluk een glas water had gedronken.
Zo lekker spontaan ook. Ze mogen niet door elkaar praten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Omdat Nico graag iemand steunt? Heeft niks met geloof van doen. En Ivan is blij met haar steun.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:21 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Wil niet zeuren, maar Nico is zo overtuigt atheïst naar eigen zeggen (ook tegen Rienk). Waarom gaat iemand dan meedoen met vasten van welk geloof dan ook. Dat is toch net zoiets als dat je meegaat naar de kerk terwijl je niet in een God geloofd. En ben je - eigenlijk - hartstikke hypocriet? Of ben ik nou gek... Gaat helemaal niet om Islam of zo. Ook met andere geloven. Als je niets met een geloof hebt heeft meedoen met rituelen geen enkele waarde, en verloochen je persoonlijke identiteit ermee eigen ik ermee. Da's uiteraard mijn mening.
Gefeliciteerd Lot, Ik hoop dat je net zoveel aankomt in het 2e deel van het jaar want dan moeten ze de poort er uit slopen als je naar huis gaat.quote:
Inderdaad steun, en je kan de gedachte achter de ramadan nog wel goed vinden. Binnen het geloof zitten genoeg goede punten en ideeen, dat een aantal idioten die dan weer verkwanselen is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Omdat Nico graag iemand steunt? Heeft niks met geloof van doen. En Ivan is blij met haar steun.
Daar in Utopia kan ik het me wel voorstellen dat ze dat doen om solidair te zijn met Ivan en ook niet eten. In andere situaties, als je zoiets doet en dan dus niet om iemand te steunen, vind ik dat je gelijk hebt. Vind dat aanstellerij dan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:21 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Wil niet zeuren, maar Nico is zo overtuigt atheïst naar eigen zeggen (ook tegen Rienk). Waarom gaat iemand dan meedoen met vasten van welk geloof dan ook. Dat is toch net zoiets als dat je meegaat naar de kerk terwijl je niet in een God geloofd. En ben je - eigenlijk - hartstikke hypocriet? Of ben ik nou gek... Gaat helemaal niet om Islam of zo. Ook met andere geloven. Als je niets met een geloof hebt heeft meedoen met rituelen geen enkele waarde, en verloochen je persoonlijke identiteit er mee. Da's uiteraard mijn mening.
Vreemd allemaalquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:07 schreef D-B het volgende:
[..]
Klopt en de boodschappen komen ook minder in beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |