SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van juli:
DI 8-7 Nominatie.
WO 9-7 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 13-7 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 14-7 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Silly you !quote:
Ze is nu toch in de weer met een gevaarlijke zaag.... waarom heb ik dan gelijk van die duivelse gedachtes....quote:
vleugels denk ik, ze zal vanavond wel als engel willen gaan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:09 schreef GekkePoes het volgende:
Wat is Lotte aan het zagen? Ze duwt de zaag er doorheen ipv de zaag het werk te laten doen
Bolle gaat als engel én duivel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:11 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
vleugels denk ik, ze zal vanavond wel als engel willen gaan.
Ik hoef die armoedige kop maar te zien om in tranen uit te barstenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:09 schreef R0T29 het volgende:
Rienk huilt om iets wat Vanes hem laat lezen
Je bent serieus?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:16 schreef ledn81 het volgende:
Ron moet gewoon witte paraplu's nemen en dan Billy erop laten kliederen.
Das beter dan met zo'n Utopia logootje erop.
quote:
misschien een domme vraag hoor maar jullie zeiken dat Lot niks doet maar wtf doen jullie de heledag ? streams kijkenquote:
dat haar doel bereikt is en dat ze morgen naar huis gaat?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa heeft een speech voor vanavond geschreven, iedereen is onder de indruk.
Die hadden ze er vanaf het begin er al in moeten stoppen ... of in plaats van Laura...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Nico heeft van een hoeslaken een hels jurkje voor zichzelf gemaakt. Leuk! Ze is de enige die er zelf moeite insteekt en niet alles kant en klaar aangeleverd wil hebben.
Afscheids-speech?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa heeft een speech voor vanavond geschreven, iedereen is onder de indruk.
schelden, dreigen en boos kijkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:17 schreef snetje het volgende:
[..]
Die hadden ze er vanaf het begin er al in moeten stoppen ... of in plaats van Laura...
Sterker nog! Wat doet Laura daar eigenlijk? Hoe is die door de casting heen gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |