Mijn hele apartement is die ene laminaatvloer, ik kan de vloer niet weghalen zonder al mijn spullen eerst er uit te gooien, is er echt geen andere optie?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:14 schreef Fe2O3 het volgende:
Als de sodeflikker die vloer open gooien en het water weghalen
Laminaat is toch al grotendeels afgeschreven daar
Niets doen. En het dan over een maand moeten doen omdat je vloer krom is getrokken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:19 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Mijn hele apartement is die ene laminaatvloer, ik kan de vloer niet weghalen zonder al mijn spullen eerst er uit te gooien, is er echt geen andere optie?
Buren benedenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:19 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Mijn hele apartement is die ene laminaatvloer, ik kan de vloer niet weghalen zonder al mijn spullen eerst er uit te gooien, is er echt geen andere optie?
Het moet eruit, anders krijg je schimmel en dat wil je echt niet...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:19 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Cirkelzaag. Verder goed advies. Als dat "natte deel" eruit is, kan je dat vervangen en met een stripje er boven op, de overgang verbergen. Da's 10x beter dan alles vervangen as je het een week laat zitten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:29 schreef raulbouli het volgende:
Met een cirkelzaak het gedeelte eruit halen wat nat is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |