dat 'probleem' hebben de duitsers volgens mij niet...quote:
gvd, 7 spelers met griep. Wat een tegenvaller.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:01 schreef TLC het volgende:
Griepepidemie bij de Duitse ploeg, dat belooft niet veel goeds
guardian;quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:52 schreef kl1172 het volgende:
[..]
gvd, 7 spelers met griep. Wat een tegenvaller.![]()
quote:World Cup 2014: Germany facing flu scare before France quarter-final
Joachim Löw has confirmed that seven of his Germany players are showing symptoms of illness in the buildup to Friday’s World Cup quarter-final against France.
Days after Mats Hummels was ruled out of the game against Algeria due to sickness, the Germany manager said the problem seemed to have spread, without naming specific players.
“Seven players are slightly ill with flu symptoms,” said Löw. “It is not that bad at the moment and it could be partly about air conditioning, the travel, temperature differences. I do not want to make a drama of it. We hope the situation will ease.”
The coach Andreas Köpke said the midfielder Christoph Kramer was among those struggling with “slight chills”. Hummels, though, tweeted that he was recovering from his infection, writing he felt “almost back at 100%”, while Lukas Podolski is also likely to be available to face France after recovering from a thigh strain.
Löw, meanwhile, has defended Mesut Özil after criticism in Germany of his performances so far.
“Mesut is extremely important to us,” he said. “The criticism of him is just as incomprehensible as that for Philipp Lahm. Sometimes things get published a little too hastily and I don’t feel the right weight is given to certain things.”
Nevertheless, Löw acknowledged that his side’s performance against Algeria was not a vintage one.
Zou wel vet zijn, eerst tegen Belgie en dan tegen Duitsland.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:21 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Ik hoop dat onze oosterburen winnen. Dan een prachtige Nederland - Duitsland in de finale.
Als Frankrijk door gaat, krijgen die het vanavond van de duitsers, hebben zij het in de halve finale, zo verzieken we stiekem die hele kant van de knock-out fasequote:Op donderdag 3 juli 2014 14:52 schreef kl1172 het volgende:
[..]
gvd, 7 spelers met griep. Wat een tegenvaller.![]()
Dan leg ik het echt af hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:41 schreef zarGon het volgende:
Duitslaaand!
Halve: NED-BEL.
Finale: NED-GER.
2.85 en 2.80quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:01 schreef superworm het volgende:
Hoorde net dat de odds gemiddeld ruim 2/3e voor Frankrijk zijn?
Oftewel min of meer gelijk? Sky Sports (podcast van gisteren) zei dat er ruim 67 procent kans was dat de Fransozen de wedstrijd binnen 90 minuten beslissen maar geen idee waar ze dat vandaan haalden.quote:
Min of meer gelijk jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:04 schreef superworm het volgende:
[..]
Oftewel min of meer gelijk? Sky Sports (podcast van gisteren) zei dat er ruim 67 procent kans was dat de Fransozen de wedstrijd binnen 90 minuten beslissen maar geen idee waar ze dat vandaan haalden.
Wordt een leuke wedstrijd, ik schat Duitsland toch wat hoger inquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:50 schreef Cherna het volgende:
Per Mertesacker is niet blij
Frankrijk zal zeker niet de plaatselijke carnavals vereniging zijn waar ze tegen moeten spelen. Ze kunnen de borst nat maken.
Kingrolandgodquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:51 schreef KingRoland het volgende:
wat gaan wij allemaal klaar komen zeg vanavond
Over Nederland Costa Rica natuurlijk wel........quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Min of meer gelijk jaVind ik zelf ook. Kan er geen zinnig woord over zeggen wie er nou doorgaat. Idem voor Brazilië Colombia en Argentinië België.
Dat zijn vaak de mooiste wedstrijdenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee wat ik er van verwachten moet
Alleen als er tribune babes zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:51 schreef KingRoland het volgende:
wat gaan wij allemaal klaar komen zeg vanavond
Ja nou af en toe denk ik dat die Duitsers zich verstoppen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:30 schreef Lothiriel het volgende:
Ik denk dat ze heel aan elkaar gewaagd zijn...
Al vind ik Frankrijk tot nu toe leuker, maar da's subjectief natuurlijk. Ik ga voor een heel nipte 2-1 zege voor Frankrijk.
1.5 uur te gaanquote:
Colombia moet ik ook nog eens zien als ze niet makkelijk door de verdediging heensnijden zoals ze tot nu toe steeds doen. Vraag me af of ze ook winnen van heel stugge teams; wat Frankrijk en Duitsland wel kunnen zijn in ieder gevalquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja nou af en toe denk ik dat die Duitsers zich verstoppen.
Maar ook dat ze het wel heel spannend maken soms (scoren NET in de verlenging is leuk maar verstandig kan ik het niet noemen).
Ik denk wel dat mocht Duitsland winnen ze niet voorbij Colombia (samen met Frankrijk de 2 voetballende landen aan deze kant) komen. Ik denk niet dan Brazilie gaan winnen; ze spelen me te slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |