Frankrijk heeft een leuk en talentvol (jong) team, volgens mij een best wel goed sfeer en een goede leiderschaps-structuur.
eigenlijk een beetje zoals het duitsland van 2010..
Duitsland heeft het gewoon erg moeilijk, een twijfelachtige selectie (slechts een echte spits, een boel gelijksoortige midenvelders die fysiek fragiel zijn, maar wel technisch en snel zijn.. verder een grote hoop binnenverdedigers, en op Lahm die defensief middenveld speelt en e onervaren Durm geen echte verdedigende backs)..
echter, duitsland heeft ook gewoon de traditionele vechtwil en een goede ervaren selectie die mogelijk juist in de zwaardere wedstrijden tegen grote teams kunnen uitblinken.
Ik zou het op 50-50 zetten..
Frankrijk kan, als ze lekker vanaf het begin aan hun spel spelen, fris spelen en volop aanvallen, hde wedstrijd in de eerste helft al naar hun wens zetten en duitsland zelfs wegspelen...
als duitsland echter het lukt de fransen uit hun spel te halen, en domweg de nul kan houden, zie ik die uiteindelijk ook profiteren van hun ervaring en kampfgeist
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25