Wordt een leuke wedstrijd, ik schat Duitsland toch wat hoger inquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:50 schreef Cherna het volgende:
Per Mertesacker is niet blij
Frankrijk zal zeker niet de plaatselijke carnavals vereniging zijn waar ze tegen moeten spelen. Ze kunnen de borst nat maken.
Kingrolandgodquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:51 schreef KingRoland het volgende:
wat gaan wij allemaal klaar komen zeg vanavond
Over Nederland Costa Rica natuurlijk wel........quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Min of meer gelijk jaVind ik zelf ook. Kan er geen zinnig woord over zeggen wie er nou doorgaat. Idem voor Brazilië Colombia en Argentinië België.
Dat zijn vaak de mooiste wedstrijdenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee wat ik er van verwachten moet
Alleen als er tribune babes zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:51 schreef KingRoland het volgende:
wat gaan wij allemaal klaar komen zeg vanavond
Ja nou af en toe denk ik dat die Duitsers zich verstoppen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:30 schreef Lothiriel het volgende:
Ik denk dat ze heel aan elkaar gewaagd zijn...
Al vind ik Frankrijk tot nu toe leuker, maar da's subjectief natuurlijk. Ik ga voor een heel nipte 2-1 zege voor Frankrijk.
1.5 uur te gaanquote:
Colombia moet ik ook nog eens zien als ze niet makkelijk door de verdediging heensnijden zoals ze tot nu toe steeds doen. Vraag me af of ze ook winnen van heel stugge teams; wat Frankrijk en Duitsland wel kunnen zijn in ieder gevalquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja nou af en toe denk ik dat die Duitsers zich verstoppen.
Maar ook dat ze het wel heel spannend maken soms (scoren NET in de verlenging is leuk maar verstandig kan ik het niet noemen).
Ik denk wel dat mocht Duitsland winnen ze niet voorbij Colombia (samen met Frankrijk de 2 voetballende landen aan deze kant) komen. Ik denk niet dan Brazilie gaan winnen; ze spelen me te slecht.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet ik om 18.15 weg vanavondTot wss 20.00.. Mis ik de hele pot..
Treurnis ten top
twitter:FIFAWorldCup twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 16:41:31#GER LINE-UP: Neuer, Howedes, Hummels, Khedira, Schweinsteiger, Ozil, Klose, Muller, Lahm (c), Kroos, Boateng #FRAGER #WorldCup #joinin reageer retweet
twitter:FIFAWorldCup twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 16:41:24#FRA LINE-UP: Lloris (c), Debuchy, Evra, Varane, Sakho, Cabaye, Valbuena, Benzema, Griezmann, Matuidi, Pogba #FRAGER #WorldCup #Joinin reageer retweet
Colombia voetbalt tenminste. Brazilie valt me zwaar tegen. En blijkbaar is er niets betersquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:40 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Colombia moet ik ook nog eens zien als ze niet makkelijk door de verdediging heensnijden zoals ze tot nu toe steeds doen. Vraag me af of ze ook winnen van heel stugge teams; wat Frankrijk en Duitsland wel kunnen zijn in ieder geval
Brazilië vind ik echt enorm tegenvallen. Heeft Brazilië geen betere doelman dan Julio César? Geen betere spits dan Fred of Jô? (Neymar reken ik voor het gemak niet mee, doel echt op een vervanger voor de 2 die ik noem). Dat vind ik nou gek als je verder die verdediging en dat middenveld ziet
Is niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:47 schreef roos94 het volgende:
ik snap werkelijk niet hoe mensen tegelijkertijd de wedstrijd goed kunnen volgen + FOK!kenals ik dat doe, krijg ik de helft van de tv niet mee.
Naja wij zitten wel goed vanavond. GGMM, Johannes, Paxcon, Karina, de harde kern van ajax psv feyenoord.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Treurnis ten top
Die laatste stap vergeten mensen nogal eens.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk
Laptop op schoot.
Ogen op spanscherm aan de muur.
Blind typen en dan net voor het posten heel even controleren of het niet teveel bagger is
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:55 schreef Lemsterr het volgende:
Duitsland. Ideale tegenstander voor Oranje.
http://nos.nl/wk2014/gemist/quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Treurnis ten top
Altijd stom als je resultaat al weet.. Die krijg ik 100% zeker mee, dus dan kijk ik maar Brazilie - Colombiaquote:
Zeven spelers zeiden ze, maar ja dat kan ook gewoon een rookgordijn zijn... Die Duitsers staan er wanneer het moetquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:02 schreef richard_prf het volgende:
Heerst er niet toevallig griep in de Duitse selectie? Zoiets hoorde ik op de radio gisteren. Daarom denk ik dat Frankrijk gaat winnen omdat de Duitsers niet topfit zullen zijn.
Ook een topshowquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Altijd stom als je resultaat al weet.. Die krijg ik 100% zeker mee, dus dan kijk ik maar Brazilie - Colombia
True.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeven spelers zeiden ze, maar ja dat kan ook gewoon een rookgordijn zijn... Die Duitsers staan er wanneer het moet
Klopt Colombia vind ik tot nu toe echt topquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Colombia voetbalt tenminste. Brazilie valt me zwaar tegen. En blijkbaar is er niets beters. Cesar en Fred hebben betere weken gekend
Hmm dat is wel waar idd. De Duitsers zullen er altijd staan ongeacht de omstandigheden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeven spelers zeiden ze, maar ja dat kan ook gewoon een rookgordijn zijn... Die Duitsers staan er wanneer het moet
Scolari is gekquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:05 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Klopt Colombia vind ik tot nu toe echt top
Ik had iets gehoord dat Scolari beloofd had aan César dat hij sowieso 1ste doelman zou zijn voor Brazilië. Fijn als een beter presterende Braziliaanse doelman bent denk ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |