onverdiend verloren vind ik maar prachtige wedstrijd idd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:34 schreef BrandX het volgende:
waan-zinnig gespeeld!
Wat had het gaaf geweest als die laatste bal nog over neuer heen zou zijn gegaan.
gestreden met heerlijk voetbal. Wát een wedstrijd!![]()
![]()
Die manschaft..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:35 schreef Sk00p het volgende:
Was ook zeker aangenaam verrast, maar helaas
Jij snapt er he-le-maal niks van.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:37 schreef Joeri. het volgende:
Die gasten hebben 14 gewoon Kuyts in de selectie
Ik bedoelde Messi'squote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:39 schreef Halcon het volgende:
België is toch maar mooi de enige ploeg die er binnen de 90 minuten van wist te winnen.
En tegelijk meteen bakken kritiek kreeg dat ze niet overtuigend genoeg waren tegen zo'n voetbaldwerg ...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:39 schreef Halcon het volgende:
België is toch maar mooi de enige ploeg die er binnen de 90 minuten van wist te winnen.
Ja, maar zojuist is bekend geraakt dat niémand het heeft overleeft.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zijn er al berichten van Franse steden die in vuur en vlam staan?
De keepers van de kleinere landen (oa Ochoa) verdienen zeker wel een transfer naar een grotere club.quote:
Oude damequote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:37 schreef lisselotte88 het volgende:
Verder gekomen dan:
Engeland
Italië
Spanje
Kroatië
Ivoorkust
Japan
Portugal
Ghana
Gewonnen van Zuid-Korea en gelijkspel met Rusland en gescoord tegen België en nu dus ook Duitsland en die Duitsers hard laten werken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goede hoop voor over 4 jaar....tegen die tijd ben ik wel al 29
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En tegelijk meteen bakken kritiek kreeg dat ze niet overtuigend genoeg waren tegen zo'n voetbaldwerg ...
Algerije kreeg in die hele match maar één kans: een penalty ...
Wat doe jij in een sport topic?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
Die foto in de OP slaat ook nergens op. Die keeper staat er niet eens op.
Deze is van de wedstrijd tegen Rusland:
[ afbeelding ]
Had je hier niet verwacht, altijd dat gehaat op sport.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jou corrigeren. En discussiëren / slowchatten over sport. Hoezo?
Gehaat op sport? Van wie heb je die wijsheid? Ik vind hooguit de aandacht voor bepaalde sporten soms een tikkeltje overdreven. En dan met name wielrennen; urenlang live op tv, uitgebreide talkshows, terwijl je het eigenlijk niet serieus kunt nemen. Maar goed, dat is kennelijk een vreemde opvatting.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Had je hier niet verwacht, altijd dat gehaat op sport.
Dank voor het corrigeren, OP aangepast.
Wat vond je van Algerije?
Groepsfase (eerste wedstrijd) vs. Knockout... Bij dat laatste moet je risico's nemen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:25 schreef daniela_007 het volgende:
Als Algerije zo speelt tegen Duitsland, dan hadden ze wel punt kunnen pakken in de eerste wedstrijd tegen België. Was Algerije zo bang voor België dat ze massaal gingen verdedigen?
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:47 schreef louter_genieten het volgende:
de coach verdient ook een schouderklopje en werd vroeger bij Lille al een tactische meester genoemd
Ns kijken of Belgie vandaag nog zo goed is dan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:39 schreef Halcon het volgende:
Er wordt tegenwoordig idd overal een gifje van gemaakt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:25 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Toen ik het op TV zag wist ik dat er een gif van zou komen.
Bron: http://www.volkskrant.nl/(...)oor-bondscoach.dhtmlquote:Algerijnen starten petitie voor bondscoach
Veel Algerijnse voetbalfans willen dat Vahid Halilhodzic doorgaat als bondscoach. Zij zijn daarom op internet een petitie begonnen om de Bosniër en de voetbalbond te overtuigen dat hij moet blijven. Dat meldt de Bosnische krant 'Dnevni avaz' vandaag.
Onder leiding van Halilhodzic bereikten de Algerijnen knap de achtste finales bij het WK. Een plaats in de kwartfinales was zelfs dichtbij, maar Duitsland won maandag na verlenging.
Halilhodzic had eerder al aangegeven na het WK te willen stoppen. De Fransman Christian Gourcuff moet zijn opvolger worden.
De Algerijnse fans hopen dat Halilhodzic alsnog doorgaat. Het is de bedoeling dat ze vrijdag 1 miljoen handtekeningen hebben verzameld. De spelers lieten zich eerder al positief over de trainer uit. 'Hij heeft heel veel bereikt. Wij houden van onze trainer', zei aanvoerder Madjid Bougherra.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |