onverdiend verloren vind ik maar prachtige wedstrijd idd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:34 schreef BrandX het volgende:
waan-zinnig gespeeld!
Wat had het gaaf geweest als die laatste bal nog over neuer heen zou zijn gegaan.
gestreden met heerlijk voetbal. Wát een wedstrijd!![]()
![]()
Die manschaft..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:35 schreef Sk00p het volgende:
Was ook zeker aangenaam verrast, maar helaas
Jij snapt er he-le-maal niks van.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:37 schreef Joeri. het volgende:
Die gasten hebben 14 gewoon Kuyts in de selectie
Ik bedoelde Messi'squote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:39 schreef Halcon het volgende:
België is toch maar mooi de enige ploeg die er binnen de 90 minuten van wist te winnen.
En tegelijk meteen bakken kritiek kreeg dat ze niet overtuigend genoeg waren tegen zo'n voetbaldwerg ...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:39 schreef Halcon het volgende:
België is toch maar mooi de enige ploeg die er binnen de 90 minuten van wist te winnen.
Ja, maar zojuist is bekend geraakt dat niémand het heeft overleeft.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zijn er al berichten van Franse steden die in vuur en vlam staan?
De keepers van de kleinere landen (oa Ochoa) verdienen zeker wel een transfer naar een grotere club.quote:
Oude damequote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:37 schreef lisselotte88 het volgende:
Verder gekomen dan:
Engeland
Italië
Spanje
Kroatië
Ivoorkust
Japan
Portugal
Ghana
Gewonnen van Zuid-Korea en gelijkspel met Rusland en gescoord tegen België en nu dus ook Duitsland en die Duitsers hard laten werken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goede hoop voor over 4 jaar....tegen die tijd ben ik wel al 29
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En tegelijk meteen bakken kritiek kreeg dat ze niet overtuigend genoeg waren tegen zo'n voetbaldwerg ...
Algerije kreeg in die hele match maar één kans: een penalty ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |