twitter:FIFAWorldCup twitterde op maandag 30-06-2014 om 20:46:59#GER LINE-UP: Neuer, Howedes, Schweinsteiger, Ozil, Muller, Lahm (c), Mertesacker, Kroos, Gotze, Boateng, Mustafi #GERALG #WorldCup #joinin reageer retweet
twitter:FIFAWorldCup twitterde op maandag 30-06-2014 om 20:47:20#ALG LINE-UP: Mbolhi, Ghoulam, Belkalem, Halliche (c), Lacen, Feghouli, Slimani, Soudani, Taider, Mandi, Mostefa #GERALG #WorldCup #joinin reageer retweet
Oh ja. Even kijken of Heino nog wat op FB heeft geplaatstquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dan is het nu tijd voor een mooi Duits nummer
Google Now is veel beter ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat is de nos app trouwens bagger tijdens wedstrijden.
Valt wel mee. Tegen VS en Ghana was het ook niet zo bestquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:03 schreef kingmob het volgende:
Wat een off--day bij de Duitsers, jezus, normaal hangt zo'n bal natuurlijk gewoon
kun je nagaan hoe het Nederlands klinkt voor buitenlandersquote:
Wordt een gekkenhuis.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:03 schreef badschaap het volgende:
frankrijk tegen duitsland is nog erger dan nederland tegen duitsland ;p
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heino ziet Neuer zijn klasse ook inquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:
kees kappen nouquote:
Ze kunnen niet beter helaas.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:04 schreef Belladonna80 het volgende:
Ze hebben ook geen geluk die Algerijnen. Jammer.
ja echt schitterend, Nole verkeert weer in onmenselijke conditie! Ik kan me nauwelijks voorstellen dat iemand ook maar een schijn van kans denkt te maken om enige vorm van tegenstand te bieden tegen de Servische god op dit momentquote:Op maandag 30 juni 2014 23:54 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
die return op het einde was geweldig
Hihiquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:05 schreef Replicat het volgende:
[..]
ja echt schitterend, Nole verkeert weer in onmenselijke conditie! Ik kan me nauwelijks voorstellen dat iemand ook maar een schijn van kans denkt te maken om enige vorm van tegenstand te bieden tegen de Servische god op dit moment
Was ein tributequote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ging m'n tanden poetsen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil niks suggereren, maar zeggen ze niks over mooie vrouwen en kakken?
En wie wint Duitsland-Frankrijk en Brazilië-Colombia dan? He, he?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:04 schreef BlueMage het volgende:
Duitsland wint dus, tsja dat was te verwachten.
Zien we wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:05 schreef badschaap het volgende:
[..]
de Maginotlinie wordt weer bemand ;p
Ramadan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom zitten de shirts bij Algerije zo strak.
#Durftevragen
Omdat Puma.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
#Durftevragen
Afgekeken van Uruguay.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
#Durftevragen
Puma heeft dit bij alle Afrikaanse shirts gedaan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
#Durftevragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |