SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van juli:
DI 8-7 Nominatie.
WO 9-7 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 13-7 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 14-7 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ontopic iwan en nico zijn gezellig aan het koken
Kan nooit door Vanessa klaargemaakt zijn. Toch ?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Ziet er niet verkeerd uit.
[ afbeelding ]
Dat kan ik me best voorstellen!quote:Op maandag 30 juni 2014 22:26 schreef Flow3r het volgende:
Ivan voelt zich gesteund omdat Nico meedoet aan de ramadan
Nicolien is aan het kokkerellen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:26 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Kan nooit door Vanessa klaargemaakt zijn. Toch ?
Zo te horen zit het diep bij je.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die achterbakse gereformeerde verkrachter heeft echt geen humor.
Hij probeert grappig te zijn door te zeggen dat hij met Isa een kind had en ze getrouwd waren, was een nachtmerrie.
Kind zal wel verwekt zijn in haar slaap dan
Ja, die vieze zwerver probeerde in het begin Isa te versieren, maar heeft bij haar een blauwtje gelopen. En toen heeft hij als 2e keus Nicoline maar genomen.
Daar zou Isa een grapje over moeten maken, dat hij een blauwtje bij haar gelopen heeft.
Was je dat niet dan ?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:08 schreef yvonne het volgende:
Die foto's van Vanes, als die 38 is ben ik dat ook...
Ik denk dat het anders best moeilijk is, om het in je eentje te doen. Vergt best discipline. Knap hoor! Ik vind dat ze hem niet mogen wegstemmen, alleen al daarvoorquote:
Mij ook. Doet Rienk niet meer mee?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:24 schreef Flow3r het volgende:
Lijkt me heerlijk wat Nicoline aan het flansen is
Als Rienk zijn overtuigingen oprecht zijn, dan zal hij daar ook niet in mee kunnen gaan (in dat hele roast gedoe). Als het enkel voornemens zijn, eventueel wel.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:27 schreef Ransjih het volgende:
wat is dat toch met isa en rienk ?
roeast rienk: ik had laatst een nachtmerrie dat wij een kind hadden, zie je dat voor je?
een gelovige zingende zwerver op blote voeten die met rumflessen gooit
hij vindt het moeilijk geen negatief ding over isa te vertellen
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:28 schreef Na0mi het volgende:
Bij alles wat Nicolien klaarmaakt denk ik aan haar slechte adem en alle lepels die ze lekker afgelikt heeft en waarmee ze daarna weer vrolijk in de pannen roert. Ik hoef dan al niet meer
Ziet er wel goed uit, al geloof ik niet dat Nico erg goed is met koken. Het is niet altijd te eten geloof ik.quote:
Zijn grap is dat hij al 7 jaar droog staat en als hij dan klaarkomt dat er stof uit komt.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die achterbakse gereformeerde verkrachter heeft echt geen humor.
Hij probeert grappig te zijn door te zeggen dat hij met Isa een kind had en ze getrouwd waren, was een nachtmerrie.
Kind zal wel verwekt zijn in haar slaap dan
Ja, die vieze zwerver probeerde in het begin Isa te versieren, maar heeft bij haar een blauwtje gelopen. En toen heeft hij als 2e keus Nicoline maar genomen.
Daar zou Isa een grapje over moeten maken, dat hij een blauwtje bij haar gelopen heeft.
Ik zou het hebben geweigerd.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:28 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik denk dat het anders best moeilijk is, om het in je eentje te doen. Vergt best discipline. Knap hoor! Ik vind dat ze hem niet mogen wegstemmen, alleen al daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |