abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141752454
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 00:26 schreef zeebeschuit het volgende:
Maar hoezo GIEL? Die heeft altijd uitgesproken 0.0 met voetbal te hebben??
Die gast kijkt niet eens naar de wedstrijden.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 00:35:31 #227
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_141752486
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 00:34 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Die gast kijkt niet eens naar de wedstrijden.
Niet zo gek, hij moet ongeveer nu opstaan om op tijd op z'n werk te zijn.
sig verwijderd door FA
pi_141753172
Dijkshoorn is het blijkbaar met mij eens over wie dit toernooi wint.

WK / [Wedden] Welke weddenschappen hebben jullie lopen met het WK? #6
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 1 juli 2014 @ 01:15:32 #229
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_141753390
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 22:07 schreef nicolaasvanoranje het volgende:
Wil je een wat serieuzere benadering, kijk naar Studio Brasil.
Wil je een wat minder serieuze 'cafe' benadering, dan kijk je naar VI Oranje.
Maar ze slaan nu wel door in het negatieve en zure, dat is gewoon jammer.
Studio Brasil heeft gasten als Ronald Waterreus en Erben Wennemars.
VI Oranje heeft gasten als Nico Dijkshoorn en Tijl Beckand.

Het is allebei slap gelul met nietszeggende gasten. Zelfs België heeft geen goed alternatief want daar zit Jan Mulder.
Ik ben inmiddels overleden.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 01:19:15 #230
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_141753425
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 01:15 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Studio Brasil heeft gasten als Ronald Waterreus en Erben Wennemars.
VI Oranje heeft gasten als Nico Dijkshoorn en Tijl Beckand.

Het is allebei slap gelul met nietszeggende gasten. Zelfs België heeft geen goed alternatief want daar zit Jan Mulder.
Tja over voetbal zal er altijd wel slap geouwehoer zijn. Wie er ook zit.
Oh.
pi_141753435
topshow?
  dinsdag 1 juli 2014 @ 01:20:32 #232
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_141753439
Alleen vind ik het wel irritant dat ze bij VI elke dag het hebben over het systeem waarvan ik iedereen zijn mening al weet en het echt veel te veel herhaling wordt. Zelfs Sierd met zijn onzin redt het niet meer voor mij.

En ook dat bijvoorbeeld vandaag weer een interessant verhaal van Gijp afgekapt werd voor die teringselfies was ik er helemaal klaar mee.
Oh.
pi_141753507
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 00:06 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Dat klopt. De toon is niet veranderd ofzo. Het is gewoon dat oneindige negativisme waar ik moe van wordt.

1, 5 of 12 afleveringen kan ik dat wel hebben, maar als we het voor de 17e keer over de mens Van Gaal hebben. Dan ben ik het zat hoor.
Genee is de enige die aanvoelt dat het volk nu niet zit te wachten op kritische geluiden.. iedereen heeft recht op zijn eigen mening maar iets positiever zou wel kunnen ja. Ik herinner me dat het vorige WK Gijp de hele tijd lyrisch was over Spanje, daar zat ook niet iedereen op te wachten
  dinsdag 1 juli 2014 @ 01:26:51 #234
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_141753511
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tja over voetbal zal er altijd wel slap geouwehoer zijn. Wie er ook zit.
Ja klopt. Maar ik erger me ook dood aan Derksen die extra zuur en tegendraads doet en dan Genee die roept MAAR WE STAAN IN DE KWARTFINALE FINALE JAAAA ER MAG GEKLAPT WORDEN. Want dat willen mensen die naar RTL4 kijken graag horen, of zo.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_141753512
quote:
7s.gif Op maandag 30 juni 2014 22:51 schreef Stofje het volgende:
Godskolere, wat een zure aflevering. Uit ergernis VI uitgezet, dat heb ik nog niet eerder gedaan. Verschrikkelijk. Eens dat je niet in de polonaise hoeft te lopen, eens dat je kritisch mag zijn, eens dat we geen WK worden, maar dit is echt gewoon te treurig voor woorden :').
Ik ben al vaste kijker toen het nog Voetbal Insite was , maar als deze negativiteit zo doorgaat haak ik ook af. GEEN enkel positief woordje.
De kinderen van de spelers die op het veldje zaten, VOLLEDIG afgekraakt.
De inspanningsfysioloog, die het NL elftal dus zo fit als het maar kan heeft gemaakt. VOLLEDIG afgekraakt.

Gewoon even 2 voorbeelden die niks te maken hebben met het ''tegendraads zijn tegen de oranje hysterie''. Dit is gewoon ouderwets ZEIKEN.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 01:27:30 #236
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_141753520
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 01:26 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Genee is de enige die aanvoelt dat het volk nu niet zit te wachten op kritische geluiden.. iedereen heeft recht op zijn eigen mening maar iets positiever zou wel kunnen ja. Ik herinner me dat het vorige WK Gijp de hele tijd lyrisch was over Spanje, daar zat ook niet iedereen op te wachten
Als dat de mening is van die gasten moet je dat accepteren.

Ik heb dit liever dan dat ze gaan liegen dat we echt wereldkampioen worden, terwijl ze er niet zo over denken.
Oh.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 01:28:33 #237
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_141753528
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 01:26 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Ja klopt. Maar ik erger me ook dood aan Derksen die extra zuur en tegendraads doet en dan Genee die roept MAAR WE STAAN IN DE KWARTFINALE FINALE JAAAA ER MAG GEKLAPT WORDEN. Want dat willen mensen die naar RTL4 kijken graag horen, of zo.
Het voelt allemaal erg geforceerd aan ja. De hoofdrolspelers lijken er ook gewoon minder zin in te hebben. Je ziet ook dat Gijp zich steeds vaker ergert aan Genee en dan werken die RTL4-gasten je ook nog op de zenuwen.
Oh.
pi_141753546
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als dat de mening is van die gasten moet je dat accepteren.

Ik heb dit liever dan dat ze gaan liegen dat we echt wereldkampioen worden, terwijl ze er niet zo over denken.
Ja vind ik ook.. het is nu een beetje mode om VI af te kraken, maar zo heel slecht is het nou ook weer niet. Alleen die commerciële onderbrekingen verpesten het een beetje.. en de sfeer lijkt ook minder dan bij vorige toernooien. Misschien is het toch een beetje sleur die erin is geraakt.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 01:32:34 #239
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_141753566
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 01:30 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ja vind ik ook.. het is nu een beetje mode om VI af te kraken, maar zo heel slecht is het nou ook weer niet. Alleen die commerciële onderbrekingen verpesten het een beetje.. en de sfeer lijkt ook minder dan bij vorige toernooien. Misschien is het toch een beetje sleur die erin is geraakt.
De spontaniteit is weg en er ligt een te hoge druk op de schouders van René en Johan om met een leuke anekdote te komen. Dus komen er vaak erg geforceerde seksgrapjes waarbij het hele publiek meteen gaat klappen.

Dat geforceerde en reclames zijn irritant. Want als ik Gijp, Kieft en Boskamp over voetbal hoor praten vind ik het reuzeinteressant. Alleen Johan braakt alleen maar clichés, maar weet weer genoeg over de achtergrondshit.
Oh.
pi_141753608
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De spontaniteit is weg en er ligt een te hoge druk op de schouders van René en Johan om met een leuke anekdote te komen. Dus komen er vaak erg geforceerde seksgrapjes waarbij het hele publiek meteen gaat klappen.

Dat geforceerde en reclames zijn irritant. Want als ik Gijp, Kieft en Boskamp over voetbal hoor praten vind ik het reuzeinteressant. Alleen Johan braakt alleen maar clichés, maar weet weer genoeg over de achtergrondshit.
Klopt ja, inhoudelijk vind ik hen altijd wel oké.. misschien was het achteraf niet eens zo'n gek idee van Genee om VI Oranje op Curacao te gaan doen.. dan had je een heel andere sfeer gehad denk ik. Alleen was dat iets minder leuk geweest voor mensen die een uitzending bij willen wonen.

En wat je zegt.. het is niet nieuw meer, de verwachtingen zijn hoger en ze moeten steeds maar weer die verwachtingen waarmaken. Dat kan niet altijd, op een gegeven moment zijn alle anekdotes wel een keer verteld denk ik.. dan moet je zoals Gijp soms doet je fantasie gebruiken.
pi_141753625
Sluit me aan bij Stijn dat het de schuld is van RTL4 de overkill aan commercie en de kansloze gasten doen het programma geen goed.

Nodig dan een paar oud-voetballers en/of trainers uit, Vanenburg, Gullit, V Marwijk, Van Basten, Koeman desnoods een van de broertjes Witsche of Huub Stevens.

Er zullen toch wel mensen uit de voetballerij daar een paar uur willen zitten a la Theo Jansen?? :{ Fucking Frans Bauer en Gordon die niet eens weten wat buitenspel is is bijna chanant om naar te kijken
blablablabla
pi_141753632
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 01:36 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Klopt ja, inhoudelijk vind ik hen altijd wel oké.. misschien was het achteraf niet eens zo'n gek idee van Genee om VI Oranje op Curacao te gaan doen.. dan had je een heel andere sfeer gehad denk ik. Alleen was dat iets minder leuk geweest voor mensen die een uitzending bij willen wonen.

En wat je zegt.. het is niet nieuw meer, de verwachtingen zijn hoger en ze moeten steeds maar weer die verwachtingen waarmaken. Dat kan niet altijd, op een gegeven moment zijn alle anekdotes wel een keer verteld denk ik.. dan moet je zoals Gijp soms doet je fantasie gebruiken.
Gewoon terug naar de basis en weer drie kwartier tot een uur over voetbal praten zonder perse lollig te moeten doen zou al een stuk schelen.

Humor komt spontaan wel niet zo geforceerd.
blablablabla
  dinsdag 1 juli 2014 @ 01:42:25 #243
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_141753651
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 01:36 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het programma heeft gewoon zijn houdbaarheidsdatum bereikt denk ik.

Ze moeten gewoon iets verfrissends zoeken.
Oh.
pi_141753654
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het programma heeft gewoon zijn houdbaarheidsdatum bereikt denk ik.

Ze moeten gewoon iets verfrissends zoeken.
VI Vandaag ofzo.
pi_141753665
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

VI Vandaag ofzo.
Goeie zeg xD
blablablabla
  dinsdag 1 juli 2014 @ 01:44:15 #246
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_141753670
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 01:38 schreef Elan het volgende:
Sluit me aan bij Stijn dat het de schuld is van RTL4 de overkill aan commercie en de kansloze gasten doen het programma geen goed.

Nodig dan een paar oud-voetballers en/of trainers uit, Vanenburg, Gullit, V Marwijk, Van Basten, Koeman desnoods een van de broertjes Witsche of Huub Stevens.

Er zullen toch wel mensen uit de voetballerij daar een paar uur willen zitten a la Theo Jansen?? :{ Fucking Frans Bauer en Gordon die niet eens weten wat buitenspel is is bijna chanant om naar te kijken
De eerste versie in 2010 kwamen nog wel eens Bryan Roy en Vanenburg langs ja. Was opzich wel tof.
Oh.
pi_141753680
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 01:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Goeie zeg xD
lol roflcopter!
pi_141753682
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De eerste versie in 2010 kwamen nog wel eens Bryan Roy en Vanenburg langs ja. Was opzich wel tof.
Toen kwam ook al Jan Smit en Ron Brandsteder af en toe.
pi_141753684
In 2010 was er elke dag een optreden van een (semi)kwaliteitsartiest, dat was wel een pré.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 01:46:27 #250
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_141753691
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Toen kwam ook al Jan Smit en Ron Brandsteder af en toe.
Dat vind ik ook niet perse erge gasten. Alleen die wielrenner die er laatst was braakte alleen maar clichés uit.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')