Winnaar of team dat doorgaat na penaltys etc?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:56 schreef heiden6 het volgende:
Brazilië gelayed voor een paar euroIk vind het leuk om soms echt te gokken.
Na 90 minuten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:01 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Winnaar of team dat doorgaat na penaltys etc?
maar de andere zweedse wedstrijden had ie wel al meteen bevestigdquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:13 schreef APK het volgende:
Ze zullen wel op officiële bevestiging van de uitslag wachten bij dit soort obscure wedstrijdjes.
Oh, dan is het misschien een fix en staat de politie vanavond voor de deurquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
maar de andere zweedse wedstrijden had ie wel al meteen bevestigd
addict combo is ditquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:08 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo is ie nog bezig? Wedstrijd is allang afgelopen.. heb ook geen geld erbij.. maar net weddenschap op Brazilië gezet en die ging er wel meteen af
own goal telt ook gewoon toch..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:34 schreef BoerBert het volgende:
Wilde net posten dat het fijn was dat Neymar nog een kans kreeg op de eerste goal![]()
Welke gokwebsite is dat? Zo'n app is wel handigquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:08 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo is ie nog bezig? Wedstrijd is allang afgelopen.. heb ook geen geld erbij.. maar net weddenschap op Brazilië gezet en die ging er wel meteen af
Koekkoek! 1-1quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:56 schreef heiden6 het volgende:
Brazilië gelayed voor een paar euroIk vind het leuk om soms echt te gokken.
Kloptquote:
Napoleon!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Welke gokwebsite is dat? Zo'n app is wel handig
Zo'n app het je ook voor unibet btw.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Welke gokwebsite is dat? Zo'n app is wel handig
Thanks!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:38 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
KloptGing gewoon naar de meest hoge kansen kijken van de meest random competities
Gister ook 3 wedstrijden van de Ierse competitie gewonnen
[..]
Napoleon!
Ik heb 1X gedaanquote:
Denken jullie dat ik wel goed heb gedaan met ditquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:03 schreef richolio het volgende:
Combo op Frankrijk, Duitsland, Argentinië en België; stake ¤10 en winst ¤53.99
En combo op Costa Rica, Nederland, Frankrijk en Duitsland; stake ¤7 en winst ¤71.28
Al denk ik dat de tweede combo gaat floppen. Costa Rica en Nederland vind ik toch moeilijkBrazilie durfde ik ook niet aan. Maar ach, 7 euro maakt me ook niet uit.
Nee, Combo's zijn (nooit/zelden) goed & ++++++ voor de bookmaker. Zeker op dit niveau + met toevoeging ET/Penalties. Ze zullen je een erg fijne klant vinden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Denken jullie dat ik wel goed heb gedaan met ditEerste keer dat ik wat inzet dit wk. Als ik nog wat wilde winnen moest ik het nu doen, hierna wordt de winnaar steeds moeilijker te bepalen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |