GIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELquote:Op maandag 30 juni 2014 22:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Giel brrr denk dat ik wat anders ga doen.
Als Jan Mulder er zit is het ook geen feestquote:Op maandag 30 juni 2014 22:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
Beiden gewoon kutprogrammas.
Ik ben overgestapt naar de Belg. Ook niet je van het maar wel beter te pruimen dan die hersendode Schut en inhoudsloze VI
Wat kunnen ze wel bij RTL? Het is @elsierd.twitter:VITV twitterde op maandag 30-06-2014 om 22:35:24Voor iedereen die naar Rio vliegt: @SierdVos geeft advies: http://t.co/CDyzTCD222 #VIOranje via @RTLXL reageer retweet
Je bent het overal mee eens met wat ze zeggen, maar hebt toch de TV uitgezet?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:51 schreef Stofje het volgende:
Godskolere, wat een zure aflevering. Uit ergernis VI uitgezet, dat heb ik nog niet eerder gedaan. Verschrikkelijk. Eens dat je niet in de polonaise hoeft te lopen, eens dat je kritisch mag zijn, eens dat we geen WK worden, maar dit is echt gewoon te treurig voor woorden.
Ik ben het helemaal niet eens met alles wat ze zeggen, integendeel?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent het overal mee eens met wat ze zeggen, maar hebt toch de TV uitgezet?
Oké....nog een keer gelezen:quote:Op maandag 30 juni 2014 23:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal niet eens met alles wat ze zeggen, integendeel?Lees die post eens ietsje beter
Ik lees dat je het eens bent dat er geen polonaise gelopen hoeft te worden, dat we geen Wereldkampioen worden en dat je kritisch mag zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:51 schreef Stofje het volgende:
Godskolere, wat een zure aflevering. Uit ergernis VI uitgezet, dat heb ik nog niet eerder gedaan. Verschrikkelijk. Eens dat je niet in de polonaise hoeft te lopen, eens dat je kritisch mag zijn, eens dat we geen WK worden, maar dit is echt gewoon te treurig voor woorden.
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:58 schreef Evertjan het volgende:
het is wel goed dat VI Oranje een tegengeluid geeft tegen die hele Oranje massa hysterie die heerst in Nederland
Grote klassequote:Op maandag 30 juni 2014 22:39 schreef Arn0 het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)0d8-d7b917888c40.mp4
Ze doen niet alsof we het lachertje zijn van het toernooi hoor, ze zeggen alleen dat het (achteraf) heel logisch was dat we tot nu toe alles wonnen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:29 schreef marcodej het volgende:
Gijp en co. doen alsof Nederland het lachertje van het toernooi is. Ondertussen heeft Brazilië penalty's nodig tegen Chili, heeft Frankrijk het in de eerste helft heel moeilijk tegen Nigeria (om uiteindelijk tegen 10 Nigerianen te winnen), hetzelfde geldt voor Duitsland, Argentinië lijkt alleen om Messi te draaien, Engeland, Italië en Portugal zijn al naar huis.
Ze zeggen dat het alleen maar kut was.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ze doen niet alsof we het lachertje zijn van het toernooi hoor, ze zeggen alleen dat het (achteraf) heel logisch was dat we tot nu toe alles wonnen.
Zit jij nou een heel ander programma te kijken?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ze doen niet alsof we het lachertje zijn van het toernooi hoor, ze zeggen alleen dat het (achteraf) heel logisch was dat we tot nu toe alles wonnen.
Viel mee, als je voorheen je ook niet stoorde aan VI Oranje was dit gewoon een goede uitzending, Nico zei niet al te veel.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:57 schreef Hathor het volgende:
Ik moet hem nog kijken maar als ik al die commentaren hier mag geloven was het dus zwaar kut.
Dat klopt. De toon is niet veranderd ofzo. Het is gewoon dat oneindige negativisme waar ik moe van wordt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:00 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Viel mee, als je voorheen je ook niet stoorde aan VI Oranje was dit gewoon een goede uitzending, Nico zei niet al te veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |