Ik heb je fb. Verwacht niet dat jij een een idioot grote lelijk kont hebt.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh ja maar die heb je niet eens gezien
Waar blijven ze nou?quote:
Ohja :$ hahahahahaquote:Op maandag 30 juni 2014 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb je fb. Verwacht niet dat jij een een idioot grote lelijk kont hebt.
En dat je er aandacht aan besteed.
Ik kijk het op tv.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Maar op een gegeven moment gaven de downloads telkens een error!
Ben aan 't inpakken.quote:
Oh dat is handig, ik heb een afwijkingquote:Op maandag 30 juni 2014 21:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaaa ik heb al eerder hardgelopen en ook veel gefitnesst. Mijn lichaam is niet zo heel moeilijk en voorheen deed ik het gewoon met mn nikiees en nu maar echte besteld. Dus aan de ene kant beter en aan de andere kant weet ik wel dat als je echt pro doet dat je moet aanmeten maarja. Ik ben altijd dat ik iets wil of ga doen en dan na een paar weken wil ik weer wat anders.
Oh gaan we de battle aan via nike run?
Oh, ja dat zal wel een eind achter lopenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk het op tv.
[..]
Ben aan 't inpakken.
Klinkt alsof het allemaal heel lang gaat duren terwijl ik nu een behoefte heb.quote:
Oh ik mss ook wel hoor, volgens mij zit ik ook, en dat is echt stom, tussen veel maten in. Zo vaak soms 38, soms 39 of 38.5quote:Op maandag 30 juni 2014 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
Goeden TT
[..]
Oh dat is handig, ik heb een afwijking(zoals zovelen
)
Ik heb geen nike run.
Ik heb een garmin en importeer dan naar endomondo
Ja, ik verwacht van wel. Hoewel, België was met Grimm behoorlijk up to date.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ja dat zal wel een eind achter lopen
Als je nu nu nu behoefte hebt, kun je inderdaad beter naar redtube.com gaan of zo.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt alsof het allemaal heel lang gaat duren terwijl ik nu een behoefte heb.
Ik heb mijn zinnen nu al gezet op die van jou.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
Als je nu nu nu behoefte hebt, kun je inderdaad beter naar redtube.com gaan of zo.
Maar als je moet kiezen wat wordt het dan?quote:
Seizoen 3 is al een maand afgelopen of zoquote:Op maandag 30 juni 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht van wel. Hoewel, België was met Grimm behoorlijk up to date.
tettenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar als je moet kiezen wat wordt het dan?
Billen.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar als je moet kiezen wat wordt het dan?
+1quote:
Gelukkig maar jaquote:Op maandag 30 juni 2014 21:35 schreef Samzz het volgende:
Het is maar goed dat de meeste vrouwen beide hebben. Hoeven mannen niet te kiezen.
Ja maar niet in maat... meer in lopenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh ik mss ook wel hoor, volgens mij zit ik ook, en dat is echt stom, tussen veel maten in. Zo vaak soms 38, soms 39 of 38.5like... Wat!!!!
Oh dat is wel pro! Een echte hardloopster
Jij bijtquote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik die al niet heb.
En je tong uitsteken is gevaarlijk
Ohja want je bent natuurlijk al zo oudquote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik die al niet heb.
En je tong uitsteken is gevaarlijk
Oa, als dat niet werkt zijn er legio andere oplossingenquote:
Jij kan het weten toch op die leeftijdquote:Op maandag 30 juni 2014 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja want je bent natuurlijk al zo oud
Gevaarlijk? Ja eten wordt wat lastiger... maar verder?
Tell me about itquote:Op maandag 30 juni 2014 21:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oa, als dat niet werkt zijn er legio andere oplossingen
[..]
Jij kan het weten toch op die leeftijd
Ik word altijd jonger geschat dus nee ik heb daar niet zo'n last van....quote:Op maandag 30 juni 2014 21:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oa, als dat niet werkt zijn er legio andere oplossingen
[..]
Jij kan het weten toch op die leeftijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik word altijd jonger geschat dus nee ik heb daar niet zo'n last van....
Ik rook niet... dat scheelt ook natuurlijk.
Easy ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Hahaha doorzettingsvermogen kwekenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar niet in maat... meer in lopen![]()
Ja als ik er wat mee doe ben ik een enorme pro-runner *kuch*
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik word altijd jonger geschat dus nee ik heb daar niet zo'n last van....
Ik rook niet... dat scheelt ook natuurlijk.
Dat kan wel zo zijn, echter de getallen op papier veranderen niet natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heb ik. NIET.quote:quote:Op maandag 30 juni 2014 21:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat kan wel zo zijn, echter de getallen op papier veranderen niet natuurlijkJe bent zo jong zoals je je voeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms voel ik me 16, en soms 80... NOU en...
Zolang ik maar lol heb in het leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 62% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2014 21:52:59 ]![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat heb ik. NIET.
[..]
Je bent zo jong zoals je je voelt
Zolang ik maar lol heb in het leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Dat heb ik. NIET.
[..]
Zolang ik maar lol heb in het leven.Ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
[..]
Dat heb ik. NIET.
[..]
Zolang ik maar lol heb in het leven.Als je ouder wordt ga je dingen toch ook sneller serieus nemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Watje.quote:
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Mja. Ja. Beetje. Niet met alles.quote:
Ja....?
Ik wilde zeggen :quote:
Ik voel...... je maar dat klinkt zo gekSerieus nemenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je ouder wordt ga je dingen toch ook sneller serieus nemen?
Oh wacht je zei?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2014 21:58:43 ]![]()
Klinkt wel liefquote:Op maandag 30 juni 2014 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen :
Ik voel...... je maar dat klinkt zo gek
[..]
Serieus nemen
Oh wacht je zei?supermommy
Ja toch?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja. Ja. Beetje. Niet met alles.
Ja....?"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Ga maar liggenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen :
Ik voel...... je maar dat klinkt zo gek
[..]
Serieus nemen
Oh wacht je zei?![]()
Ik was niet serieus net![]()
![]()
Ik zie jou wel zo.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt wel hoog gegrepen hoor, zo zie ik mezelf niet zoI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Eens.quote:
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Nee dat ben je nooit he?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga maar liggen![]()
Ik was niet serieus netPfff verwachtingenquote:![]()
![]()
Sorry ik hou niet zo van straf uitdelen...quote:Op maandag 30 juni 2014 22:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet dat dan?
Krijg ik anders straf dan?
zie je waaardeloze moeder dit dat
pedagogisch verantwoord my ass
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2014 22:08:46 ]![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry ik hou niet zo van straf uitdelen...
zie je waaardeloze moeder dit dat
pedagogisch verantwoord my assSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarreh we mogen niet teveel gifjes gebruiken want dat vinden sommige irritant en vervelend enzo
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2014 22:11:48 ]![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarreh we mogen niet teveel gifjes gebruiken want dat vinden sommige irritant en vervelend enzo![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarreh we mogen niet teveel gifjes gebruiken want dat vinden sommige irritant en vervelend enzo![]()
![]()
Is bellen met mij zo saai dat je gaat FOK!ken en stoken?quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ja.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is bellen met mij zo saai dat je gaat FOK!ken en stoken?
OK!!quote:
* Huppelmuts hangt nu op!!
KLIK!! Tuut tuut tuutIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OK!!
KLIK!! Tuut tuut tuut![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OK!!
KLIK!! Tuut tuut tuut![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rotventquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ook van jou.quote:
Wie?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Vallen Pinksteren en Pasen al op een dag dan?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik wel.. lang leve de lieve vrede enzo...![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Die oale grieze moet zo doorgaanquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee rome en dinges zijn ook niet in 1 dag gebouwdquote:Op maandag 30 juni 2014 22:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vallen Pinksteren en Pasen al op een dag dan?![]()
Inruilen?quote:
Contact verbreken dit dat alles
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar eerst nog uit eten bij Peer
[b]AirwiN schreef [/b]
even een cliche vraagje erin.. ben je ongesteld ofzo?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat jij wilt meid.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inruilen?
Contact verbreken dit dat alles![]()
![]()
quote:
Alleen Rome is het toch?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee rome en dinges zijn ook niet in 1 dag gebouwd![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
even een cliche vraagje erin.. ben je ongesteld ofzo?Nee ben ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
C4 is gewoon gemeen
Eerst eten bij Peerquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Akenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee rome en dinges zijn ook niet in 1 dag gebouwd
[b]AirwiN schreef [/b]
Nu niet pas inchecken als je aan het toetje zit hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Whahahahaha!!!!quote:Op maandag 30 juni 2014 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu niet pas inchecken als je aan het toetje zit he
Wie weet.
Kreng ben je!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Komop jij ben jonger, sneller, en gebekter dus ik zie het probleem niet zo?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ben ik niet![]()
C4 is gewoon gemeenJa die jaquote:![]()
![]()
Blijkbaar niet. Anders zou ze niet ophangen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komop jij ben jonger, sneller, en gebekter dus ik zie het probleem niet zo?
Ik heb gewoon zonder gedag te zeggen opgehangenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komop jij ben jonger, sneller, en gebekter dus ik zie het probleem niet zo?
[..]
Ja die ja![]()
Het is eigenlijk keulen en aken zijn niet op 1 dag gebouwd geloof ik
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij vond het saaiquote:Op maandag 30 juni 2014 22:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Anders zou ze niet ophangen.![]()
Ik zal je nog eens voorzien van de laatste roddels
[b]AirwiN schreef [/b]
Peer. Waar zalm/paling wraps van je bord verdwijnen zonder ze zelf aan te raken.quote:
Heeft ze een goede reden voor andersquote:Op maandag 30 juni 2014 22:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Anders zou ze niet ophangen.Ook goed, ging om het ideequote:Op maandag 30 juni 2014 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zonder gedag te zeggen opgehangen![]()
Het is eigenlijk keulen en aken zijn niet op 1 dag gebouwd geloof ik![]()
![]()
Restaurant in Gorinchem!!quote:
Hebben ze soms heerlijke paling/zalm wraps![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat ging wel goed hequote:Op maandag 30 juni 2014 22:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Peer. Waar zalm/paling wraps van je bord verdwijnen zonder ze zelf aan te raken.
[b]AirwiN schreef [/b]
Gelukkig ging het over voetbal.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij vond het saai![]()
Ik zal je nog eens voorzien van de laatste roddels
AHUM!!quote:Op maandag 30 juni 2014 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heeft ze een goede reden voor anders
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik bracht het wel leuk tochquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Soms? staat het dan soms op de kaart of is het soms heerlijk?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Restaurant in Gorinchem!!
Hebben ze soms heerlijke paling/zalm wraps![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: