SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:23 schreef Treehut362 het volgende:
Resistance bandslijkt me heel vet om te zien dat mensen er achter komen dat het beugeltje toch niet helemaal goed vast zat in de muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
dat dacht ik eerst ookquote:Op maandag 30 juni 2014 21:26 schreef kievit19 het volgende:
[..]
lijkt me heel vet om te zien dat mensen er achter komen dat het beugeltje toch niet helemaal goed vast zat in de muur
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:27 schreef Joe-Momma het volgende:
Bekijk eens wat filmpjes op YouTube.
Je hebt bijna niets nodig om die spiergroepen aan te pakken.
Zag laatst een zwaar afgetrainde gevangene op tv die zo'n 18 verschillende oefeningen deed in zijn celletje van 2 bij 3.
Of aftrekken, daar kweek je ook armspieren meequote:
Gewoon een roofoverval plegen dus? Krijg je 200 personal trainers gratis bij.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:33 schreef LasTeR het volgende:
Convict conditioning. Je zult er geen massa mee kweken maar zeker meer definitie.
ditquote:Op maandag 30 juni 2014 21:27 schreef Joe-Momma het volgende:
Bekijk eens wat filmpjes op YouTube.
Je hebt bijna niets nodig om die spiergroepen aan te pakken.
Zag laatst een zwaar afgetrainde gevangene op tv die zo'n 18 verschillende oefeningen deed in zijn celletje van 2 bij 3.
Met 1 hand je optrekken en met de ander je kunnen aftrekken, dan heb je het in de liga der bazen wel gemaakt hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef mstx het volgende:
[..]
Of aftrekken, daar kweek je ook armspieren mee
Dat wordt veel denken aan krachttraining aankomenden tijdquote:Op maandag 30 juni 2014 21:53 schreef jatochneetoch het volgende:
Er is ooit een experiment geweest waaruit bleek dat als je denkt dat je krachttrainingen doet je ook daadwerkelijk spieren kweekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |