Nee, als hij gewoon thuis postzegels gaat verzamelen heb ik geen last van hem dus hij hoeft niet meteen doodquote:Op maandag 30 juni 2014 19:48 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Langzaam aan een kruis laten sterven, is dat niet beter?
Die doet al een fapje.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:49 schreef Drolflap het volgende:
Snoeks ziet niet dat het een eigen doelpunt is
Ik heb dit wel voorspeldquote:Op maandag 30 juni 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop dat iemand van #TeamJohannes dit heeft voorspeld.
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:49 schreef Drolflap het volgende:
Snoeks ziet niet dat het een eigen doelpunt is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Zit wat in.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, als hij gewoon thuis postzegels gaat verzamelen heb ik geen last van hem dus hij hoeft niet meteen dood
Die doen dat erbij, ook verschrikkelijk maar deze kerel is gewoon slecht in zijn werk en zou daarom ontslagen moeten wordenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:50 schreef Vasion het volgende:
Wat lopen die mensen trouwens te zeiken over Snoeks?
Wat dacht je van die wijven die mee komen praten met voetbal bij NOS voor, in de rust en na een wedstrijd.
Dat is pas ergelijk.
Gramulanion denkt dat Frankrijk wint.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Duitsland speelt Frankrijk weg komende vrijdag.
Ja, maar om onduidelijke redenen zit jij ook bij FOK! open, dus daar hebben we helemaal niks aan.quote:
Nigeria heeft geen kracht meerquote:Op maandag 30 juni 2014 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Er stond 1 speler van Frankrijk in het strafschopgebied bij die corner
Dat kan nietquote:
Dit.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:51 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Geloof mij, die Duitsers lachen alleen maar om die Noord-Afrikaantjes.
Merci.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:51 schreef n00b13 het volgende:
Fransen mogen officieel dood vanaf vandaag. Ze hebben hun status van kutvolk weer bevestigd.
Niet meer...quote:Op maandag 30 juni 2014 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schumacher, die ligt toch in coma?
Niet meer.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
HIj is bij, soort van.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was deel van de grap, Fredquote:
Die is gepromoveerd tot kasplantjequote:Op maandag 30 juni 2014 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doelman in 82quote:
Er was echt helemaal niemand die moest lachen.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was deel van de grap, Fred
Serieus, wat boeit het ons wat er in dat kutland gebeurt?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:52 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had het op zich Algerije wel gegund, maar een wedstrijd Frankrijk - Algerije lijkt me niet bepaald bevorderlijk voor de openbare orde in veel Franse steden...
Goed dat je eindelijk geleerd hebt mij geen commando's te geven.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie moeten gaan haxballen (GGMM niet)
Leuke grap.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was deel van de grap, Fred
Volgens mij mogen ze de ramadan ook later inhalen.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:52 schreef alors het volgende:
Algerijnen doen gewoon aan ramadan, kutpot dus. 4-0 Duitsland.
Om Tijl Beckand moet ook niemand lachen.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er was echt helemaal niemand die moest lachen.
Bedanktquote:
"Donker Afrika"quote:Op maandag 30 juni 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Zij Snoeks aan het begin van de wedstrijd overigens niet dat Nigeria het laatst overgebleven Afrikaanse land was?
En Algerije dan?
Ja maar ik hoorde dat de meeste dat niet doen, zo dom.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze de ramadan ook later inhalen.
Dat vond hij geen negerland zei hij.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Zij Snoeks aan het begin van de wedstrijd overigens niet dat Nigeria het laatst overgebleven Afrikaanse land was?
En Algerije dan?
Verwacht nog een hogere score.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
En Duitsland gaat makkelijk winnen, ik heb 3-0 staan.
1 van de weinige goede films van JCVDquote:
Ze bidden volgens mij.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom gaan ze om die keeper heen staan
Bukkakequote:Op maandag 30 juni 2014 19:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die gaan ze opeten ivm met tradities ramadan.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
hattrick muller en Klosequote:
Heeft met de stroming die ze volgen te maken. Sommige zijn streng en vinden dat dat niet mag en bij andere mag dat. Was ook met Marokko tijdens de olympische spelen. De helft deed mee en de andere helft niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar ik hoorde dat de meeste dat niet doen, zo dom.
Dit.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:55 schreef GGMM het volgende:
Verdomme, ik vergeet steeds dat eerst GTST nog uitgezonden wordt.
Pijprondje van de keeper omdat ie het verneukt heeftquote:Op maandag 30 juni 2014 19:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:
Geen zomerstop?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:55 schreef GGMM het volgende:
gtstquote:Op maandag 30 juni 2014 19:55 schreef GGMM het volgende:
Jij bent dom of wil GTST kijken.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:55 schreef GGMM het volgende:
Familie is ook incest hier , incest daarquote:Op maandag 30 juni 2014 19:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vies christelijk rotjong die Schutting.
Ik zie belgie het wel weer verpesten eigenlijk. :/quote:Op maandag 30 juni 2014 19:57 schreef wdn het volgende:
Nederland, Frankrijk door.
Nu Belgie en Duitsland nog en onze regio heeft 4 bij de laatste 8
Stiekem in het magazijn De Bijbel doornemen.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Familie is ook incest hier , incest daar
Central/West Europe masterracequote:Op maandag 30 juni 2014 19:57 schreef wdn het volgende:
Nederland, Frankrijk door.
Nu Belgie en Duitsland nog en onze regio heeft 4 bij de laatste 8
ze hebben ook geen reden om blij te zijn.quote:
Daarna bidden dat die pallet heel blijftquote:Op maandag 30 juni 2014 19:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stiekem in het magazijn De Bijbel doornemen.
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gtst volgen is fokking effectief om vrouwen te fixen btw
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vieze bedoeling.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarna bidden dat die pallet heel blijft
haten op Waterreusquote:
Om hun homovriendje te worden jaquote:Op maandag 30 juni 2014 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja dat zal. Ik kan niet begrijpen dat mensen denken dat ze alles zo letterlijk moeten nemen.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heeft met de stroming die ze volgen te maken. Sommige zijn streng en vinden dat dat niet mag en bij andere mag dat. Was ook met Marokko tijdens de olympische spelen. De helft deed mee en de andere helft niet.
Om labiele wijven te fixen jaquote:Op maandag 30 juni 2014 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Niet de baas zijn tijdens het wk over de tv.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:55 schreef GGMM het volgende:
Jouw glas is ook altijd half leeg he.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben heel bang dat 90% 2-0 had ingevuld. Dit gaat huilen worden
Mannen die GTST volgen, daar krijg ik echt een droge van.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:59 schreef Geo4kant het volgende:
De wereld is al zoals de Fifa world cup.. corrupt en oneerlijk
Sorry, het spijt me dat ik een poging deed om een randverschijnsel in dit topic aan de orde te stellen.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serieus, wat boeit het ons wat er in dat kutland gebeurt?
Komt omdat je op FOK! zit, geen echte vrouwquote:Op maandag 30 juni 2014 19:59 schreef alors het volgende:
[..]
Mannen die GTST volgen, daar krijg ik echt een droge van.
computerles staat discreter op de bankafschriften.quote:
En van mannen die Maartens Moestuin volgen?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:59 schreef alors het volgende:
[..]
Klinkt alsof er meer mogelijk is dan computeronderhoudquote:Op maandag 30 juni 2014 20:02 schreef Elfletterig het volgende:
"Neem ook uw eigen computerstudent. Heerlijk toch?"...
- over ondertoon in een reclame gesproken.
quote:Op maandag 30 juni 2014 20:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En van mannen die Maartens Moestuin volgen?
Algerije moet nog spelen hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:52 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had het op zich Algerije wel gegund, maar een wedstrijd Frankrijk - Algerije lijkt me niet bepaald bevorderlijk voor de openbare orde in veel Franse steden...
Jaja, maar dat is Noord-Afrika..quote:Op maandag 30 juni 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
En Algerije dan?
In principe is dat waar natuurlijk..quote:Op maandag 30 juni 2014 19:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat vond hij geen negerland zei hij.
Serieus, nobody cares ..quote:Op maandag 30 juni 2014 19:59 schreef alors het volgende:
[..]
Dat weet ik. Nog één keer dat geweldige volkslied.quote:
Mwau.. denk zelf ook niet dat Duitsland gaat verliezen ..quote:Op maandag 30 juni 2014 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat weet ik. Nog één keer dat geweldige volkslied.
Ik bedoelde te zeggen: nu Frankrijk heeft gewonnen, zou Algerije bij winst tegen Duitsland tegen Frankrijk moeten. Ik zie dat trouwens sowieso niet gebeuren.
Welke rat?quote:Op maandag 30 juni 2014 20:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Kan die rat daar nog achteraf voor bestraft worden?
Ik geloof dat hij het oprecht niet zo bedoelde..quote:
Tot nu toe hebben al 5 van de 8 wedstrijden de verwachte winnaar gekregen; alle groepswinnaars. Statistisch gezien zou er toch een keer een verrassing moeten plaatsvinden...quote:Op maandag 30 juni 2014 20:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mwau.. denk zelf ook niet dat Duitsland gaat verliezen ..
Maar goed, je weet het niet, je weet het niet.
Ahja.. maar Duitsland he.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben al 5 van de 8 wedstrijden de verwachte winnaar gekregen; alle groepswinnaars. Statistisch gezien zou er toch een keer een verrassing moeten plaatsvinden...
2e?quote:Op maandag 30 juni 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta tweede in het algemeen klassement. Nu wil ik ervoor gaan ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |